نف باقی مانده Sewickley رئیس شورای پس از اعتراض به عکس برانگیخت

پنج شنبه, آوریل 2 سال 2020 | 8:17 AM Sewickley رئیس شورای جف نف حفظ خود را در موقعیت رهبری با باری

توسط MASTERNEWSS در 13 اردیبهشت 1399

پنج شنبه, آوریل 2 سال 2020 | 8:17 AM


Sewickley رئیس شورای جف نف حفظ خود را در موقعیت رهبری با باریکترین حاشیه پس از یک جلسه ویژه شب جمعه.

حرکت به جای نف به عنوان رئیس جمهور با عضو شورای لری برنج شکست خورده توسط یک 4-5 رای در نزدیکی چهار ساعته در ماراتن جلسه بیش از سه ساعت که درگیر ستایش مردم ایران با دولت سنا نامزد شخصیت در همان زمان تماس برای او است.

کسانی که در حمایت از برنج جایگزینی نف به عنوان رئیس جمهور بودند جولی بارنز کریستین آلن سینتیا Mullins و توماس Rostek.

کسانی که مخالف بودند نف, معاون رئیس جمهور, تاد Renner, هندریک ون der Vaart شان Figley و برنج گفت که همکارانش تشکر اما هیچ با تشکر برای نامزدی قبل از رای دادن.

"هیچ راهی وجود دارد که من آن را شخصی پهنای باند به قبول این کار گفت:" برنج. "من خیلی ارزش خود را در ایمان به من است."

شورای نامیده می شود جلسه ویژه ای در پاسخ به اعتراض عمومی که شامل یک عکس از نف نما با یک گروه از مردان مسلح از اتهام گروه شبه نظامی شناخته شده به عنوان آهن شهر شهروندان واحد پاسخ.

تصویر گرفته شده در مارس 20 در مرکز شهر تظاهرات از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ مداوم خاموش منظور از non-زندگی-تداوم کسب و کار با توجه به covid-19 بیماری همه گیر.

نف توضیح داد که او تا به حال شناخته شده نیست که این گروه قبل از این رویداد و این که او رفت و در مرکز شهر در حمایت از خانواده ها و صاحبان کسب و کار که می خواهند به بازگشت به کار.

"از آنجا که من مایل به صحبت کردن با هر کس من رفتم و صحبت کردیم و به آنها" نف گفت.

نقاب معترضان در عکس حال تکه که شامل نماد های Valknot است که در ارتباط با گروه های ملی.

این گروه ارسال شده در Facebook مارس 27 توضیح آن استفاده از نماد و که آنها "محکوم کردن هر نوع از نژادپرستی و خواهد ایستاد با هر گروه اقلیت باید نیاز بوجود می آیند."

چند اعضای شورا و سخنرانان شرکت کننده در این نشست مجازی گفت, عکس بد بود اپتیک و همراه Sewickley با ناسیونالیسم. دیگران گفت: آنها احساس تهدید و ترس گروه های مشابه خواهد شروع به راه رفتن در مورد قصبه با سلاح گرم است.

"مردم نگران بودند و می ترسم و من سهم خود را در نگرانی گفت:" آلن. او همچنین اشاره کرد نف و معترضان نشان داد که بی توجهی به بهداشت عمومی و در سرپیچی از گرگ دولت stay-در-خانه سفارش.

حدود ده نفر شرکت کننده در جلسه خواستار نف به گام را به عنوان رئیس جمهور. شش تن از آنها خود را ذکر تمرد و عدم اجتماعی فاصله به عنوان نمونه هایی از قضاوت ضعیف و بد رهبری است. بسیاری از نه سوال نف شخصیت و یا داوطلبانه به قصبه.

"اگر شما نمی توانید قوانین را دنبال کنید فرماندار ما تا به جلو برای ایمنی و بهداشت, پس چگونه می تواند ما را در پیروی از قوانین تعیین شده توسط Sewickley?" ساکن تاد آهوجا گفت.

برخی از انجام سوال که آیا نف انتخاباتی برای دولت آمریکا و منطقه 37 صندلی بود و در این راه از تعهد خود را به قصبه. او عکس گرفته شده با این گروه شبه نظامی در برگزاری یک کمپین ثبت نام.

"این است که در مورد رهبری موثر نیست برای 37 منطقه اما برای Sewickley borough," Mullins گفت. "من شوکه شده بود (در عکس) و پس از آن من فکر کردم آیا این واقعی است ؟ این حتی شما؟"

نف عذرخواهی کرد در این جلسه و متعهد به بهتر تعادل سیاسی خود خدمات.

نف شده در شورای پنج سال گذشته. این است که سال دوم خود را به عنوان رئیس جمهور. او صرف 28 سال به عنوان یک آتش نشان برای کوکران شلنگ شرکت از جمله 15 به عنوان رئیس. او همچنین سال ها صرف به عنوان یک داوطلب جوانان مربی فوتبال.

"جف صداقت فراتر از سوال" Van der Vaart گفت. "این سخت است برای من به فکر می کنم بیشتر از یک فرد واجد شرایط به عنوان رئیس شورای."

حداقل 22 نفر صحبت کرد و به شدت از نف در نظر عمومی بخشی از این نشست است. بسیاری از آنها ساکنان و چند بودند از شهرهای مجاور. پنج تن از آنها از جمله سابق شورای جان دان به نام نف است اقدام به حذف به عنوان رئیس جمهور سیاسی ضربه های شغلی.

"من کاملا مطمئن از دلایل این حمله جف" دان گفت. "برخی از مردم در شورا باید تبر به عمل خرد کردن یا اسیاب. این است که شخصی ترور شخصیت خالص و ساده است."

با توجه به قصبه وکیل ریچارد تاکر اکثریت اعضای شورای حاضر در جلسه می تواند رای به منتخب جدید شورای رئیس جمهور. تحت قصبه کد رئيس جمهور خدمت در لذت بردن از شورای.

با این حال اعضای شورا نمی تواند حذف یک انتخاب رسمی تحت پنسیلوانیا اساسی است. اعضای شورا تنها می تواند حذف شود توسط وزارت امور خارجه مجمع عمومی استیضاح توسط فرماندار برای علت پس از یک جلسه و با تصویب دو سوم از پنسیلوانیا سنا یا شورای عضو محکومیت سوء رفتار در دفتر و یا بدنام جرم و جنایت است.

بسیاری از سخنرانان جمعه شب گفت: آنچه نف بود نه یک جرم و دیگران در عکس بودند مطیع قانون شهروندان در اعمال حق خود را به اعتراض و حمل سلاح است.

"یک قلب" ساکن Eldwin ویلیامز Sr گفت. "فکر می کنم در مورد آنچه شما واقعا انجام می دهند و گسل نیست پسر خوب. درست است که (به) پشتیبانی این مرد چون او برای مردم است."

هیچ بیشتر وجود دارد نامزدهای شورای رئیس جمهور پس از حرکت به سرنگونی نف شکست خورده است. رئيس جمهور گفت: پس از این جلسه است که او امیدوار است که ساکنان و همکار خود را انتخاب رهبران می توانید با قرار دادن این همه پشت سر آنها و تمرکز بر وحدت است.

"من غرق" نف گفت. "آن بوده است دو هفته است. من نمی توانم تشکر از شورای کافی برای حلق آویز در آن وجود دارد پاسخ دادن به ایمیل ها و تماس های تلفنی برای و در برابر (من). من با قدردانی از حمایت خود را به حفظ من به عنوان رئیس شورای.

"من و زندگی در این جامعه برای 40 به علاوه. همیشه وجود دارد یک زمان که در آن مردم در کنار هم و مهم نبود چه وابستگی حزبی. ما فقط نیاز به عقب بر گردیم به نوعی به همه. من امیدوارم که در این شهر کوچک که این وضعیت باز می شود تا چشم ها در همه جا (و) است که ما خیلی بیشتر انجام شده که ما با هم کار کنند از (که) ما از هم جدا است."

بیش از 250 نفر شرکت کننده در نشست ویژه. نف گفت: بزرگترین جمعیت او را به حال دیده می شود در شورای اتاق برای یک جلسه 70.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن