بسیاری از دانش آموزان آواره سوگندی خوبان بسته شدن برای حضور در گرینزبورگ اسقف مدرسه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

تقریبا یک هفته پس از اعلام بسته شدن بانوی ما از ترین سوگندی خوبان مدرسه در Harrison آینده هنوز نامشخص است برای بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان.

اما در ملکه ماری رسولان مدرسه در این نزدیکی هست در نیو کنسینگتون, اصلی, کتی Collett گفت: او را به بازگشت به عقب تور از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر در تمام طول هفته.

اما یکی از خانواده های آینده نگر آمده اند از سوگندی خوبان.

"آنها آنقدر مهربان و آنها فقط فوق العاده" Collett گفت. "این خیلی سخت است چرا که در اینجا شما بسیار هیجان زده و خوشحال به آنها را ببینید و آنها فقط با ضربه چیزی است که یک منبع از غم و اندوه است."

خانواده غصه دار پس از اسقف نشین از پیتسبورگ اعلام ژوئن 12 بسته شدن دو منطقه ای کاتولیک مدارس ابتدایی: سنت پاتریک در کننسبورگ و سوگندی خوبان در Natrona ارتفاعات Harrison.

سوگندی خوبان تا به حال شده است در تلاش لحاظ مالی وابسته به قلمرو اسقف مقامات گفت: با کاهش ثبت نام و کسری بودجه رو به رشد. در پایان ماه مارس کسری حدود 640,000 با بدهی های مدرسه جمعا دلار دیگر 440,000. سوگندی خوبان تا به حال تنها 85 ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده.

با تاثیر اقتصادی آورده شده توسط covid-19 pandemic گفته مقامات مدرسه دیگر نمی تواند نگه دارید.

"این تصمیم گیری ساخته شده است هرگز به آرامی گفت:" برگرد. کریس Stubna رئیس هیئت مدیره پیتسبورگ-East منطقه ای کاتولیک در مدارس ابتدایی است. "مهم ترین عامل ثبت نام. یک بار در مدرسه نرخهای زیر 100 آن را در وضعیت بحرانی است. آن را تقریبا غیر ممکن است برای ایجاد یک مدرسه کار مالی و آزادي. و این که انعکاسی از منطقه که در آن ما زندگی می کنند — این یک جمعیتی موضوع است که بر مدارس عمومی نیز هست."

Stubna گفت: حداقل 11 خانواده از سوگندی خوبان تا به حال تماس سنت جان باپتیست مدرسه ابتدایی حدود 30 دقیقه دور در وحدت بخش آلو که او گفت: ارائه "ایده آل" فرصت برای خانواده های آواره از بسته شدن.

"یکی از چالش ها است البته که (عشاء ربانی) است که در پایان دور (پیتسبورگ) اسقف نشین است چرا که مدرسه شده است تا شدیدا پشتیبانی توسط اسقف نشین و همه" Stubna گفت. "قطعا آن را نمی, نزدیک به مدارس دیگر" در پیتسبورگ اسقف نشین.

میشل Peduto مدیر مدارس کاتولیک برای پیتسبورگ اسقف گفت: در حالی که اسقف نشین امیدوار به نگه داشتن به عنوان بسیاری از خوبان آیینهای کلیسا خانواده در پیتسبورگ مدارس کاتولیک که ممکن است آن را نمی ممکن است واقع بینانه ترین. اسقف نشین نمی توانیم به ارائه قرارگرفتن در خارج از 10 مایل شعاع برای هر مدرسه او گفت که قرار دادن سنت جان باپتیست مدرسه برسد.

"ما بسیار آگاه است که فقط سه مایل دور است گرینزبورگ (اسقف) مدرسه کاتولیک, هم," او گفت:. "ما می خواهم به نگه داشتن آنها را در خانواده اما کاتولیک آموزش و پرورش است آموزش و پرورش کاتولیک در قلمرو اسقف ما و یا یکی دیگر."

Peduto گفت: مسئولان مدرسه در پیتسبورگ اسقف مشغول به کار هستند با خانواده به شکل گزینه های خود را.

Collett گفت: Mary Queen of رسولان — با وجود اینکه قرار دارد متفاوت اسقف نشین — که به سرعت در حال به دست آوردن جدید ثبت نام از سوگندی خوبان را به دانشجو بدن. آن را مانند یک "غیر رسمی ادغام" او گفت:.

"این مهم است که ما یاد بگیرند که آنچه خاص است به آنها" Collett گفت. "این چیزی است که باید انجام شود را همه احساس خوش آمدید و راحت است. من به دنبال به جلو به آن صادقانه میگویم."

در کنار درب سنت جو بالا باقی می ماند

Collett شد unfazed توسط جنبش از خانواده ها بین دایره اسقفی در واقع, او گفت: آن اتفاق می افتد تمام وقت. دانش آموزان به طور منظم فارغ التحصیل از ملکه ماری رسولان و رفتن به شرکت در سنت جوزف دبیرستان, پیتسبورگ اسقف مدرسه که یک ساختمان با سوگندی خوبان.

سنت جوزف دبیرستان ماندن در همان محل. در حالی که در دبیرستان های مشترک یک ساختمان با مدرسه ابتدایی دو عمل جداگانه به عنوان اشخاص. دبیرستان روش ها و فعالیت ها از جمله جمع آوری اعانه و رویدادهای خواهد رفت بدون تغییر اصلی بورلی Kaniecki گفت.

از آن خواهد شد تا به بانوی ما از ترین سوگندی خوبان محله که در عمل ساختمان دو مدرسه مشترک برای تعیین آنچه که اتفاق می افتد به در حال حاضر خالی بال.

Kaniecki گفت: او به عقب گرفته شد زمانی که او آموخته است که از مدرسه ابتدایی را بسته. در یک ایمیل به او گفت که او احساس عمیق غم و اندوه برای دانش آموزان و خانواده های آنان است."

"ما از دست روز به روز تعامل با OLMBS دانش آموزان, آیا آن را در کلیسا اهل محله و یا در سنت جوزف دبیرستان ساختمان یا سالن" Kaniecki گفت. "از دست دادن به جامعه است که این سنت آنتونی برنامه مدرسه که فقط شروع در OLMBS این مدرسه در سال است."

"امید ما است و نماز که تمام این دانش آموزان خواهد بود قادر به ادامه کاتولیک در آموزش و پرورش ابتدایی و بازگشت به SJHS در کلاس نهم" او گفت:.

در حال حاضر استخدام: مریم س از

ملکه ماری رسولان نیز رسیدن به سوگندی خوبان هیئت علمی و کارکنان آنها را دعوت به ارسال در برنامه های کاربردی خود را Collett گفت. این دانشکده در حال حاضر دارای حداقل دو پوزیشن های باز با توجه به بازنشستگی در این سال او در انتظار هجوم دانشجویان جدید را تضمین استخدام چند بیشتر معلمان است.

وقتی که می آید به اعضای هیات علمی و کارکنان Peduto گفت: کسانی که آواره بسته شدن سوگندی خوبان را دریافت خواهد کرد قطع پرداخت اما می توانید درخواست دیگر در پیتسبورگ اسقف مدارس. Stubna گفت: اسقف نشین در حال آماده سازی برای امکان بیشتر معلمان مورد نیاز خواهد بود در مدارس دیگر.

هنوز Peduto وجود دارد گفت: به احتمال زیاد نمی تواند به اندازه کافی موقعیت برای رفتن به اطراف.

"من نمی دانم که ما را قادر به جذب همه آنها را."

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب