دیرین پیتسبورگ سیاستمدار بیل رابینسون به عنوان مدافع حقوق اقلیت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

5 دقیقه پیش

ویلیام راسل رابینسون شناخته شده به عنوان یک مدافع شدید برای اقلیت باعث می شود در حالی که خدمت در دهه های محلی و دولت منتخب پست های سیاسی درگذشت سه شنبه.

رابینسون, 78, پیتسبورگ تپه منطقه درگذشت مسالمت آمیز در خواب خود را با توجه به کودکان خود.

"پدرم یک اختصاص داده شده بنده که بسیار پرشور در مورد خدمات خود را به دولت و شهر و شهرستان گفت: دختر خود را Nyota N. P. رابینسون منطقه تپه. "او فقط همیشه می خواستم به مطمئن شوید که همه چیز بودند و برابر برای همه است. او به طور کامل متعهد به بنده است. او عاشق خانواده اش و او عاشق است."

Allegheny County اجرایی غنی فیتزجرالد گفت که او غمگین به یاد رابینسون مرگ است.

"من تا به حال لذت بردن از خدمت در شورای شهرستان به مدت هشت سال با بیل کار می کرد و در بسیاری از ابتکارات پیشگامانه با او از جمله countywide ممنوعیت سیگار برای ایجاد یک county روابط انسانی کمیسیون ردیف دفتر تحکیم و بسیاری دیگر" فیتزجرالد گفت. مهم بود که کار به این شهرستان انتقال از کمیسر شکل دولت برای اجرایی و شورای بدن شکل دولت است.

رابینسون به دست آورده مدرک لیسانس خود را از دانشگاه ایالتی اوهایو و کارشناسی ارشد از دانشگاه Duquesne هر دو در رشته علوم سیاسی. او همچنین با حضور در دانشکده حقوق در دانشگاه هاوارد با توجه به دخترش.

از سال 1978 تا سال 2015 به خدمت در پیتسبورگ شورای شهر به عنوان نماینده دولت در 19th, پنسیلوانیا خانه منطقه و به عنوان یک Allegheny County عضو شورای. او گفت: در طول یک مصاحبه برای یک طرح تاریخ شفاهی اسپانسر شده از طرف دولت خانه ای که پدر بزرگ و دایی درگیر شدند در سیاست است. آنها را وادار علاقه خود را.

یک دموکرات او در توصیف خود را در طول مصاحبه به عنوان "صریح لجوج مترقی و من حدس می زنم از زمان به زمان, درد در عقب پایان برای برخی از مردم است."

او مورد احترام در منطقه تپه گفت: پیتسبورگ عضو شورای شهر Daniel R. Lavelle یک تپه ساکن ،

"او شناخته شده بود به عنوان کسی که برای مراقبت محله و او قطعا به حال خود بهترین بهره را در قلب" Lavelle گفت.

او همیشه عینک میخک قرمز در برگردان خود را مناسب و به حال خوش برخورد شخصیت با توجه به آشنایان.

"اگر شما راه رفتن پایین خیابان و فقط دیدم کت و شلوار با میخک قرمز شما می دانستم که بیل رابینسون" گفت: تیم استیونس, رئیس, سیاه, سیاسی, پروژه توانمندسازی در پیتسبورگ و دیرین رابینسون خانواده دوست. "من فکر می کنم لایحه تقریبا همیشه بر روی سمت راست از این مسائل است. بسیار منسجم و مداوم با یک تعهد بزرگ برای جامعه است."

دولت Rep. جیک Wheatley یک تپه منطقه دموکرات که رییس رابینسون در سال 2002 اولیه انتخابات توصیف سابق خود حریف سیاسی به عنوان یک حامی قوی برای حقوق اقلیت ها به خصوص در طول ساخت و ساز از PNC پارک و هاینز زمینه است.

"او ایستاده بود به تنهایی در این منطقه در تلاش برای مبارزه با کسانی که اقلیت قرارداد در ورزشگاه وضعیت" Wheatley گفت. "او همیشه در تلاش برای مبارزه با مبارزه خوب است."

در علاوه بر این به خود او جان سالم به در برد توسط مادرش آنی L. کمپ رابینسون و یک پسر, William R. رابینسون دوم. مقدمات مراسم تشییع جنازه اعلام خواهد شد در آینده.

باب Bauder یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس باب در 412-564-3080, bbauder@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Allegheny



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن