لاور بارل funeral home ترتیب 'drive-thru' ملاقات سابق آرنولد مرد داوطلب آتش نشان

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 اردیبهشت 1399

2 دقیقه پیش

نبود معمولی خود را مشاهده.

و نه آن را راه کی بارنز احتمالا فکر خانواده و دوستان خود را برای خداحافظی. اما این چیزی است که او به احتمال زیاد می توانست لذت می برد و پسر خود را گفت.

"او دوست داشت برای یک زمان خوب" گفت: پسر دیوید بارنز.

در آوریل 24, بین 12 و 15 اتومبیل را راند تا به یک پنجره بزرگ در Rusiewicz از لاور بارل کفن برای ادای احترام خود را به بارنز که 19 آوریل در سن 87.

تشییع جنازه صفحه اصلی خود قرار داده تابوت پنجره.

"این قطعا یک مشاهده طبیعی اما آن کار می کرد از"بارنز گفت.

به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مراسم تشییع جنازه خدمات شده اند محدود به 10 یا کمتر مردم است. Rusiewicz را به صندلی گسترش به خوبی از هم جدا در داخل اجازه می دهد تا به صورت موظف اجتماعی فاصله.

بارنز گفت: آن دشوار بود چیدن که اعضای خانواده خواهد بود قادر به رفتن در داخل خانه مراسم تشییع جنازه. او می خواست به مطمئن شوید که پدر خود دوستان خواهد بود قادر به پرداخت موارد بیش از حد.

مراسم تشییع جنازه مدیر لایحه Rusiewicz پیشنهاد قرار دادن بارنز تابوت در پنجره و اجازه دادن به مردم "از طریق دیسک" برای دیدن او. او فکر نمی کنم خانواده خواهد بود علاقه مند در. او اشتباه بود.

"ما نورد با آن گفت:" بارنز 50, Elizabethtown. "این یک ایده عالی است."

Rusiewicz قرار داده و ایستاده در خارج توسط "drive-thru" منطقه است که به طور معمول در جلوی خانه که تا به حال یادبود کارت و نشانه تشویق مردم به ثبت نام آنلاین دفتر.

اعضای خانواده پیشنهاد کرده بود تابوت بود نقل مکان کرد و کمی پس مردم داخل کفن می تواند دیده می شود از پنجره که در واقع مجموعه ای از پنجره های عمودی است که می تواند باز کردیم.

"بودن پنجره ها باز بود آنها قادر به صحبت کردن با مردم که آمد اما آنها هنوز هم نگه داشتن فاصله" Rusiewicz گفت.

کی بارنز بود زندگی عضو آرنولد شماره 2 آتش نشانی داوطلب شرکت و 7 سنت ورزشکاران در باشگاه. اعضای هر دو سازمان به مشاهده. آتش نشانان سوار یک کامیون آتش در کی بارنز بارداري بعد. او با آتش شرکت برای 67 سال است.

"آتش شرکت واقعا ما را شگفت زده کرد با همه چیز آنها را به علاوه همه بچه ها که بیرون آمد" دیوید بارنز گفت.

کی بارنز متولد شد و در نیو کنسینگتون و زندگی در آرنولد برای 76 سال است. او به Elizabethtown در سال 2008.

این ملاقات و مراسم تشییع جنازه برگزار شد در Alle-Kiski ولی چون کی بارنز خود او ساخته شده ترتیبات با Rusiewicz قبل از او نقل مکان کرد و او گفت:.

"بیل یک کار بزرگ انجام داد تنظیم است که همه" بارنز گفت: "drive-thru" خدمات. "ما از او تشکر کرد من نمی دانم که چگونه بسیاری از زمان برای همه چیز است که او برای به دست آوردن بیشتر مردم وجود دارد."

این اولین بار در "drive-thru" ملاقات تشییع جنازه خانه برگزار کرده است در هر یک از مکان های خود را در لاور بارل و آرنولد.

Rusiewicz گفت: خانواده های دیگر به انجمن خوش آمدید برگزاری چنین ملاقات, اما این چیزی است که آنها برنامه ریزی در ادامه پس از همه گیر محدودیت برداشته می شوند.

"وجود دارد گفت:" در زمان شادی مردم بیشتر به شما باید آن را دو برابر شادی; بیشتر مردم قادر به اشتراک گذاری شادی است که. در زمان غم و اندوه بیشتر افرادی که قادر به اشتراک گذاشتن که کاهش غم و اندوه در نیمه'" Rusiewicz گفت. "این یکی از راه های ما قادر به بیشتر مردم می آیند و به اشتراک گذاری آن با آنها و فقط نوع بود حمایت خود را از نظام است."

Madasyn لی یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Madasyn در 724-226-4702, mlee@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن