ممکن است گونه های مهاجم عمل در ماه زمان برای بررسی گسترش مضر گیاهان موجودات

محتوای مقالهپیاده روی و یا رانندگی در جنگل ممکن است برای ورزش و یا ماجراجویی, اما برحذر باشید از قصد سواری مجا

توسط MASTERNEWSS در 1 خرداد 1399

محتوای مقاله

پیاده روی و یا رانندگی در جنگل ممکن است برای ورزش و یا ماجراجویی, اما برحذر باشید از قصد سواری مجانی شما می آوردن با شما.

"اگر شما به پیاده روی در داخل کشور و به شما راه رفتن را از طریق باباآدم شما را تا پایان گرفتن burrs در جوراب خود را, چکمه, سگ, و سپس شما را به آن صفحه اصلی" گفت: گیل Wallin مدیر اجرایی گونه های مهاجم شورای B. C.

فقط یک باباآدم گیاهی شناخته شده به عنوان طبیعت نوار چسب به طور معمول تولید 15,000 دانه و پس از معرفی به یک منطقه به عنوان یک غیر بومی گیاه می توانید آن را بیش از و خفه کردن گیاهان بومی. برخی از گیاهان می تواند باعث آسیب ساختاری به جاده ها و ساختمان ها.

ممکن است گونه های مهاجم ماه اقدام و اهالی بریتیش کلمبیا که سفر در سراسر استان و یا فراتر از آن — پس از آن می شود دوباره امن برای انجام این کار — در حال خواسته به آموزش خود را در مورد گیاهان مهاجم و حشرات و چگونه آنها می توانند سهوا گسترش آنها.

"بازی تمیز برو" به یاد کمپ و دنباله کاربران از جمله کسانی که با بهره گیری از خارج از منزل در ATVs و چهار-با-چهار دست و پا برای اطمینان از وسایل نقلیه چادر دنده تایر آج, پیاده روی, چکمه, لباس و حیوانات خانگی تمیز زمانی که آنها می رسند و سپس تمیز از گرد و خاک و گیاهان و اشکالات با استفاده از یک ماشین قدرت و یا کمپرسور هوا اگر در دسترس قبل از خروج و یا در حال حرکت به یکی دیگر از سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن