مارکوس Kolga و یانگ Jianli: کانادا باید اقدامات لازم برای پایان دادن به حملات خارجی بر فعالان حقوق بشر در کانادا

محتوای مقاله در ادامهدر نهایت کانادا باید در نظر اخراج دیپلمات چینی که استفاده از پوشش دیپلماتیک برای شرکت در

توسط MASTERNEWSS در 28 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

در نهایت کانادا باید در نظر اخراج دیپلمات چینی که استفاده از پوشش دیپلماتیک برای شرکت در جنگ اطلاعات و ارعاب و تاثیر عملیات. کانادا سازمان های امنیتی به احتمال زیاد آگاه که "دیپلمات" در حال درگیر شدن در فعالیت است. لازم به ذکر است که از مارس سال 2020 چین تا به حال بسیاری از دیپلمات به کانادا بیش از هر ملت دیگر با 163 نسبت به 146 برای ایالات متحده یا 22 انگلستان.

چین جنگ اطلاعات و تاثیر عملیات هدف قرار دادن کانادا را هر آينه تنها شدت در ماه های آینده. اگر کانادا بخواهد برای محافظت از شهروندان خود در برابر خارجی آزار و اذیت و ارعاب و تهدید آن باید فورا عمل به نشان می دهد پکن و مسکو و تهران است که اقدامات خود را باید عواقب.

دولت کانادا صحبت می کند با صدای بلند از نیاز به حفاظت بین المللی حقوق بشر, اما آن را باید در حال حاضر که حرف با عمل اگر دفاع از ارزش های حقوق بشر و آزادی و دموکراسی هستند واقعا اهداف آن است.

مارکوس Kolga یک نویسنده و مستند ساز حقوق بشر و عضو ارشد در Macdonald-Laurier, موسسه مرکز برای پیشبرد منافع کانادا در خارج از کشور.

یانگ Jianli موسس و رئيس جمهور از طرح های برای چین است. او در زندان در چین از سال 2002 تا 2007 برای تلاش برای نظارت بر کار گرفته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن