مریم تهمت تشخیص رئیس جمهور

زنان از خانه—مادر مریم تهمت و دختران Maryanne و الیزابت—شد محدود به نقش های جنسیتی که سفت و سخت حتی برای 1950s

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

زنان از خانه—مادر مریم تهمت و دختران Maryanne و الیزابت—شد محدود به نقش های جنسیتی که سفت و سخت حتی برای 1950s. سه پسر—Fred جونیور دونالد و رابرت—تا به حال به دفع کردن برای خود را در یک محیط نه بر خلاف ارباب مگس. شیفته با رفاه انجیل فرد تهمت Sr. حفر بی رحمانه کد را در فرزندان خود انجام آنچه در آن طول می کشد برای رسیدن به آینده. احساسات از هر نوع بود و ضعف است. دروغ گفتن و فریب دادن, سرقت—همه تشویق.

خرد خود را از خود راضی پدر فرد جونیور چپ خانواده کسب و کار به دنبال شور و شوق خود را به پیوستن به TWA به عنوان یک خلبان. پدر خشمگین که یکی از فرزندان خود باید تمکین کردن به ترک سایه او خوار او بی وقفه نسبت او به "راننده اتوبوس." فرد جونیور تبدیل به الکل خود را از دست داده و بازگشت به خانواده و کسب و کار. آن را طولانی نیست قبل از او همه چیز را فراموش کرده: همسرش او را ترک گرفتن فرزندان جوان خود را از جمله مریم. مرگ او در سن 42, زندگی در پدر و مادر خود را در اتاق زیر شیروانی. آن است که به شدت پیشنهاد کرد که در یک قانون نهایی از غفلت پدر و مادر خود را برای هفته ها نادیده گرفته شود نشانه هایی که او در آستانه مرگ بود قبل از او در نهایت زده با یک حمله قلبی کشنده.

زمانی که فرد Sr. درگذشت مریم و برادر او کشف آنها شده بود قطع خواهد شد—تقریبا به عنوان اگر پدر خود را به حال هرگز در تمام وجود تحریک طولانی و تلخ قانونی مبارزه با پدرسالار چهار بازمانده کودکان است. (به عنوان یک مذاکره شگرد چهار مغلوب ساختن پیشی جستن کودکان لگد مریم برادر و خانواده خود را—از جمله یک کودک مبتلا به صرع شدید—خاموش خانواده طرح بیمه سلامت.)

دونالد بود یک مغلوب ساختن پیشی جستن فرزند زندگی می کردند که تا به فرد Sr. انتظارات (او خواهد بود که تنها یک فرد Sr. خواهد به یاد داشته باشید زمانی که درد و رنج در اواخر عمر از زوال عقل). در حالی که دیگر تهمت کودکان به دست آورد کمی از خود را بسیار ثروتمند پدر برای بیشتر عمر خود را (ماریان که شد یک قاضی فدرال در یک نقطه کاهش یافته بود به التماس مادر او را برای تغییر یدکی) دونالد بود بی وقفه پاداش برای خود mendacity و پرخاشگری در خشن و جست و خیز جهان از نیویورک املاک و مستغلات. فرد Sr. باران پسر خود را با پول به او اجازه می دهد برای ایجاد این توهم که او خود ساخته درخشان dealmaker. این ساختگی, شخصی, تجاری خواهد بود, بنیاد دونالد موفق انتخابات ریاست جمهوری است.

اما دونالد در مری گفتن بود بیشتر زخمی از مغلوب ساختن پیشی جستن کودکان است. او همچنین ترین احساساتی است. او عمیقا نیازمند به عنوان یک نتیجه از دوران کودکی غفلت اما فاقد معنی است که پردازش احساسات خود را. گیر کردم در بی پایان حلقه بازخورد از تمایلات و self-loathing به دنبال sycophants به او اطمینان دهم که او واقعا عالی بود—حتی اگر در اعماق او می دانست که او دوستش و ناتوان از اجرای حتی اساسی ترین وظایف است.

همه از این آشکار است به هر کسی که مشاهده مغلوب ساختن پیشی جستن از نزدیک (و یا حتی نه چندان نزدیک) این چند سال گذشته. مغلوب ساختن پیشی جستن, پدر, مسائل چیز جدیدی نیست. با وجود مریم اصرار که رسانه ها موفق به پوشش مسائل مربوط به او در مورد می نویسد: در این کتاب حقیقت این است که هیچ شخصیت سیاسی در تاریخ مدرن دریافت کرده است منفی بیشتر توجه و یا تا به حال بیشتر آشکار نقص است. مری می تواند پیچ و تاب و چاقو در توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن ناامنی—توصیف او به عنوان کسی که "می داند که او هرگز عاشق"—اما این یک کتاب است که به احتمال زیاد تغییر ذهن هر کسی در مورد شخصیت رئیس جمهور است.

اما شاید مردم آمریکا نیست مخاطبان در نظر گرفته شده. مردم در مغلوب ساختن پیشی جستن مدار اند و متهم برای انجام یک "مخاطب از یک است." بیش از حد و هرگز به اندازه کافی به نظر می رسد که نوشته شده برای مخاطبان از چهار: دونالد بلکه سه بازمانده خواهر و برادر. برای مریم این خواهر و برادر را برای بیش از حد طولانی فرار از عواقب حمایت از آنها وحشتناک است.

کسانی که آیات را به احتمال زیاد در حال حاضر پاره یک سوراخ در خانواده است. (خیلی از شهوت پرست ترین اطلاعات در این کتاب آشکارا می آید از Maryanne. اگر چه او تشکر کرد و در نتيجه, آن است که روشن نیست که او می دانست چیزهایی که او گفت: خواهر زاده او در مورد تربیت پدر و برادر او تا کنون خواهد بود ساخته شده است.) و بیشتر وجود دارد: در اواخر کتاب مری نشان می دهد خودش را به عنوان یک منبع کلیدی در این نیویورک تایمز بررسی نشان داد که دونالد مادام العمر وابستگی به پدرش ثروت و همچنین به عنوان فوق العاده تقلب مالی متعهد توسط هر عضو از مغلوب ساختن پیشی جستن ، مری ارائه شده این بار با اسناد او به دست آمده و در حالی که سیزده فرد Sr. خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب