مکزیکی کنسول خواستار تحقیق مهاجر کارگر گاز گرفته توسط سگ پلیس

محتوای مقاله در ادامهنه از مردان که مشغول به کار در کانادا برای 11 فصل دستگیر یا متهم و هیچ کس در بری مزرعه دس

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

نه از مردان که مشغول به کار در کانادا برای 11 فصل دستگیر یا متهم و هیچ کس در بری مزرعه دستگیر یا متهم با توجه به هر دو کنسولگری و آندرس Abogado یک B. C. وکیل و مشاور حقوقی برای کنسولگری.

"این افسران می تواند در قبال حمله گفت:" Abogado. "آنها تا به حال هیچ حکم و آنها ارائه شده هیچ کارت های کسب و کار. صاحب (مزرعه) بود و درخواست آنها چه می کنید؟"

در بیانیه ای Abbotsford پلیس Sgt. جودی پرنده گفت: ماموران پلیس از شهر زور خواسته شد برای کمک به RCMP مرز یکپارچگی گروه مواد مخدر-قاچاق پروب همراه کانادا-مرز ایالات متحده و در جستجو برای یک تعداد از مظنونان است.

"در طول مسیر برای متهمان افراد بودند بازداشت شده و بعد از آن منتشر شد که مشخص شد آنها نه مظنون" او گفت:.

این حادثه گزارش شده به پلیس شکایت کمیسیون که منصوب ونکوور اداره پلیس به بررسی گفت: Andrea Spindler معاون کمیسر.

بررسی و تحت قانون پلیس را تعیین خواهد کرد که آیا هر یک از ماموران شهرداری درگیر مرتکب سوء رفتار. در حالی که این کاوشگر ممکن است شامل اخذ اظهارات از Mounties خود انجام خواهد شد تمرکز این تحقیقات وجود دارد به عنوان یک فرایند جداگانه به آدرس RCMP انجام.

B. C. RCMP نمی پاسخ به یک درخواست برای اطلاعات.

Abogado گفت: پلیس شکایت کمیسیون تحقیق و تفحص است که قدرت به توصیه اتهامات جنایی می تواند ماه را به کامل است. او در بحث با دولت مکزیک در مورد امکان کت و شلوار مدنی در برابر Abbotsford پلیس RCMP.

"سطح خشونت پلیس تکان دهنده است," او گفت:. "این افسران از دست داده بودند و اقدام به ضربه. آنها رفت و به طور کامل در برابر پلیس, پروتکل," او گفت:.

بیشتر در مورد این موضوع

gluymes@postmedia.com

twitter.com/glendaluymes



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن