مارگارت McCuaig-جانستون: درست زمانی که ما فکر کانادا-چین روابط نمی تواند بدتر

محتوای مقالهMeng Wanzhou و تیم او به وضوح شروع به پریدن تفنگ در نما برای جشن عکس ها در مراحل B. C. دیوان عالی

توسط MASTERNEWSS در 10 خرداد 1399

محتوای مقاله

Meng Wanzhou و تیم او به وضوح شروع به پریدن تفنگ در نما برای جشن عکس ها در مراحل B. C. دیوان عالی کشور است. روز چهارشنبه در دادگاه علیه او و استرداد روند ادامه خواهد داد. او بازگشته است به یکی از دو قصرها به انتظار گام های بعدی. وکیل او در نظر گرفته خواهد شد درخواست تجدید نظر و Meng خواهد بود در دادگاه در ماه ژوئن در پرونده او ثبت شده است در برابر دولت کانادا برای شیوه ای که در آن او دستگیر شد و در فرودگاه بین المللی ونکوور.

برای شهروندان کانادایی و کسب و کار در چین, کانادا-روابط چین انتظار می رود که بدتر. یک مقام چینی هشدار داد در تابستان گذشته که مهم نیست که چرا کانادا دستگیر کرده و Meng ما آن را انجام داد و ما باید مجازات شود. در اوایل این هفته چین سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian تهدید وخامت بیشتر از کانادا-چین روابط اگر Meng است و نه بازگشت به چین است.

مایکل Kovrig و مایکل Spavor احساس فشار پر از چین خشم. آنها شده اند زندانی 540 روز نزدیک به یک سال و نیم بدون هیچ دلیلی به جز تلافی Meng بازداشت. آنها شده اند به طور رسمی دستگیر شد اما آنها هنوز به شارژ می شود. رابرت سچللنبرگ و چینی-کانادایی فن وی داده شد حکم اعدام برای ساده اتهام مواد مخدر. دسترسی کنسولی برای چهار نفر رد شده است از ژانویه حتی لینک های ویدئویی شاید به چرخ ضامن دار تا فشار در کانادا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب