سوزن پر لیمو کشف شده در کوکیتلام پارک

محتوای مقالهبه هر کسی که حلق آویز لیمو کامل خیاطی با سوزن از درختان در کنار کوکیتلام مسیرهای RCMP می خواهم شما

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

محتوای مقاله

به هر کسی که حلق آویز لیمو کامل خیاطی با سوزن از درختان در کنار کوکیتلام مسیرهای RCMP می خواهم شما را به انجام این کار را متوقف.

دو جمله لیمو شده اند به تازگی در مناطق مختلف این شهرستان است.

اولین کشف شده در ژوئن 22, داشت با نخ و حلق آویز کردن یک شاخه در دروازه پارک. دوم خطر لیمو داشت ژوئیه 14 در کوکیتلام رودخانه دنباله دار در نزدیکی وایت خیابان.

هر دو اکتشافات بودند را به پلیس گزارش از طریق ایمیل.

"اگر شما نگاه کنید به چیزی است که می تواند یک تلاش عمدی در آسیب شما باید تماس با پلیس بر روی گوشی به جای ارسال یک ایمیل گفت:" کوکیتلام RCMP سرجوخه اد گالو) مایکل مک لافلین.

"هر دو از این لیمو پرتاب شد به زباله توسط افرادی که آنها را در بر داشت. توسط پلیس, دریافت ایمیل, شواهد رفته بود و یک بررسی تقریبا غیر ممکن بود."

پلیس نمی دانم چرا کسی را قطع سوزن پر از درختان لیمو — یا اینکه آیا یک نابکار انگیزه عمل — اما تمام مصیبت را ترک کرده است و آنها را با یک طعم و مزه ترش در دهان خود.

"اگر شما در حال ترک این لیمو پر از سوزن در ما بخواهید که شما را متوقف و پس از آن بحث به ما توضیح آنچه شما انجام شد گفت:" مک لافلین.


اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب