نیواورلئان' Underpaid روشن بهداشت کارگران

"برای اتصال مبارزه ما به مبارزه برای زندگی ما نگاه به سال 1968 زمانی که برادران ما از آن زمان که خرد شد که در

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

"برای اتصال مبارزه ما به مبارزه برای زندگی ما نگاه به سال 1968 زمانی که برادران ما از آن زمان که خرد شد که در زباله کامیون" مهاجم Janard تیلور گفت: من بیش از ایمیل. "ما شده اند در آن موقعیت زمانی که آن را خارج از باران و شما هاپ در پشت یک کامیون را امتحان کنید نه به خیساندن مرطوب خود را در کل مسیر. ما هرگز نمی دانستند که ما می تواند بیش از حد بود خرد شده—اگر چه ما احساس خرد مترو. خرد ناعادلانه کار,شیوه های توسط مردم محلی متعلق به شرکت است."

قیف فراموش دشوار, کثیف, کار خطرناک—که کاملا ضروری برای سلامت و رفاه از شهرهای ما است بلکه پنجم مرگبارترین حرفه ای در ایالات متحده است. بسیاری از قیف ورزش زخم از جراحات در محل کار. در سال 1968 ممفیس اعتصاب آمد و پس از دو بهداشت کارگران Echol کول و رابرت واکر شد و خرد شده به اعدام در یک زباله فشرده ساز. قیف' شرایط کار را تنها اندکی بهبود نیم قرن بعد. در سال 2019, 37 بهداشت کارگران کشته شدند و نزدیک به 1500 نفر مجروح شدند. نرخ کشنده صدمات کار در ایالات متحده قراردادن موشواره در 3.5 در هر 100 ، 000 کارگران; برای کارگران بهداشت شماره soars به 44.3. (پلیس از سوی دیگر حتی نمی crack ده.)

"اگر شما می دانید نیواورلئان زباله این تند و زننده و سنگین می گوید:" کندریک اندرسون یکی دیگر از قابل توجه قیف. "ما کار از خورشید تا غروب خورشید... من صدمه دیده است چندین بار در کامیون که در آن من خواهد شد در بیمارستان. این درست نیست این درست نیست. آن زمان برای همه به درک و می دانم چه خبر است."

داخل قیف افتخار بزرگی در کار خود و ارائه حیاتی خدمات به جامعه خود. آنها پدران و شوهران و برادران و پدربزرگ. زمانی که مترو در آورده زندانی مردم بر کار آزادی از نزدیک لیوینگستون بازداشتگاه به پر در داخل قیف نیست آنها تماس بگیرید و یا برچسب آنها را دلمه. به جای آنها empathized با آنها و تقبیح برده دستمزد که پر-ins می شد پرداخت می شود. (که دستمزد فقط 13 درصد از هاپر, نرخ و یا $1.33 در هر ساعت—در حالی که 64 درصد از قرارداد هزینه به شرکت های خصوصی است که کارگزاران خود را اشتغال.) این شهر متوقف شد و با استفاده از زندان زايمان مارس 11, اما همچنان به استخدام را پر کنید-ins به عنوان اعتصاب همچنان ادامه دارد.

"[مترو] فقط می بیند پول که در آینده می گوید:" جاستین ادوارد که مشغول به کار به عنوان یک قیف برای مترو و از سال 2007 در کنار دو برادر جاناتان (که برای کار مترو از سال 2006 و همچنین مصاحبه برای این قطعه). او با لبخند به او توضیح رفاقت بین این قیف به عنوان آنها در مورد روز زمان آنها صرف چک کردن سالمندان و چگونه قلب خود را متورم زمانی که بچه های محله اجرا به آنها خوش آمد می گوید. "این کار, آن را عشق شما باید برای این کار است. و این که آنچه آنها نمی بینم."

گرگ Beuerman از Beuerman میلر فیتزجرالد شرکت روابط عمومی به نمایندگی از مترو در بیانیه ای گفت که "این شهر زندگی دستمزد فرمان حکم $11.19 در هر ساعت. مترو می پردازد PeopleReady کارکنان این شهر زندگی می کنند به عنوان دستمزد تعیین شده توسط شورای شهر است." وی افزود: "Jimmie و گلن جنگل صاحبان مترو [هستند] یکی از بزرگترین آفریقایی-آمریکایی متعلق به نخست پیمانکاران در دولت به طور کامل درک آنچه در آن است به مانند یک قیف و قدردانی به طور کامل این مشکل و کار کثیف قیف را بسیار تحت شرایط چالش برانگیز. هر دو گلن و Jimmie شروع حرفه خود را به عنوان قیف کار در پشت کامیون خود را زمانی که آنها شروع به کسب و کار خود را. Jimmie را با این نسخهها کار به عنوان یک قیف حتی امروز."

ادوارد خواهر زاده Daytrian Wilken تاکید است که با وجود مترو وضعیت به عنوان یک سیاه متعلق به کسب و کار بهره برداری از آن کارگران سیاه پوست کاهش فقط به عنوان عمیق به عنوان اگر نژادی دینامیک متفاوت بود. "ما در حال ضربه زدن این سیاه و سفید, کسب و کار," او گفت:. "ما می خواهیم این برادر به آنچه که او نیاز دارد و پول, اما ما همچنین می خواهم به درمان می شود مثل انسان—به طوری که آنچه ما برای پرسیدن."

با توجه به محدودیت های مالی اصلی گروه از 26 اعتصاب پناهندگان به 14 ژوئن 26—اما کسانی 14 مردان هنوز در اعتصاب خط در هر روز است. یک GoFundMe راه اندازی توسط Wilken شده است اعتصاب " تنها منبع درآمد به عنوان روز و هفته باید کشیده; اولیه خود را هدف این بود $5K اما آنها مطرح کرده اند بیش از $175K. پس از ادوارد از او خواست برای کمک به راه اندازی GoFundMe 25-year-old Wilken (که مستقر در تگزاس) "سقوط سر" به این گروه عملا سخنگو و تا به حال بازی یک نقش محوری در هماهنگی پوشش خبری از اعتصاب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن