دیرین پیتسبورگ شهرستان سالن خبرنگار باب Bauder بازنشسته از شقیدن دربندی 31-حرفه ای سال

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

10 دقیقه پیش

سابق steelworker شد که یک روزنامه نگار هنگامی که کارخانه های تولید بسته بازنشسته است و از تجارت جمعه.

تریبون-نقد و بررسی خبرنگار باب Bauder, 66, است تحت پوشش پیتسبورگ سالن شهرستان, ضرب و شتم برای شقیدن نه سال. در همه Bauder کار کرده است 31 سال به عنوان خبرنگار.

پس از فارغ التحصیلی از Hopewell دبیرستان را در زادگاه خود Beaver County, Bauder کار را برای ده سال به عنوان مهندس برق در J&L جراحی را Aliquippa گیاه که بعدها معروف شد به عنوان LTV جراحی.

زمانی که LTV بسته بسیاری از Aliquippa آثار در اواسط 1980s Bauder به کالج رفت و به دنبال یک تجارت جدید: روزنامه نگاری. او در اواسط 30s هنگامی که او به دست آورده لیسانس در رشته روزنامه نگاری با جزئی در تاریخ آمریکا از پن استیت.

"بازحمت حرکت کردن خود را از steelworker به نگار الهام گرفته از همکاران جوانتر مثل خودم گفت:" دیو Sottile که مشغول به کار در کنار Bauder در پن استیت روزانه دانشجو.

پس از کالج Bauder مشغول به کار به عنوان یک خبرنگار در بلومسبورگ پرس-شرکت حدود شش سال قبل از بازگشت به خانه به کار به عنوان یک خبرنگار در این شهرستان بیش از حد بار. پس از گذراندن حدود 15 سال دارد او در زمان یک گزارش کار در Pittsburgh Tribune-Review در سال 2010. او شقیدن را پیتسبورگ شهرستان سالن خبرنگار در جولای 2011.

"هیچ بهتر وجود دارد یا بیشتر احترام خبرنگار در پیتسبورگ از باب یکی از قدیمی مدرسه ضرب و شتم خبرنگاران در اطراف" گفت: تیم McNulty سخنگوی پیتسبورگ شهردار لایحه Peduto. "هنگامی که مردم از من بپرسید که چگونه و یا چرا او را خیلی خوب من توجه داشته باشید برای مثال که او می داند که نام شهر کارگران با بچه ها و سگ ها."

رئیس شورای شهر ترزا سوپ کلم-اسمیت که تحت حمایت قانون اعلام جولای 17 عنوان "آقای باب Bauder روز" در پیتسبورگ به نام Bauder "ناب خبرنگار."

"او برای رفتن به از دست رفته در اینجا. او جزئیات را به یک علم," سوپ کلم-اسمیت گفت.

لوئیس دیدار سردبیر تریبون نقد را Allegheny County و دره اخبار اعزام پوشش توصیف Bauder به عنوان یک "افسانه در پیتسبورگ روزنامه نگاری است."

"او همیشه پایدار و قابل اعتماد" دیدار گفت. "اما آنچه که من تحسین بسیاری در مورد او این است که او خیلی معتبر — عاری از تظاهر و همیشه صحبت کردن ذهن خود را. با باب آنچه می بینید آیا آنچه کسب می کنید."

Bauder تحت پوشش دو پیتسبورگ شهرداری دولت.

همانطور که برای تاریخ 17 ژوئیه اعلام کرد که "آقای باب Bauder روز" در پیتسبورگ Bauder گفت: "هرگز در یک میلیون سال بود که من فکر می کنم من می خواهم به دریافت چنین افتخاری."

Bauder خطاب به شورای شهر پس از گذشت آن را اعلام.

"نه سال پیش من آمد به این ساختمان و این شهر در آستانه ورشکستگی است. همه شما باید افتخار برای هدایت آن را از وجود دارد و یکی از بزرگترین تحولات احتمالا به هیچ یک دوم در این کشور" Bauder گفت.

"این شهر رفته طریق طاعون سیل گیر فروپاشی مالی, از دست رفته یک زن و شوهر از سوپر کاسه و فاجعه در آتلانتا (زمانی که دزدان دریایی از دست داده بازی 7 از سال 1992 ملی مسابقات قهرمانی لیگ سری). من مطمئن هستم که آن را بیرون می آیند از این زمان بحران بسیار بهتر جای" Bauder اضافه شده است.

تام دیویدسون یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با تام در 724-226-4715, tdavidson@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: مرکز شهر پیتسبورگ | محلی | Allegheny



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن