مینیاپولیس در پی

من شروع کردم 10 مایل پیاده روی را از طریق مینیاپولیس در یک شرکت-بدنام دریاچه خیابان تجاری راهرو که در امتداد ش

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

من شروع کردم 10 مایل پیاده روی را از طریق مینیاپولیس در یک شرکت-بدنام دریاچه خیابان تجاری راهرو که در امتداد شرق-غرب از طریق جنوب مینیاپولیس از رودخانه می سی سی پی در یک طرف به یک جفت از دریاچه های دیگر: دریاچه از جزایر و یک بدن که قبلا به نام دریاچه Calhoun اما در حال حاضر شناخته شده توسط اصلی آن داکوتای نام Bde Maka Ska. خیابان دریاچه شامل قلب چند مینیاپولیس محله—Longfellow, Midtown Powderhorn و بالای شهر. همچنین مظهر سابقه مهاجر حل و فصل و سرمایه داری دل و جرات که نه تنها Minnesotan اما شخصیتی آمریکا. اگر شما می خواستم برای پیدا کردن یک شاهراه به نمایندگی طبقه متوسط رویای آمریکایی از کار سخت عادلانه پاداش شما می تواند به مراتب بدتر از دریاچه خیابان.

دقیقا یک هفته زودتر جورج فلوید 46 ساله آمریکایی آفریقایی مرد کشته شد و حدود یک مایل در جنوب در اینجا آنچه که به ظاهر هر یک اعدام توسط پلیس. آن را به عنوان خوب مقابله جهان می داند که در حال حاضر به دور از حادثه جدا. در سال 2015 تیراندازی پلیس و مرگ Jamar, Clark, 24, باعث, 18 روز اعتراض در مینیاپولیس. Philando کاستیا سیاه کافه تریا مدرسه کارگر کشته شد توسط یک در حومه شهر مینیاپولیس پلیس در طول یک روال توقف ترافیک در سال 2016. جورج فلوید را قاتل افسر درک چوین به حال 18 شکایت در مورد رفتار خود در کار—تنها دو که منجر به نامه نظم و انضباط. آنچه در نهایت اتفاق می افتد به چهار پلیس مسئول فلوید را کشته و به احتمال زیاد لولا در حقوقی نکات دقیق وظریف از اینکه آنها یافت می شود که عمل را از ننگین کینه توزی و یا صرف شیطانی مصونیت از مجازات.

به عنوان با شهرستانها در سراسر کشور, مینیاپولیس, تاریخچه پلیس, خشونت, آهنگ های وسیع تر تقسیم بندی درآمد و فرصت در امتداد نژادی تقسیم. مینیاپولیس شده است به صفحه اصلی بالا-دستمزد پایه تولید—البته عمیقا تفکیک یک. دهه deindustrialization و financialization را توخالی است که مرکز آن به معنای افزایش racialized پلیس برای خرده جرائم از نوع که فلوید شده بود متهم به ارتکاب. البته به دنبال یک همراه سنبله در racialized خشونت پلیس.

که تاریخ در حال حاضر بر غم انگیز نمایش در خیابان دریاچه. پلیس مسئول فلوید مرگ همه مورد ستایش قرار داد حرفه ای از مینیاپولیس سوم پلیس حوزه که نشسته (و یا به جای sat قبل به آتش کشیده و اشغال شده توسط معترضان) در نزدیکی طولی مرکز دریاچه خیابان. به همین دلیل دریاچه خیابان (و بیشتر به طور خاص هدف خود فروشگاه) تبدیل شد به یک هدف در روزهای اولیه این سری از تظاهرات رویارویی, و مطمئن—شورش است که پس از گسترش به کشور ، و از آنجا حوادث نابود و لگدمال شده است در کشورهایی مانند انگلستان و دانمارک و نیوزلند و ژاپن و باعث تفسیر از امثال چین و ایران. یک شبه جورج فلوید تبدیل به یک نماد بین المللی نژادپرستانه و خشونت پلیس ظلم و ستم. آن را خیلی زود اعلام کرد که ستایش اغراق امیز از جورج Floyd—به اکو الیزابت هردویکک کلاسیک مقاله از روایت ادبی گزارش،" ستایش اغراق امیز از مارتین لوتر کینگ"—در حال حاضر می ایستد به عنوان رادیکال ترین و سریع مورد از چنین تحولی در حافظه زندگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب