زندگی من در اجاره اعتصاب

من می توانم درک احساس ترس در مورد سازماندهی ، زمانی که من یک بچه در حال رشد در کارولینای شمالی این بود که همیش

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

من می توانم درک احساس ترس در مورد سازماندهی ، زمانی که من یک بچه در حال رشد در کارولینای شمالی این بود که همیشه بسیار هیجان زده به من که اتحادیه ها خوب نیست. مانند "شما مجبور به پرداخت غرامت و آنها در حال گرفتن پول از شما دور است." من می دانم که بهتر است در حال حاضر, اما آن را بسیار دشوار است برای من برای غلبه بر آن است. به طور مشابه, آن را سخت به زیر انگشت شست از یک مالک 24/7. می توان آن را واقعا سخت به مردم به دفاع از خود, که من می دانم این است که واقعا یک چیز عجیب و غریب می گویند. اما مردم کمتر احتمال دارد به مبارزه برای خود از آنها را به مبارزه برای جامعه خود و محله. آنچه که من در بر داشت این است که زمانی که شما در حال تلاش برای به مردم توضیح دهد که چرا آنها باید این کار را برای خود آنها مانند: "من لازم نیست این حق من راحت که من در هستم." اما بهتر است اگر شما توضیح "خوب همسایگان خود را در حال رفتن به نیاز به کمک, به دلیل قابل توجه برای آنها یک انتخاب نیست; آن را وسیله ای برای زنده ماندن است." بسیاری از مردمی هستند مردمی خوب. آنها فقط نیاز به کمی فشار.

هنگامی که شما به صاحبخانه خود به عنوان یک فرد آنها فقط می توانید می گویند هیچ. و این پایان داستان است. اما اگر شما به خود به عنوان صاحبخانه 10, 15, 20 و یا در این مورد 100 آنها می توانید به کسانی که مدیریت شرکت ها و کسانی که صاحبخانه به عنوان بزرگ تعاونی به عنوان بدن که اساسا بزرگتر از مدیریت خواص خود را دارند.

ما می خواهیم کامل اجاره امداد در سراسر هیئت مدیره. ما مایل به کار با عصر جدید چگونه است که به نظر می رسد. ما همچنین می خواهید آنها را به تعهد به روند اخراج در طول مدت این بیماری همه گیر است که دادگاه بسته می شوند در اینجا به هر حال اما آنچه ما واقعا می خواهید برای آنها به دنبال اخراج دادگاه پس از بازگشایی هر دو. ما در حال تلاش برای مرکز ما خواسته ها و مبارزات در اطراف عجیب و غریب, مردم, ترانس, مردم, سیاه و سفید, مردم, مردم بومی و مردم از رنگ. این خیلی مهم است ما حفاظت از گروه های به حاشیه رانده شده در طول این زمان به دلیل نه تنها آنها را بیشتر در معرض خطر در این بیماری همه گیر اما حاشیه رانده شده و گروه در حال رفتن به آنهایی که برای اولین بار به صورت اخراج زمانی که دادگاه بازگشایی شده است.

عصر جدید خواسته است ما را به فاش کردن اطلاعات مالی خصوصی برای کمک به ما به صورت فردی که ما کاملا مخالف. و پس از آن در هفته گذشته آنها پیش نویس یک نامه که گفت: "بر خلاف [New Age مستاجر شورا] سرود همه گیر است و نه چپ هر کس قادر به پرداخت اجاره و متاسفانه برخی از دیدن این همه گیر به عنوان یک فرصت برای یک جزوه." ما در حال درخواست برای جزوه. ما برای پرسیدن واقعی انسان شفقت در طول این زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن