دیرین کارنگی ملون 'D' هماهنگ کننده تری Bodnar به دنبال آرامش در بازنشستگی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 3 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

برای سال تری Bodnar مربی کارنگی ملون دفاع قرار داده است که سختی بر روی صفحه نمایش و ساخته شده است زندگی دشوار است برای مخالفت با جرائم.

این روزها gameplan برای به تازگی بازنشسته دیرین Tartans دفاعی هماهنگ است هزینه های آرامش بخش روز با پسرش جان و خانواده اش در تگزاس و تعقیب کردن او نوه الی 4 و رایان 2.

"Ellie به سختی از یک linebacker" گفت: Bodnar غرب گوزن بومی و 1972 فارغ التحصیل از گوزن ها ، "رایان است که بینی من مقابله بود. او در حال حاضر وزن آنجا که خواهر خود را."

Bodnar نیز تا به حال این فرصت را به سهام از آنچه که او انجام شده بیش از یک حرفه ای با یک مدرسه که میرسد بخشی بهتر از چهار دهه است.

اعلام Bodnar بازنشستگی از مربیگری در 34th و فصل نهایی به عنوان CMU دفاعی هماهنگ کننده آمد و در اوایل ماه نوامبر و آن را به این برنامه این فرصت را به یاد و به افتخار او بیش از سه بازی نهایی این فصل است.

Bodnar نهایی بازی سختی بود شکست به بروارد در ECAC Scotty Whitelaw کاسه on Nov. 23. این Tartans (8-3, 7-2 رئیس جمهور کنفرانس ورزشی) تا به حال برنده سه در یک ردیف قبل از آن از جمله 24-21 پیروزی بر No. 20 و قبلا شکست نخوردگان مورد غربی رزرو در 34 سالانه علمی کاسه.

"من به هر دو (مدیر ورزشی) و مربی (غنی) Lackner در طول تابستان که این بود که رفتن به آن" Bodnar گفت. "مربی Lackner سعی کردم به صحبت کردن با من به یک سال, اما من می دانستم که برای اطمینان از این قرار بود به من در فصل گذشته. آن را یک سال خوب."

پس از فصل Bodnar جاده استخدام برای چند هفته تا زمانی که درست قبل از کریسمس. او برخی از فوق العاده جذب در اوایل ژانویه و به دنبال به جلو به چه وضع پیش رو در سال جدید است.

اما تراژدی Jan. 9 هنگامی که Bodnar را از 43 سال جوآن یک پرستار ICU در UPMC Passavant قبل از بازنشستگی اش سه سال پیش درگذشت غیر منتظره.

او گفت: حمایت از او و خانواده اش را دریافت کرد در آن زمان سخت بود و طاقت فرسا.

"من تا به حال اساتید و رؤسای مدیران ورزشی, دستیار مربیان سایر رشته های ورزشی و مربیان و بازیکنان بسیاری از مردم نشان می دهد تا در funeral home," او گفت:. "من شنیده ام از بازیکنان سابق سراسر کشور است."

Bodnar هنوز تدریس در کلاس های CMU و کامل بازنشستگی در اصل اثر را به 30 ژوئن. اما او تصمیم به بازنشستگی زود هنگام و شروع به برنامه ریزی برای حرکت از غرب گوزن خانه به تگزاس. این چیزی بود که او و همسرش به دنبال به جلو به انجام می شود و نزدیک به نوه.

"آنها تا به حال کسی پوشش من (وزنه برداری) کلاس های, و آنها به من گفت که زمان زیادی را به عنوان نیاز من اما من فقط به طرز فکر برای ادامه پس از آنچه اتفاق افتاده است. من احساس آن زمان گفت:" Bodnar که به تگزاس نقل مکان کرد در اوایل ماه مارس قبل از مراحل اولیه این بیماری همه گیر کوروناویروس.

Bodnar گفت: او خاطرات خوشی از مربیگری در دانشگاه کارنگی ملون با همکاران که او نیز لذت می برد مربیگری موفقیت در Alle-Kiski دره از جمله جیم Marelli (Fox Chapel) پت جانستون (Fox Chapel), Al فلچر (گوزن دریاچه ها) و لایحه Dillen (Freeport).

فلچر را Albie یک standout بازیکن در گوزن دریاچه ها و کارنگی ملون همچنین مربی با Bodnar در Tartans برنامه.

Bodnar همچنین مربی دو فصل با پسر جان که پیوست کارکنان به عنوان یک خارج linebackers مربی برای سال 2008 و '09 فصل و در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک مهندس طراحی برای یک شرکت پزشکی در حومه دالاس.

تری Bodnar بخشی از سومین گوزن دریاچه فارغ التحصیلی کلاس پس از ادغام از شرق گوزن-فریزر و غرب گوزن مدارس بالا است.

او در آغاز در مرکز و linebacker در Lancers تیم فوتبال و فرار از موانع در مسیر تیم.

Bodnar شروع به تدریس و مربیگری حرفه ای در سال 1976 پس از فارغ التحصیلی از ماریتا که در آن او بود لترمن در مرکز و linebacker. او استخدام در دانشگاه کارنگی ملون در سال 1984 و به حل و فصل دراز مدت خود دفاعی هماهنگ کننده موقعیت در سال 1986.

"تبریک به مربی تیم B خود را باور نکردنی حرفه ای" گفت: Aaron Lewis, همه آمریکایی linebacker در دانشگاه کارنگی ملون در سال 2005 و '06 در زمان Bodnar اعلام در ماه نوامبر.

"ما می دانستیم که ما همیشه در یک موقعیت برای ایجاد یک بازی را به این تیم یک شانس برای برنده شدن با مربی تیم B در حاشیه."

در طول زمان خود را در CMU, Bodnar کمک به قرار دادن با هم دفاع که منجر به Tartans تیم که تولید 222-120-2 رکورد با 12 کنفرانس عنوان و یک جفت NCAA Division III حذفی اسکله.

"من تا به حال بسیاری از گروه های خوب در دانشگاه کارنگی ملون بسیاری از واقعا خوب مردم" Bodnar گفت. "من نمی خواهم به از دست دادن. ساخته شده است که من مناسب برای کارنگی ملون چون بچه ها من مربی وجود دارد نمی خواهم به از دست دادن."

Lackner ستایش دیرین خود را مربیگری همکار.

"کاملا رک و پوست کنده ما را هرگز دست یافته اند که نتایج باور نکردنی در آن زمان بدون تری تخصص" Lackner گفت: در زمان Bodnar را اعلام بازنشستگی.

"دانش خود را از استراتژی دفاعی و توانایی های خود را به ایجاد تنظیمات در روز بازی بی نظیر است."

بن Gibboney دفاعی پشت مربی با Tartans پس از 2015 استخدام شد و در ماه فوریه به جای Bodnar.

"من بسیار خوشحال برای او" Bodnar گفت. "او را به انجام یک کار بزرگ فقط مثل او انجام آخرین چندین فصل است."

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل در 412-856-7400 x8632, mlove@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: منطقه دانشگاه | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب