قبل: حتی پدر نیاز به یک نگاه جدید گاهی اوقات

محتوای مقالهجف Belak است 49 ساله مشاور کسب و کار و عقب افتاده برای کوتاه کردن مو آن را به عنوان به طور قابل تو

توسط MASTERNEWSS در 8 تیر 1399

محتوای مقاله

جف Belak است 49 ساله مشاور کسب و کار و عقب افتاده برای کوتاه کردن مو آن را به عنوان به طور قابل توجهی رشد در طول COVID-19 بیماری همه گیر. او و همسرش در انتظار فرزند دوم در کمتر از یک ماه و او می خواست یک نگاه تازه برای ورود نوزاد.

جف ضخیم, مو نقره ای. او با بهره گیری از طول مدت طولانی تا زمانی که آن را قابل کنترل و غیر حرفه ای به دنبال. من می خواستم به او یک سبک است که همه کاره بود و یکی که افزایش طبیعی بافت مو و شکل صورت.

شروع کردم به تمیز کردن موهای خود را با اوریبه — Silverati شامپو و نرم کننده به خصوص فرموله شده برای روشنایی خاکستری و نقره ای ، برای رسیدن به این هدف کلاسیک و بی انتها برش را حذف کردم ظهر از طریق عقب نگه داشته و آن را به پوست سر خود. من حفظ طول یک کمی طولانی تر در بالا به طوری که او می تواند ضربه خشک آن را به یک پامادور و سبک آن را با پماد.

همچنین او می تواند سبک آن با طرف بخش برای خواب و هوشمند نگاه کنید. چرا که او دارای یک نرم موج به مو خود او نیز می تواند درخواست یک کرم یک ظاهر طراحی شده در آن به صورت طبیعی هوا خشک شده و به پایان برسد.

قبل از یک ظاهر طراحی شده, من اسپری اوریبه — Maximista ضخامت اسپری محافظ حرارتی ساختمان بدن اسپری و سپس ضربه خشک موهای خود را با یک denman برس. برای یک ظاهر طراحی شده استفاده کردم کیلومتر — قالب خمیر صاف از طریق مو و سپس خار در طریق دوباره با یک قلم مو.

آخرین مطالب