قبل: تمیز کردن بهار برای پوست خود را

محتوای مقالهاین همه تمیز کردن بهار من کنجکاو در مورد تمیز کردن پوست-مراقبت از. معلوم می شود که حدود 50 درصد از

توسط MASTERNEWSS در 13 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

این همه تمیز کردن بهار من کنجکاو در مورد تمیز کردن پوست-مراقبت از. معلوم می شود که حدود 50 درصد از زنان در حال حاضر با استفاده از تمیز کردن محصولات زیبایی و آنها در حال حاضر به ریخت و پاش آن است.

اما من در بر داشت چند گزینه که موثر هستند, آسان, غیر سمی و بانک شکستن نیست.

مرحله 1

قبل از شستن صورت من من می خواهم برای شروع با از بین بردن آرایش چشم و رژ لب با Bioderma Hydrabio H20 sensibio. آن را در دسترس عمده در داروخانه ها ارائه می دهد یک پاک کننده قدرت و حذف مقاوم در برابر آب, آرایش. آن را فاقد حساسیت زا و فاقد عطر و hypoallergenic.


مرحله 2

من به طور معمول با استفاده از یک شیر پاک کن اما به تازگی من شده است با استفاده از ونکوور بر اساس MIFA مراقبت از بدن — برهنه کاکائو روغن زیتون صابون نوار. آن را ساخته شده با 100 درصد تایید شده مواد آلی مانند کره کاکائو و ویتامین E و روغن زیتون. این سم-رایگان فاقد گلوتن رایگان و وگان — و آن را به اندازه کافی امن برای استفاده در نوزادان و برای هر کسی که با پوست های حساس. من می خواهم به چلپ چلوپ صورت با آب و کف صابون نوار در دست من و پاکسازی و ماساژ پوست من. من توصیه با استفاده از یک پارچه صورت به ظرافت پاک کردن صورت و حذف آلودگی و سلول های مرده پوست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن