علامت Madden: دلسوز آمار و ارقام وجود ندارد در هر دو طرف از MLB اختلاف کار

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

MLB اختلاف کار است که فوران از یک بحران بهداشتی یادآور "Breaking Bad": هیچ دلسوز ارقام به توان یافت در هر نقطه.

صاحبان به کارگیری لحنی فرصت طلبی با تلاش به شرم بازیکنان به درآمد های, اما موقت. که عملا حقوق و دستمزد کلاه و بازیکنان خواهد بود احمق ها اجازه می دهد تا چنین سابقه ای به wedged در. فصل آینده اگر طرفداران هنوز هم نمی تواند حضور صاحبان می گویند "درآمد هنوز پایین و این کار در سال گذشته پس..."

MLB را صاحبان سود دیوانه برای سال. که شامل ساحل شمالی را جنگلی شاهزاده. صاحبان توافق در ماه مارس به پرداخت pro دارای امتیاز حقوق به بازیکنان برای کوتاه فصل است. که باید نگه دارید.

گاهی اوقات یک کسب و کار از دست می دهد پول است. MLB صاحبان می توانید آمار برای یک سال. آن را دشوار است به آمده تا با یک دلیل خوب برای محافظت از باب Nutting. صاحبان در حداقل خطر اگر MLB رزومه. آنها نمی گرفتن covid-19 در سوئیت لوکس.

MLB صاحبان دقیقا می دانند چه آنها در حال انجام است. آن را به سختی به بیس بال رفتن حتی اگر این بازیکنان به توافق برسند. با تبادل یک پیشنهاد به بازیکنان نمی, تصویب صاحبان مجموعه تا بازیکنان به بچه های بد اگر فصل نمی کند رخ می دهد.

اما بازیکنان نیست, بچه های خوب, یا. این نیست "کارگران جهان متحد شوید." همین حالا تماس بگیرید Cesar Chavez. این میلیاردرهای مبارزه با میلیونرهای بیش از پول خود را. "ما همه در این با هم" درست است ؟ نوچ. نه در MLB و یا به اندازه کافی در جاهای دیگر.

اپتیک خواهد بود برای بازیکنان بد. اما شما نمی توانید یک کسب و کار بد تصمیم به خاطر روابط عمومی خوب. بیس بال خواهد بهره مندی از حقوق و دستمزد و کلاه. به طوری که دزدان دریایی است. اما بازیکنان نیست و در حال حاضر نیست آن زمان که برای باز کردن درب.

بقیه MLB پیشنهاد برای شروع بازی برای تلفن های موبایل خوب است.

برنامه 82 بازی با محدود کردن سفر است. NL East, برای مثال, تنها پخش بازی ها در این بخش و در برابر AL شرق تیم است. همان می رود برای مرکز و غرب بخش در هر لیگ. (دزدان دریایی از دست دادن نیست 1oo بازی. احتمالا نه.)

فهرست اسامی خواهد بود 30 بازیکن با 20-مرد تاکسی تیم ملی.

هفت تیم در هر لیگ (14 کل) را برگشتی.

Hitter وظیفه تعیین می شود استفاده می شود در هر دو لیگ. خشم بیش از آن است که شمار بیشتری خطر سلامت به قدیمی timey بیس بال از purists از covid-19. (من مانند اصطلاح "جهانی DH." که به معنی آن خواهد شد مورد استفاده در AL, NL و بر روی مریخ است.)

اما مشکلات وجود دارد فراتر از این پیشنهاد و علاوه بر مسائل مالی.

MLB تیم در 17 ایالت مختلف (و دی سی). که بسیاری از موقعیت های مختلف در مورد ویروس های مختلف 17 فرمانداران با 17 برنامه های مختلف ساخت 17 تصمیم گیری های مختلف. چگونه می توانید MLB طرح ؟ چگونه بسیاری از تیم ها را می توان نقل مکان?

لس آنجلس اقامت در خانه سفارش شده است تمدید سه ماه. آریزونا سمت راست درب بعدی. ورزش می تواند از سر وجود دارد این جمعه. آن را سخت به تصور کنید که مستقر در نیویورک, تیم بازی های خانگی است.

فرماندار ایلینوی J. B. پریتزکر اندرز بازیکنان برای تلاش برای طفره رفتن از یک برش پرداخت و گفت: "همه فدا کردن." باید فرماندار شود نگران است ؟ چرا صاحبان فداکاری ؟ صاحبان پول زیادی بیشتر. (ضمنا MLB هنوز به طور رسمی پیشنهاد 50-50 تقسیم درآمد به طوری که بازیکنان نیست و تبدیل کردن هر چیزی است.)

بازیکنان می خواهند مطلق ایمنی و اگر نه خدا رسیدن و اعطای آنها جاودانگی. Big-time ورزشکاران زندگی در یک حباب. این ویروس ممکن است پشت سر هم حباب که برای همیشه یا حداقل برای آینده قابل پیش بینی. اما بازیکنان هنوز هم می خواهد ایمنی تضمین می کند که نمی توان قبل از وجود یک واکسن (اگر لازم است).

من با بازیکنان وقتی که می آید به پول است. اما اشتغال هزاران بستگی به MLB. بازیکنان باید جذب برخی از خطر یا قبول بودن قرنطینه در طول فصل. آنها باید احساس مسئولیت به بیس بال در این زمینه است. آنها نمی خواسته می شود به بازی بازی های داخل خانه سالمندان.

اما آن را یک ماده از زمانی که MLB شروع می شود. این ماده از چه کسی مقصر زمانی که آن را نمی کند.

به خاطر ایمنی شاید MLB صاحبان باید نگه دارید در بازی تا زمانی که می گویند, 2023. اما مدتها قبل از آن 90 درصد از MLB بازیکنان را به شنا در دریاچه پر از covid-19 اگر خود را چک منتظر بود در ساحل دور.

یکی از رسانه های بیس بال stooges خلاصه تا قطع ارتباط بین بزرگ ورزشکاران و طرفداران ورزش زمانی که او در توییتی که MLB بازیکنان باید مقرون به صرفه برای بیشتر جغرافیایی بر اساس برنامه ریزی صورت دائمی به دلیل "مردم را درک نمی کنند که چگونه خسته کننده سفر است."

بازیکنان بیس بال پرواز چارتر و هر صندلی معادل کلاس اول. که صدا نیست "خسته کننده" به "،"

دسته بندی: علامت Madden ستون | دزدان دریایی/MLB | ورزشی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن