ملی و بومی بعد می رود مجازی در میان همه گیر محدودیت

محتوای مقالهبرگزارکنندگان یک جشنواره بومی در اتاوا در نظر گرفته تعویق انداختن یا لغو آن را به طور کامل پس از C

توسط MASTERNEWSS در 1 تیر 1399

محتوای مقاله

برگزارکنندگان یک جشنواره بومی در اتاوا در نظر گرفته تعویق انداختن یا لغو آن را به طور کامل پس از COVID-19 محدودیت به معنای نمی تواند آنها را جمع آوری در فرد است.

اما به عنوان یک ضد نژاد پرستی جنبش جاروب کشور تقویت شده توسط اخبار بومی و میر در طول پلیس تعاملات Trina Simard گفت: آن را تنها در تأیید تصمیم خود را به انقلاب تابستانی بومی جشنواره آنلاین.

"من نمی توانم برای همه صحبت می کنند اما برای من آن را بخشی از آنچه درایوهای من در مورد این آموزش و پرورش" جشنواره تهیه کننده و مدیر اجرایی تجربیات داخلی گفت.

"این بیش از یک جشنواره آن را فرهنگی ما و جامعه اتصال و واقعا که یک زمان از سال که در آن ما برای به اشتراک گذاشتن و جشن می گیرند با ما و همسایگان ما هستند. من فکر می کنم که اولین گام در آشتی."

انقلاب تابستانی بومی جشنواره پیچد تا سه هفته از وقایع و فعالیت های یکشنبه در ملی مردمان بومی در روز است. آن را در میان بسیاری از بومی های سازمان در سراسر کشور پیدا کردن راه هایی برای جشن در میان محدودیت ها در یک زمان زمانی که آنها می گویند آن را به ویژه مهم است به انجام این کار.

سازگاری به معنای پستی مواد غذایی کیت به شرکت کنندگان در یک مجازی آشپزی سنتی کارگاه Simard گفت. و این جشنواره با همکاری اجتماعی فاصله پاوا Facebook به میزبان خود نوازندگان و دیگران با فینالیست رقابت یکشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن