گم New Westminster مرد مرده یافت

محتوای مقالهبه روز رسانی: Gavin Deloes واقع شده بود مرحوم در برنابی صبح روز پنج شنبه, می گویند برنابی RCMP. وج

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

محتوای مقاله

به روز رسانی: Gavin Deloes واقع شده بود مرحوم در برنابی صبح روز پنج شنبه, می گویند برنابی RCMP. وجود دارد هیچ نشانه ای از بازی ناپاک است.


Deloes, 42, آخرین دیده می روم رویال کلمبیایی بیمارستان در 7:30 صبح در مه 24. او زمان های مختلف بعد از آن روز نزدیک به هولمز و خیابان و خیابان گارفیلد و سپس دوباره در پارکینگ, Cariboo, جاده, Christian Fellowship Church.

جستجو توسط پلیس, Coquitlam جستجو و نجات و اعضای خانواده خود را ادامه داد پس از ناپدید شدن او.

روز چهارشنبه یک عضو از موارد متعلق به Deloes رها شده در فضای سبز پشت Salvation Army, Cariboo, تپه معبد از جمله دمپایی و جوراب و یک شب بیمارستان آی پاد و دهان شویه.

NEW WESTMINSTER, B.C.: MAY 24, 2020 – New Westminster police are searching for Gavin Deloes, who went missing on May 24, 2020 around 7:30 a.m. after leaving Royal Columbian Hospital. His belongings were found on May 27 around 8:30 p.m. Police are now releasing these surveillance images of Deloes in hopes the public can help locate the 42-year-old man.
NEW WESTMINSTER, B. C.: 24 مه سال 2020 – New Westminster پلیس در حال جستجو برای گاوین Deloes که رفت از دست رفته در 24 مه سال 2020 حدود 7:30 صبح پس از خروج سلطنتی کلمبیایی در بیمارستان. وسایل خود را داشت و در 27 مه حدود 8:30 p. m. پلیس در حال حاضر انتشار این نظارت تصاویری از Deloes به امید مردم کمک می کند کردهاید 42 سال. جزوه / NEW WESTMINSTER پلیس/jpg

پلیس این منطقه در اواخر شب قبل از آن نا امن به ادامه. جستجو از سر گرفته شد پنج شنبه صبح با کمک جستجو و نجات خدمه و خانواده و دوستان; منطقه جستجو شامل یک دنباله شبکه و دهانه از Cariboo ارتفاعات به بزرگراه 1 و Cariboo, معبد.

Deloes است 5-پا-11 و باریک, ساخت, کوتاه, سیاه, مو, و او ممکن است با پوشیدن تنها, سیاه, شورت پاچه.

هر کسی که می شناسد Deloes یا دیده است و از او خواسته است برای تماس با 911.

sip@postmedia.com
twitter.com/stephanie_ip



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب