دیدار با سرآشپز: جاش نسیم تا حدی ملایم را به ارمغان می آورد زندگی جدید به غذاهای آشنا

محتوای مقاله در ادامهیک: من واقعا لذت بردن از پخت و پز مواد غذایی راحتی است که با روح و آشنا اما تنظیم آن را ک

توسط MASTERNEWSS در 12 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

یک: من واقعا لذت بردن از پخت و پز مواد غذایی راحتی است که با روح و آشنا اما تنظیم آن را کمی سبک تر و هیجان انگیز تر و ارائه منحصر به فرد, دیدگاه های معاصر. مثال خوبی خواهد بود گوشت گاو Barbacoa Quesadillas که در منو در شیر و هر بشکه رسید. من فکر می کنم اکثر مردم می توانند به یاد داشته باشید خوردن quesadillas در حال رشد اما ما بالا این پر کردن آنها را با دودی پنیر موزارلا و ملایم پخته شده گوشت گاو barbacoa و خدمت به آنها را با یک punchy هالاپینیو aioli.

س: چه ممکن است شام نمی دانم در مورد شما?

یک: من متولد و بزرگ شده حق در اینجا در ونکوور. من عاشق این شهر هستم و به طور مداوم دمیده, دور, رستوران ها, حذفی, شراب و تولید است که ایجاد چنین شگفت انگیز و متنوع مواد غذایی و آشامیدنی صحنه, من احساس می کنم خیلی خوش شانس را به بخشی از آن.

س: توصیف یک زن و شوهر از های اخیر خود خلق.

یک: یک ظرف ما فقط راه اندازی در شیر و بشکه است که ما کاخون مرغ کاب سالاد. آن است که تمام عناصر کلاسیک, سالاد کاب, اما ما در حال پانسمان آن با این خوشمزه فلفل سیاه و سس پارمسان و شکوه آن را با یک نرم پخته و ترد سرخ شده تخم مرغ.

س: چه محلی مورد علاقه خود را محصول و چگونه شما از آن استفاده کنید ؟

یک: در حال حاضر من مورد علاقه های محلی محصولات برای استفاده در پخت و پز من در حال آبجو از Brewhall. من با استفاده از Azedo گرمسیری میوه های ترش در مائوئی دنده دستور العمل و اخیرا استفاده شده خود را به سالن پاس, IPA, به یک کباب خوشمزه با سس.

س: اگر یک قطعه مهم از مشاوره شما ممکن است برای آشپز خانه چه ممکن است باشد ؟

یک: دریافت کردن و خوردن. کشف شهرستان خود را از طریق مواد غذایی و سعی کنید چیزهای جدید طعم های جدید و ایده های جدید. پس از آن در آشپزخانه و طبخ آزمایش سعی کنید غذاهای جدید و دلسرد می کنید اگر یک ایده و یا یک دستور کار نمی کند. یادگیری از اشتباهات خود و همیشه وجود خواهد داشت یکی دیگر از ظرف را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب