الزامات جدید برای دندانپزشکان می تواند افزایش قیمت برای بیماران

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

26 دقیقه پیش

فیلادلفیا — هنگامی که دندانپزشک منشی به نام به لغو لورا Lizcano انتصاب برای تاج و پر کردن حفره در ماه مارس به دلیل coronavirus او نبود خیلی نگران است.

25 سال آزاد نوازنده نمی دانم در آن زمان است که این بیماری همه گیر را به دفاتر پزشکی برای ماه بسته — و جلوگیری از او را از دندان های خود مراقبت قبل از او از دست رفته خود را بیمه بهداشت و درمان.

Lizcano که در زندگی ملکه روستا خواهد بود کاهش یافته و از او و مادرش طرح بیمه در پایان ممکن است پس از تبدیل 26, محدودیت سنی برای کودکان تحت پوشش توسط یک پدر و مادر است.

در حال حاضر در یک زمان هنگامی که او را از دست داده و تقریبا تمام درآمد او Lizcano خواهد پرداخت حداقل $1,200 کردن از جیب برای این روش.

به عنوان دندانپزشکان رزومه خدمات را در خود نگه دارد در طول همه گیر آنها چهره جدید عفونت-کنترل مورد نیاز است که می تواند منجر به هزینه های بالاتر — و شاید کمتر دسترسی برای بیماران. پنسیلوانیا وزارت بهداشت گفته است که شیوه های دهان و دندان باید به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای تمام ارائه دهندگان و خواست دندانپزشکان برای جلوگیری از روش های است که "ایجاد یک قابل مشاهده اسپری" از بزاق یا خون از بيماران دهان مگر اینکه لازم است به عنوان بخشی از درمان اورژانس.

دندانپزشکان معتقدند که حمایت های مهم در یک خط از کار که در آن چهره های نزدیک و تف می توانند پرواز کنند اما آنها اندکی پس از دو ماه و بدون هر گونه درآمد و نگران در مورد چگونه آنها را پوشش هزینه های جدید. طرح بیمه دندانپزشکی ممکن است پوشش بخشی از هزینه دندانپزشکان می تواند شارژ PPE هزینه به طور مستقیم به بیماران و یا افزایش قیمت به حساب برای هزینه های اضافی.

مراقبت از دندان مالی فشار نقطه برای خانواده ها حتی در زمان خوب و هر یک از این روش به احتمال زیاد منجر به هزینه های بالا برای بیماران در زمانی که بسیاری از دست داده اند و شغل و درآمد و بیمه بهداشت و درمان.

"این قابل فهم وجود دارد که نیاز به بیشتر احتیاط گفت:" Lizcano که مطمئن نیست اگر دندانپزشک شما در حال حاضر هزینه های اضافی PPE هزینه "اما چرا باید به من که اسلاک بیل؟"

دندانپزشکان استفاده از ماسک و تجهیزات حفاظتی قبل از همه گیر اما دستورالعمل جدید نیاز به یک بزرگتر سرمایه گذاری بیشتر در تجهیزات پیشرفته است که معمولا لازم مانند N95 ماسک.

"اضافی PPE است که قطعا یک هزینه قابل توجهی" گفت: Neil Uffner صاحب خیابان وسیع پرانتز که عمل اهدا بسیاری از آن ماسک و لباس برای بیمارستان ها در ابتدا از بحران است. "این چیزی است که ما واقعا هرگز تا به حال به در نظر گرفتن."

یک جعبه از 50 ماسک استفاده می شود که به هزینه 5 دلار برای $50 در حال حاضر در حالی که یک لباس استفاده می شود که به $1 در حال حاضر 15 دلار هزینه دارد. در حال حاضر Uffner نیست طرح به تصویب هزینه به بیماران خود را.

برای پوشش هزینه های بلند مدت انجمن دندانپزشکی آمریکا پیشنهاد کرده است که ایجاد یک بیمه جدید صدور کد و یا تنظیم های موجود حسابداری و مدیریت کدهای. آیا شرکت های بیمه به توافق برسند برای پوشش هزینه های جدید هنوز مشخص نیست.

امریکا طرح بیمه بهداشت و درمان (AHIP) یک انجمن است که نشان دهنده عمده شرکت های بیمه از جمله چندین ملی دندانپزشکی بیمه گفت: این شرکت انتظار دارد که هزینه های مراقبت از دندان را افزایش دهد.

"چگونه این خواهد بود که تحت پوشش توسط بیماران یا خارج از جیب و یا از طریق پوشش های بیمه یک سوال است که باید مسئولانه در نظر گرفته شده گفت:" تام مایرز, معاون رئیس جمهور برای AHIP.

در این میان شیوه های دهان و دندان مشتاق به ادامه مراقبت و دریافت پول دوباره به طور موقت جذب جدید عفونت-کنترل هزینه ها.

"ما هنوز عامل در از دست دادن از طریق این همه" گفت: Michael Barnes, یک دندانپزشک در جنوب فیلادلفیا. "این رفتن به یک ماده از بازگشت به نوعی از برنامه به تدریج و نوع دیدن جایی که تمام هزینه های لرزش." Mestichelli بارنز Dental Associates یک خانواده متعلق به و عمل دریافت که متوجه ایالات کنکوردیا که ارائه می دهد مزایای دندان از طریق استقلال صلیب آبی طرح خواهد بازپرداخت 10 دلار برای PPE اما او مطمئن نیست که آیا هنوز که پوشش تمرین کل هزینه هر بیمار است.

معبد دانشگاه کلینیک دندانپزشکی که از سر اضطراری و فوری خدمات در آخرین هفته از ماه مه بوده است کردن در تجهیزات حفاظتی و ساخته شده موقت اتاق در کلینیک برای بیماران دریافت کننده درمان های دندانپزشکی است که ممکن است آب چلپ چلوپ کردن, تف یا خون. شستشو معمول هنوز در خود نگه دارد.

مدرسه و حتی صرف $57,000 به خرید 30 تخصص مکش دستگاه طراحی شده برای کاهش اسپری دندانپزشکی و کاهش aerosolization است که زمانی که بزاق ذرات است که می تواند حامل این ویروس هستند شکسته و به ذرات کوچکتر است که می تواند در هوا آویزان دیگر و برنامه به طور بالقوه گسترش بیشتر به راحتی.

"من فقط با تمرکز بر باز و سپس ما را شکل خواهد هزینه" گفت: در میان اسماعیل دین از معبد Kornberg دانشکده دندانپزشکی.

هزینه سرمایه گذاری در اقدامات احتیاطی برای دریافت معبد کلینیک دندانپزشکی دوباره در حال اجرا ارزشمند است چرا که بسیاری از بیماران چند جایگزین برای مراقبت از دندان و به دلیل درمانگاه حساب برای حدود 16 درصد از دانشکده دندانپزشکی درآمد اسماعیل گفت.

با این حال عبور در هزینه به بیماران — اکثریت آنها تحت پوشش خدمات درمانی و یا بیمه — است "فراتر از نظر" اسماعیل گفت. اگر بیمه نمی تراشه در دانشکده دندانپزشکی آماده است به کاهش در دیگر مناطق مانند بازسازی ساختمان و ارومیه سفر می کند.

بیمار طرفداران نگران است که افزایش هزینه های دندانپزشکی ناگزیر سقوط خواهد کرد در خانواده که در حال حاضر مبارزه مالی در طول بیماری همه گیر.

"ارائه دهندگان از دست داده اند مقدار زیادی از درآمد اما بسیاری از افرادی که مشتریان خود را از دست داده اند و بسیاری هم" کاترین گفت: Hempstead, ارشد تحلیلگر سیاست در بنياد رابرت وود جانسون.

حدود نیمی از آمریکایی ها را تحت پوشش و حمایت کارفرما بهداشت قصد دارد تا به حال مزایای دندانپزشکی در سال 2019 با توجه به مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری. اما این طرح ها اغلب بالا, کردن از جیب هزینه و نزدیک به یک چهارم از افراد مبتلا خصوصی بیمه دندانپزشکی نمی رفتن به دندانپزشک در سال 2019 به گفته CDC.

دو سوم از مزایای مدیکر ندارد و دندانپزشکی پوشش به دلیل آن است که شامل medicareاصلی هر چند از آن است که بخشی از برخی از مزیت مدیکر برنامه های فروخته شده توسط شرکت های بیمه خصوصی گفت: ملیسا Burroughs ارشد بهداشت دهان و مدیر کمپین در خانواده, ایالات متحده, ملی مصرف کننده مراقبت های بهداشتی سازمان حمایت.

"بیشتر از هر دیگر خدمات مراقبت سلامت دندان شماره یک خدمات آمریکایی ها جست و خیز با توجه به هزینه" Burroughs گفت. "راه همه چیز در حال تغییر است به احتمال زیاد به تشدید آن است."

بالا رفتن سرسام آور نرخ بیکاری انتظار می رود به ترک هزاران نفر بیمه. در حالی که بسیاری ممکن است واجد شرایط برای مدیکید اکثر ایالات آمریکا نیاز پزشکی به ارائه پوشش کامل دندان برای کودکان تنها. در پنسیلوانیا پزشکی طرح پوشش خدمات اساسی مانند روال شستشو و تمیز کردن و پر کردن. بیشتر درگیر خدمات مانند تاج و ريشه ها پرداخت از جیب.

"برای سال ما گرفته ام دهان خارج از بدن و درمان آن به عنوان یک 'دیگر' نوع بیماری است. ما می خواهیم برای دیدن بهداشت دهان و دندان, مراقبت از تبدیل شدن به بخشی از سلامت کلی مراقبت" گفت: هلن Hawkey مدیر اجرایی پنسیلوانیا ائتلاف برای سلامت دهان و دندان.

Hawkey گفت که او ترس از همه گیر ممکن است حرکت سوزن در جهت اشتباه به طور بالقوه بیشتر محدود کردن دسترسی به مراقبت کم درآمد بیماران.

حتی یک $10 یا 15 دلار هزینه می تواند به جلوگیری از برخی از مراقبت.

پزشکی موفق-سازمان های مراقبت Hawkey ائتلاف با این نسخهها کار میکند باید گفت: آنها به دنبال به نحوه پوشش دندانپزشک هزینه برای کنترل عفونت. اما او نگران است که حتی اگر پزشکی طرح موافقت برای پوشش بخشی از هزینه های مالی-تیره و تار شیوه ممکن است تصمیم آنها دیگر نمی توانیم به قبول نرخ مذاکره با شرکت های بیمه خصوصی و حتی پایین تر از نرخ پرداخت برنامه مدیکید و تبدیل به یک مدل مصرف تنها بیمارانی که می توانید استطاعت به پرداخت قیمت های بالاتر از جیب. دیگران می تواند تصمیم بگیرد در مقابل بازگشایی در همه.

آغاز ژوئن 1 Lizcano خواهد شد تحت پوشش مدیکید. چند سال از کالج او فقط شروع به احساس امنیت در او مستقل و حرفه ای با چندین یاددهی و موسیقی درمانگاه کنسرتهایی در تقویم خود را. در حال حاضر او را به چند خصوصی درس های صوتی و تصویری.

در میان همه گیر او سپاسگزار برای بیمه درمانی داشته باشند اما نا امید او را مجبور به شیر به او سخت به دست آورده پس انداز مالی ناب بار اگر او می خواهد به او تاج و تخت و حفره خطاب قبل از عفونت.

"من باید آن را," او گفت:. "اما با توجه به وضعیت و نداشتن درآمد در آینده آن را فقط اضافی و پا زدن."

دسته بندی: اخبار | خبرها | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن