مایک مک کنا: بخش ساخت و ساز ایران در مبارزه با COVID-19

محتوای مقاله در ادامهشرکت های به اشتراک گذاشته شده خود را سخت به دست آورد ایمنی دانش با یکدیگر با انجمن های صن

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

شرکت های به اشتراک گذاشته شده خود را سخت به دست آورد ایمنی دانش با یکدیگر با انجمن های صنعتی و حوزه های قضایی سراسر کشور است. ما از نزدیک با WorkSafeBC به ایجاد پروتکل های جدید و آموزش کارفرمایان و کارگران در آنچه آنها نیاز به انجام به کار با خیال راحت.

صنعت ساخت و ساز پاسخ همیشه کامل بوده است اما موفق شده است به تاریخ. تا کنون هیچ بیماری و یا خوشه گزارش شده و به عنوان از آوریل 13, WorkSafeBC ثبت کرده است تنها یک حادثه یک کارگر ساختمانی پیمانکاری COVID-19 روی یک سایت کار.

اما ما همچنین می دانیم که کار تمام نشده است. صنعت ساخت و ساز ادامه خواهد داد به پایبندی به این مهم اقدامات ایمنی و انطباق و بهبود آنها را به عنوان اطلاعات جدید به نور می آید.

به عنوان B. C. مواضع خود را به صورت مرحله به مرحله بازگشایی طی 18 تا 24 ماه صنعت ساخت و ساز فراهم می کند یک الگو برای انجام این کار با خیال راحت. ما را به سختی به دست دانش به عنوان یک منبع به طوری که ما می توانیم با کسب و کارهای دیگر و صنایع منجر به یک بهبود اقتصادی — با ترکیبی از خوشبینی و احتیاط و تخصص با هم.

مایک مک کنا, مدیر اجرایی, B. C. ایمنی ساخت و ساز داد به نمایندگی از 20 سازمان به نمایندگی از بیش از 40 ، 000 کارفرمایان و بیش از 220000 کارگران در B. C. را در بخش ساخت و ساز. دیدن لیست کامل از سازمان ها در bccassn.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب