تحقیقات جدید: سلامت روان, تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس در حاشیه بازدید گروه سخت ترین

محتوای مقاله در ادامهتحقیقات ما در میان برای اولین بار به نشان می دهد که کسانی که به طور سیستماتیک تحت ستم با

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

تحقیقات ما در میان برای اولین بار به نشان می دهد که کسانی که به طور سیستماتیک تحت ستم با توجه به سلامت روان خود را یا از کار افتادگی وضعیت درآمد, قومیت و تجربه مرتبط را متحمل فشار از بیماری همه گیر بهداشت روان عواقب. این ادامه خواهد داد مگر اینکه ما قاب ما بهداشت عمومی و سیاست پاسخ نسبت حقوق صاحبان سهام.

ما نیاز به تعمیرات اساسی در رویکرد ما به سلامت روان. هنگامی که آخرین برآورد هزینه های مرتبط با چالش های بهداشت روانی در کانادا در صدر $51 میلیارد دلار در سال است. و همچنین سلامت روان ما سیستم مجهز برای پاسخ به شرایط روزمره مسئول بسیاری از چالش های بهداشت روانی به خصوص به عنوان آنها مربوط به بیماری همه گیر.

ما نیاز به یک حقوق صاحبان سهام گرا بهداشت روان استراتژی است که نه تنها شامل پیشگیری و درمان, اما همچنین ارتقاء. توسط "صریح نگرانی برای سلامت و عدالت در همه زمینه ها از سیاست" این رویکرد افزایش جمعیت در سطح سلامت روان پاسخ.

در مورد COVID-19 این شامل کاهش فقر استراتژی های مانند جهانی پایه درآمد برای کاهش اثرات مشکلات اقتصادی برای جلوگیری از خودکشی و بیشتر سلامت روان کاهش است.

همچنین مهم تروما و خشونت مطلع پشتیبانی از جمله تلاش های اختصاصی با خیال راحت به بازگشایی مدارس و مراکز مراقبت کودک, برنامه ها برای حمایت از کودکان توسعه و مهلت برای مبارزه پدر و مادر.

بیشتر از همیشه سلامت عمومی و بهداشت روانی استراتژی نیاز به چین به نشانی تاثیر بیماری همه گیر. سهام گرا پاسخ این است که تنها راه حل برای بهبود پایدار.

امیلی جنکینز استاد دانشکده UBC. آن Gadermann است, استادیار, دانشکده جمعیت و بهداشت عمومی, UBC. کوری (دهانه) یک پست دکترا همکار دانشکده پرستاری UBC. یک نسخه دیگر از این مقاله به نظر می رسد در theconversation.com یک منبع مستقل از اخبار و دیدگاه های علمی و پژوهشی جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن