McCandless تاخیر رای در Sheetz مشروب مجوز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

2 دقیقه پیش

McCandless شورای تاخیر یک رای در یک درخواست از Sheetz برای انتقال یک مشروب مجوز برای فروشگاه جدید در حال ساخته همراه پری بزرگراه.

شهر می خواهد اطلاعات اضافی — در نوشتن در مورد چگونه به فروشگاه برنامه برای نظارت و کنترل فروش الکل.

این آلتونا-بر اساس شرکت می خواهد به انتقال مجوز از بسته Pizza Hut همراه Saltsburg در جاده پن هیلز جدید McCandless فروشگاه.

قانون دولت اجازه می دهد تا مشروب مجوز انتقال از یک مکان به مکان دیگر در یک شهرستان به محدودیت زمانی که آن را تایید توسط شهرداری که در آن مجوز استفاده خواهد شد گفت: علامت Kozar یک وکیل به نمایندگی از Sheetz.

طول مورد نیاز جلسه عمومی در ماه ژوئن برای مجوز انتقال Sheetz مقامات وعده داده شده به جای کنترل دقیق بر فروش آبجو و شراب و ارائه شورا با 10 صفحه طرح شرکت فروش الکل سیاست.

فروشگاه جدید است که در واقع در سراسر خیابان را از یک موجود Sheetz انتظار می رود برای باز کردن در ماه اوت است.

روز دوشنبه یک Sheetz نماینده ارائه شده با شورای اضافی 11 صفحه از سیاست شرکت در مورد نحوه فروش الکل تحت نظارت و اجرا. اما اطلاعات کافی بود برای جلب رضایت اعضای شورای نگران آن است که فروش الکل می تواند ایجاد مزاحمت برای ساکنان این نزدیکی هست.

یکی از اصلی نگرانی های مطرح شده توسط رئیس شورای کیم Zachary فقدان سیاست نوشته شده در loitering.

Sheetz نماینده الن فریمن شورای گفت که در حالی که شرکت نمی کند, سیاست نوشته شده برای جلوگیری از loitering آن مراحل را به نگه داشتن مردم از حلق آویز کردن در فروشگاه خود را برای مدت زمان طولانی.

علاوه بر دوربین های امنیتی برای نظارت بر در داخل و خارج از ساختمان یک کارمند مورد نیاز است برای رفتن به خارج ساعتی برای بررسی منطقه فریمن گفت.

او گفت: کارکنان دستور به درخواست مردم به ترک سایت پس از حدود 15 دقیقه اما باید این گزینه برای تماس با شرکت امنیتی "اگر آنها احساس نمی راحت" نزدیک شدن به یک حامی.

فریمن گفت: تسمه یا طناب کارکنان سایش مجهز به یک دکمه است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با مرکز امنیتی, اتاق کار, که استفاده از پارکینگ بلندگو سیستم به درخواست loiterers را ترک کنند. اگر این درخواست را نادیده گرفته است, یک افسر امنیتی را تماس با پلیس محلی به دخالت او گفت:.

این روش نشسته بود و با Zachary.

"آیا شما آگاه باشید که وجود دارد خانه های کمتر از 25 یا 30 فوت دور از آن فروشگاه" او پرسید: فریمن. "و شما در حال رفتن به بلندگوها در وسط شب گفتن مردم به پراکنده کردن?"

فریمن گفت: بعید است این بلندگو شنیده میشد در نزدیکی خانه ها به دلیل حجم "بیشتر شبیه به یک مکالمه ، او نسبت حجم به بلندگوهای نصب شده در پمپ برای کاربران برای برقراری ارتباط با کارکنان در داخل فروشگاه.

زکریا همچنین فشرده فریمن در فروش شراب در محل مصرف.

"به ما گفته شد که هیچ شراب خواهد بود مصرف" زکریا گفت. "من مطمئن هستم که در حال نوشتن این سیاست اما هیچ چیز برای اضافه کردن."

فریمن گفت: دولت نیاز به Sheetz به فروش شراب اگر آبجو فروخته شده است اما این شرکت اجازه نمی دهد که کاربران برای خرید کامل بطری شراب و باز کردن آنها را در فروشگاه به نوشیدن.

Sheetz می کند و اجازه می دهد مشتریان به مصرف دو 8-هر اونس بطری شراب در حالی که آنها در تعیین ناحیه.

زکریا گفت: به سادگی بیان سیاست به اندازه کافی خوب نیست و به نام برای رای گیری به تعویق افتاد تا جولای 27 نشست.

"ما افراد مختلف در هر جلسه" زکریا گفت: در اشاره به 22 ژوئن جلسه عمومی که در آن شرکت نشان داده بود Kozar.

"آنها به نظر نمی رسد به برقراری ارتباط با یکدیگر به طوری که این چیزها در حال مراقبت از" زکریا گفت. "ما نیاز به پیدا کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده با شراب و آنچه ما می خواهیم انجام دهیم در مورد loitering."

Councilwoman آنجلا جنگل پشتیبانی Zachary درخواست که این شرکت با ارائه این شهر با نوشته نسخه از سیاست های مشخص شده توسط Freeman.

فریمن توافق برای ارائه اطلاعات درخواست شده قبل از مشروب مجوز درخواست می آید قبل از شورا دوباره.

تونی LaRussa یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با تونی در 724-772-6368, tlarussa@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | مجله شمالی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن