علامت Madden: لیورپول در سراسر جهان fanbase می توانید مزه مدتها در انتظار قهرمانی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 6 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

در آن زمان 30 سال دشوار.

اما در پایان روز آن نسبتا آسان است.

Liverpool FC شده اند یک نیروی عظیم منهدم کننده نسبت حماسه در راه به اوج فوتبال به زبان انگلیسی برای اولین بار پس از سال 1990 است. خود را در هفت بازی باقی مانده خود را تعیین دقیق محل در تاریخ, اما این یک جای خوب برای شروع: لیورپول تاجگذاری دوشنبه مشخص شده اولین عقد در انگلیسی بالا پرواز تاریخ است.

این هدف اصلی در حال حاضر: منچستر سیتی رکورد 100 امتیاز مجموعه دو فصل پیش. ثانویه است که شهرستان را 32 برنده ثبت شده در فصل گذشته و سال قبل از. لیورپول همچنین می تواند تبدیل به اولین لیگ برتر تیم به پیروزی در هر بازی خانگی در یک فصل است.

لیورپول باید 28 برد و دو تساوی و یک دست برای 86 امتیاز. بیست و یک امتیاز هنوز هم می توان به صورت.

اما به عنوان یک لیورپول فن من نه بیش از حد ناراحت شده و نتایج حاصل از یک پیروزی دامان اجرا می شود که از ماه ژوئیه تا پایان. (من می توانم احساس متفاوت در زمان جنگ فردا پنج شنبه در شهر. دریافت که گارد افتخار آماده, Pep.)

من نا امید چون همه گیر نگه داشته خالی است. زمانی که لیورپول خرد کریستال پالاس 4-0 چهارشنبه در آنفیلد ، بدون باز بالا, اتوبوس, رژه در حال حاضر. جایزه می شود برداشته جولای 18 پس از نهایی بازی اصلی. این خیابان در نزدیکی آنفیلد میزبان خشن جشن پنج شنبه شب, اجتماعی, فاصله سر در گم می شود.

من رها هستم به ریختن آلباتروس طرفداران لیورپول را فرسوده اطراف گردن ما و به خصوص پس از پایان دوم با یک نقطه در فصل گذشته با وجود از دست دادن فقط یک بار.

اما بیشتر من deliriously مبارک. قهرمانان اروپا در فصل گذشته به زبان انگلیسی و قهرمان جهان در این فصل است. لیورپول بهترین تیم فوتبال در این سیاره است.

من به خصوص خوشحال برای شهرستان خود طرفداران این بازیکن و مدیر Jurgen Klopp که داده شده و تحویل داده شده همه چیز.

لیورپول جایگاه ویژه ای دارد. Anfield است که واتیکان از جهان ورزش, شاید holier.

اینکه لیورپول جانباز است و یک پیوند تجربه مثل هیچ کدام من تجربه کرده ام. ما در سراسر جهان است. هر لحظه به اشتراک گذاشته شده است. من حمایت از پنگوئن ها برابر با شور و باید انجام شود به طوری دیگر. اما راستش پرنیان قابل مقایسه نیست.

با لیورپول اتصال می سوزد. شما بخشی از چیزی بسیار بزرگتر است. شما ظهور و سقوط با هم.

هنگامی که شما در, شما در زندگی است. توییتر سرریزهای با تبریک از بازیکنان مثل مایکل اوون Dietmar Hamann و Jamie Carragher و طرفداران مشهور مانند Caroline Wozniacki و LeBron James. آن را نمی خواهد ترک شما خون است. آن است که خون خود را.

من ارسال یک نسخه از این ستون سالانه. اما پس از آخرین بار لیورپول موفق به کسب چهار قهرمانی عمده از جمله لیگ برتر است. بد نیست.

قبل از دوشنبه, من تا به حال دو چیز از چپ به دیدن: لیورپول پیروزی در لیگ برتر و Led Zeppelin زندگی می کنند. من نمی مظنون صفحه گیاهی و جونز را جای من.

بنابراین من می خواهم برای دیدن لیورپول برنده شدن در این لیگ دوباره. آن روال در '70s و 80s در.

شما هرگز نمی دانید چه کسی می ماند و چه کسی می رود. اما اگر لیورپول صف باقی مانده است تقریبا همان است که شرط می بندم در برابر آنها ؟

لیورپول را در لیگ برتر دروازه بان (Alisson بکر) برترین مدافع (ویرژیل Van Dijk) و بهترین رو به جلو خط (Roberto Firmino, Sadio یال و مو صلاح). هافبک Jordan Henderson, باشگاه, کاپیتان حلال است نامزد برای تیم بازیکن سال.

لیورپول مهارت و بهره وری و ذهنیت هستند و قریب به اتفاق به خصوص ذهنیت خود را. لیورپول فقط شکستن نیست.

آن را دشوار قهرمانی را به نفع خود. سی سال تایید می کند که.

در سال 1994 نیویورک رنجرز اسیر جام استنلی برای اولین بار پس از "هزار و نهصد و چهل و!" رنجرز برنده نشده پس. اما برای طرفداران رنجرز که شاهد 1994 به معنای همه چیز و هنوز هم می کند.

اگر 2020 لیگ عنوان برای اولین بار در یک مدت زمان طولانی و آخرین در یک مدت زمان طولانی که خوب است. به قول کتیبه ای که بر پایه Bill Shankly مجسمه آن ساخته شده و مردم خوشحال. که شامل حامیان در سراسر جهان; بازیکنان, کارکنان, مدیریت و مالکیت است که آن را به دست آورده و 96. من می دانم که آنها می دانم.

دسته بندی: علامت Madden ستون | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن