جدید اتحادیه حمایت های نظرسنجی ها نشان می دهد پشتیبانی برای فدرال عمومی-حمل و نقل نجات

محتوای مقالهبه عنوان دولت های محلی استان و سازمان های حمل و نقل لابی برای بودجه فدرال برای حفظ سیستم های حمل و

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

به عنوان دولت های محلی استان و سازمان های حمل و نقل لابی برای بودجه فدرال برای حفظ سیستم های حمل و نقل که در حال خونریزی پول با توجه به COVID-19 محدودیت آنها به نظر می رسد باید مردم را پشتیبانی می کند.

یک نظرسنجی جدید راه اندازی شده توسط ادغام اتحادیه حمل و نقل کانادا انجام شده توسط کاوشگر پژوهش نشان داد که اکثریت پاسخ دهندگان در مترو ونکوور (77 درصد) حمایت از ایده دولت فدرال ارائه پول نقد اضطراری به سیستم های حمل و نقل.

وقتی پرسیده شد که در مورد چگونه آنها را مشاهده حمل و نقل عمومی و 76 درصد در نظر گرفته شده حمل و نقل یک "بحرانی" خدمات و 23 درصد آن را به نام یک سرویس مهم.

نتایج آمد به عنوان جای شگفتی نیست به جاناتان Coté این صندلی) TransLink (با شهرداران' شورای. او گفت: پس از اخبار بیرون آمد ماه گذشته که) TransLink (با از دست دادن $75 میلیون در هر ماه و خدمات کاهش اعلام شد و او دریافت ایمیل های بی شماری از کاربران حمل و نقل.

"من فکر می کنم وجود یک سطح حمایت با مترو ونکوور ساکنان به اطمینان حاصل شود که ما یک عملی خدمات حمل و نقل در طول این بحران و همچنین در طول بازیابی و من فکر می کنم که منعکس شده در نتایج این نظرسنجی" Coté گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن