'زندگی من تغییر کرده است هزار برابر': ویکتوریا کمپ حرکت به هتل

محتوای مقالهویکتوریا — پس از سه سال از "زندگی زیر برزنت" جیمز Reedman هرگز نمی تواند تصور زندگی در جایی به عنو

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — پس از سه سال از "زندگی زیر برزنت" جیمز Reedman هرگز نمی تواند تصور زندگی در جایی به عنوان خوب به عنوان آسایش مسافرخانه و سوئیت.

این هتل ارائه می دهد Reedman و 92 نفر دیگر که قبلا در چادر زندگی می کنند در توپاز پارک یا همراه پاندورا خیابان تخت دونفره 55 اینچ تلویزیون با پایه و کابل و حمام خصوصی و یک یخچال کوچک.

"این شگفت انگیز است آن را باور نکردنی" گفت: Reedman که اضافه شده او باید هفت حمام آب داغ پس از حرکت در روز دوشنبه. "زندگی من تغییر کرده است هزار برابر شده است."

55 ساله با یک باریک ساخت خاکستری مو و اصلاح ریش بزی گفت که او نمی استفاده از مواد مخدر و او را نگران درگیری با کسانی که نمی.

"بسیاری از کاربران در اینجا. من می ترسم به جای او گفت:" توضیح داد که بسیاری از حمایتی تسهیلات مسکن "شروع فوق العاده, مثل یک رفت و آمد مکرر, و آن را فقط به سراشیبی می رود. اما امیدوارم آنها می تواند محدود کردن است که در اینجا."

در طول یک تور از هتل-تبدیل-سرپناه موقت پنج شنبه, جای ما در جامعه سخنگوی اعطای مکنزی راه می رفت از طریق یک spotlessly اتاق تمیز. تمام اتاق ها در حال حاضر دارای یک تخت دو به جای دو. زوج خواهد بود و مجاز به اقامت در یک اتاق با هم اما هر فرد هنوز اتاق خود را, او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب