پشه پرواز رایگان به ادارات بهداشت تمرکز بر coronavirus

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

اسپری اشکال متورم کفش رنت سنبل هندی. این پشه های نجومی.

و در یک سال نرمال وزارت بهداشت خدمت اوهایو, شهرستان دلاور خواهد بود تنظیم بیش از 90 پشه تله یک هفته — black وان از آب راکد با شبکه طراحی شده برای بدام انداختن کمی buggers.

اما در این سال به دلیل covid-19 پشه پرواز رایگان.

Coronavirus کشیده است کارکنان دور, بنابراین از آنها مجموعه ای از یک واحد دام در عین حال در این سال با توجه به داستین کنت برنامه مدیر مسکونی واحد خدمات. حتی اگر آنها به حال زمان دولت آزمایشگاهی است که به طور معمول تست حشرات برای ویروس ها که آلوده کردن انسان قادر نیست به نمونه و دلیل آن نیز این است که بیش از حد شلوغ با covid-19.

این بدان معناست که جامعه اطراف فقط شمال کلمبوس, اوهایو است صبر کنید تا به طور بالقوه کشنده پشه بیماری های منتقله از جمله غرب نیل سلامت انسان ها برای پیدا کردن اگر این حشرات حامل بیماری است.

"این نا امید کننده دانستن است که ما می توانیم بیشتر پیشگیرانه رویکرد" کنت گفت. "اما ما گیر واکنش."

در Washtenaw County, Michigan, پشه نمونه نیست که جمع آوری شده به این دلیل که وزارت بهداشت ندارد, کارکنان و یا توانایی به استخدام و آموزش کارآموزان تابستان که به طور معمول انجام این کار. در covid-19 نقطه داغ هوستون, تگزاس, یک سوم از پشه کنترل کارکنان مشغول به کار هستند که coronavirus مرکز تماس, جوراب زنانه ساقه بلند انبارها و آماده coronavirus تست مواد. و در سراسر فلوریدا مقامات بهداشت عمومی نمی تواند تست خون مرغ برای قرار گرفتن در معرض پشه منتقله از ویروس ها — جوجه گاز گرفتن توسط حشرات بیش از حد به طوری که آنها می تواند در خدمت به عنوان علائم هشدار دهنده — در ضعف دولت در آزمایشگاه تا اواسط ماه ژوئن یک وظیفه است که به طور معمول آغاز می شود در این بهار.

نظارت و کشتن پشه کلیدی بهداشت عمومی وظیفه استفاده می شود برای جلوگیری از گسترش بیماری مرگبار. در سال های اخیر بالا پشه بیماری های منتقله از کشته شدن حدود 200 نفر سالانه در آمریکا اما این تعداد کم هستند و به دلیل در بخشی به تلاش های بهداشت عمومی ادارات برای حفظ گسترش در خلیج بر خلاف کشورهای دیگر که در آن صدها هزار نفر بیمار و مرگ در هر سال.

"پشه ها بزرگترین مزاحم و آفت در این سیاره است. دست پایین" گفت: Ary فرجی رئیس جمهور آمریکا پشه کنترل انجمن غیر انتفاعی است که با پشتیبانی از سازمان های عمومی اختصاص داده شده به پشه کنترل. "آنها مسئول مرگ و میر بیشتر از هر موجود زنده بر روی این سیاره از جمله انسان است."

این یک فیزیکی کار است که نمی تواند انجام شود توسط راه دور از خانه. پیگیری از پشه ها و بیماری های حمل آنها نیاز به راه اندازی تله و جستجوی حیاط و تجاری بسیاری. بهداشت عمومی کارگران گشت آبیاری خندق و سرنگونی حیاط خلوت لاستیک سطل های پلاستیکی و زباله است که می تواند نگه دارید آب ایستاده که در آن پشه نژاد است.

در سراسر ایالات متحده بیش از نیمی از بهداشت عمومی ادارات مبارزه با پشه است. در برخی از ایالات آمریکا از جمله فلوریدا و کالیفرنیا بخش های خاص اختصاص داده شده به ردیابی و جلوگیری از گسترش. هدف این است که برای پیدا کردن آلوده به پشه جمعیت و کشتن آنها را قبل از آنها به انسان و یا حداقل هشدار دادن به جامعه در مورد حضور خود به عنوان پشه منتقله از شیوع اتفاق می افتد اغلب در سراسر کشور به عنوان درجه حرارت افزایش یابد.

اما یک مشترک تحقیقات منتشر شده در این ماه توسط KHN و آسوشیتد پرس دقیق چگونه ایالتی و محلی بهداشت عمومی ادارات در سراسر ایالات متحده شده اند گرسنگی در دهه های ترک آنها را با کمبود بودجه روبرو شده و بدون منابع کافی برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس اجازه دهید به تنهایی این کار دیگر مانند پشه کنترل آنها وظیفه رسیدگی در همان زمان. بیش 38,000 بهداشت عمومی کارگر شغل از دست داده اند از سال 2008. سرانه هزینه های بهداشت محلی بخش قطع شده است 18 درصد از سال 2010.

به طوری که سلامت عمومی کارگران تقلا برای احضار به اندازه کافی از نیروی کار به آدرس یک بار در یک نسل همه گیر آنها کشیده از عادی پشه وظایف مربوط. کوتاه مدت نیروی انسانی است که بسیاری از ترک محلات — به خصوص کسانی که بدون جداگانه اختصاص داده شده کنترل مناطق — پرواز کور بالقوه پشه تهدید.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به شدت به کمک و در حال حاضر در حال اجرا پشه تست برای حداقل نه متحده آمریکا از جمله فلوریدا و آریزونا و کارولینا گفت: روشنک کانلی, حشره شناسی و بوم شناسی, برتری تیم برای CDC مرکز ملی برای ظهور و زئونوز بیماری های عفونی و همچنین ارزیابی انسان نمونه خون برای پشه بیماری های منتقله از 40 متحده است. در مورد اختلال های CDC صادر سیاست مختصر با آمریکا و آژانس حفاظت از محیط زیست در روز پنج شنبه تاکید بر این که پشه پیشگیری و اسپری و حشره کش ها بود ضروری خدمات است که نیاز به ادامه و حتی در ملی بهداشت و درمان اضطراری.

"پشه ها هنوز هم برای رفتن به اطراف و هنوز هم باعث بیماری های, مهم نیست که چه نوع از بیماری همه گیر است که در" کانلی گفت.

حتی با محدود تست برای اندازه گیری مشکل و نرخ نسبتا پایین از بیماری تا کنون در این سال وجود دارد نشانه های نگران کننده. چهارده نفر در فلوریدا کلید پایین آمده اند با محلی به دست آورد دانگ که می تواند باعث تب و بدن درد شدید و استفراغ. ماساچوست پیدا کرده است اول آن پشه حمل شرقی Equine Encephalitis که به کشته شدن حدود یک سوم از افراد مبتلا به گفته CDC. ویروس نیل غربی یافت شده است در پشه ها و پرندگان و یا گونه های دیگر در حداقل 18 متحده و اتحاد افراد آلوده در نه.

"در این سال آن را بیشتر از یک کارت وحشی ما در حال گرفتن نظارت ما می خواهم به طور معمول گفت:" دیوید براون ویژگی های مشاور برای آمریکا پشه انجمن کنترل.

آنفولانزا مانند علائم بیماری هایی مانند نیل غربی — تب و درد بدن — به خصوص نگران نینا Dacko که نظارت پشه برنامه کنترل برای Tarrant County بهداشت عمومی در فورت ورث ،

"من تعجب می کنم که موارد در حال رفتن به از دست رفته به عنوان هر کس در حال رفتن به انتظار covid و پس از آن حرکت می کند زمانی که آنها تست منفی," او گفت:.

کاهش بودجه هستند که در امواج به عنوان مالیات کمبود سنگ ادارات بهداشت محلی. سه شهرداری در تگزاس از جمله واتاگ سگینو و دریاچه با ارزش نیست ارسال هر گونه پشه در برای تست این سال آنها ندارد و یا از دست داده اند و نیروی انسانی و پول با توجه به کمبود درآمد از covid-19, Dacko گفت.

کوچکتر ادارات بهداشت و کنترل برنامه به نظر می رسد به توان تحمل فشار از مشکلات ایالتی کارولینای شمالی, بهداشت عمومی, حشره شناس, مایکل دویل گفت: در یک ایمیل به عنوان آنها کمتر ستاد مبارزه با کروناویروس. برخی از بزرگتر ادارات و برنامه ها — مانند کسانی که پوشش هوستون کالیفرنیا دره مرکزی یا Maricopa, آریزونا — می گویند که آنها قادر به عمل نزدیک به نرمال.

و در حالی که مقامات بهداشت عمومی می گویند کوچک, هوای آزاد, گردهمایی امن ترین زمانی که آن را می آید به اجتناب از قرار گرفتن در معرض coronavirus برخی نگران هستند که در معرض خطر ابتلا به پشه بیماری های منتقله می تواند افزایش یابد.

"هر کس می داند که اگر شما در خارج از منزل است که در آن شما در واقع رفتن به گرفتن در معرض" گفت: چلسی Gridley-اسمیت مدیر بهداشت محیط برای انجمن ملی شهرستان و شهر مقامات بهداشتی.

آزمایشگاه بحران ممکن است که افزایش خطر است. دولت های محلی اغلب تکیه بر همان بهداشت عمومی آزمایشگاه برای تست اینکه آیا پشه ها حامل بیماری هایی مانند غرب رود نیل دانگ یا شرقی Equine Encephalitis که آنها را برای آزمایش انسان برای بیماری های عفونی مانند covid-19. به عنوان یک نتیجه بسیاری از این کشور هفته پشت جایی که آنها به طور معمول خواهد بود در تست پشه برای حضور بیماری های خطرناک براون گفت.

توقف پشه ها نیاز به گرفتن اطلاعات در زمان واقعی است. اگر یک پشه است که حامل ویروس نیل غربی "شما می خواهید بدانید که امروز نه دو هفته از هم اکنون" براون گفت.

زمانی که covid همه گیر ضربه سالت لیک سیتی است که خود را در آزمایشگاه برای آزمون پشه پشه گروه مشترک آن با مواد آزمایشگاه تست برای covid-19 و اهدا N95 ماسک است که کارکنان آن با استفاده از هنگام سمپاشی پشه-قتل و مواد شیمیایی با توجه به فرجی است که مدیر اجرایی, Salt Lake City, پشه جلو گیری منطقه. یوتا انجام داده است حدود 5 درصد از پشه تست آن را به طور معمول انجام دهید, در این نقطه, او گفت:.

"ما زمینه نگرانی است که یکی اضطراری برای بهداشت عمومی نمی شود به دیگری" فرجی گفت.

هر grand ثابت به سوراخ در کشور در حال حاضر توری پشه است رفتن به نیاز به برخی از پول نقد جدی, Gridley-اسمیت گفت: "اجازه می دهد تا برای اختصاص نیروی انسانی به جای انتظار سلامت عمومی کارگران به حقه بازی آن را در کنار چند برنامه های دیگر.

جنوب نوادا سلامت منطقه — که شامل لاس وگاس — ندارد اختصاصی پشه بخش. از مارس تا اکتبر کارگران وجود دام جمع آوری و تست پشه ها برای ویروس ها گفت: Vivek رامان که مسئول نظارت بر این تلاش است. بقیه سال همان تیم مسئول بهداشت برای همه منطقه, هتل ها و خانه های تلفن همراه پارک از جمله کسانی که در کازینو ، اما رستوران بازرسی اجازه و بهداشت کمک به پرداخت هزینه راه خود را.

"یکی از چالش با پشه این است که آنها را پرداخت نمی اجازه هزینه," او گفت:.

چند اسکناس به حمایت از پشه تلاش های کنترل از جمله تقویت پشه جلو گیری ایمنی و بهداشت قانون باید به تصویب کنگره با حمایت هر دو حزب در سال های اخیر اما نشده است تامین می شود.

برای CDC کانلی عدم دلار است که فقط در بخش دیگری از رونق-رکود ماهیت بودجه برای بخش بهداشت و درمان پشه کنترل برنامه ها در سراسر کشور. تزریق پول نقد پس از حملات با پشه-برن Zika یا طوفان کافی نیست به طور کامل حفظ برنامه های قوی, او گفت:, و آنها اغلب باید برای شروع بیش از زمانی که بحران بعدی بازدید.

رامان و همکارانش بود که قصد دارد در این سال برای کار با سی دی بر روی یک پروژه به منظور کاهش جمعیت از راه های aedes Aegypti یک مهاجم پشه گونه است که می تواند طیف وسیعی از ویروس مرگبار از جمله Zika و که برای اولین بار نشان داد در جنوب نوادا در اطراف 2017. این پروژه در انتظار نگه داشته تا در سال آینده.

دسته بندی: بهداشت و درمان | اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب