بدون وکیل و بدون عدالت

در سال 1954 کوین سبز رو خود کارت امنیت اجتماعی و شروع به چیدن پنبه ای 3 دلار در هر صد پوند در یک شهر کشاورزی

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

در سال 1954 کوین سبز رو خود کارت امنیت اجتماعی و شروع به چیدن پنبه ای 3 دلار در هر صد پوند در یک شهر کشاورزی در دره مرکزی کالیفرنیا. او پنج ساله بود. یکی از هفت فرزند او با استفاده از پول برای خرید لوازم مدرسه. او نگه داشته و مشغول به کار و پرداخت به سیستم تامین اجتماعی از طریق دبیرستان و سپس فراتر از آن: برای داگلاس هواپیما در یک تلفن انبار شرکت به عنوان یک رسول در UCLA بیمارستان. در سال 1969 او تدوین شد و به مدت چهار سال از پرواز در داخل و خارج از ویتنام به عنوان یک هواپیمای باری loadmaster تعادل وزن تانک و هلیکوپتر رفتن در اجساد بیرون آمدن. پس از ترخيص او کار کرده کامیون مسیرهای اطراف منطقه خلیج برای نزدیک به 25 سال تحویل آبجو و سپس محصولات کاغذی. یک بعد از ظهر و در سال 1997 در حالی که بارگذاری یک کامیون دست خود را برای آخرین توقف از روز او پا بر روی ناهموار محدود کردن و کاهش مجروح شدن گردن و پشت و خرد خود را از مچ پا و پا.

در سال های بعد از آن سبز قرار گرفتند تکرار عمل جراحی تماشا ازدواج او سقوط از هم جدا در میان تنش از کار افتادگی و بیکاری و تحمل منظم اپیدورال میگذرد و عکس های برای کاهش آسیب های عصبی است که او را نگه داشته تا در شب ساخته شده و پای خود را سوزاند. اما او به یک زندگی جدید است. او در بر داشت یک آپارتمان در اوکلند; او عضو یک گروه مطالعه کتاب مقدس. او قادر به زندگی می کنند بسیار متوسطی در $1,269 او دریافت هر ماه از کار افتادگی بیمه تامین اجتماعی—پول او کشیده به پوشش خود را اجاره و آب و برق, بیمه اتومبیل, مواد غذایی و پزشکی است.

یکی از جمعه در ماه اوت سال 2017, سبز که در حال حاضر نرم-صحبت 70 سال و نه استفاده می شود به صحبت کردن در مورد خود و دریافت نامه از اداره تامین اجتماعی بیان کرد که ماه آینده بررسی خواهد بود نکردن به دلیل یک اتهام پرداخت. اطلاع—تنها دوم ارتباطی او می خواهم دریافت شده از SSA در یک دهه نیست توضیح اضافه پرداخت یا زمانی که از آن ساخته شده بود. روز دوشنبه سبز با عجله به محلی دفتر SSA به چه بخواهید همه آن را به معنای. کارمندان فرستاده او را به یکی دیگر از شاخه ای که در آن به او گفته شد او شده است می خواهم اضافه پرداخت $12,000 برخی از 10 یا 12 سال قبل است. اگر او می خواست نسخه از سوابق اثبات آن او می خواهم که به پرداخت هزینه برای آنها را به فرستاده خواهد شد; اگر او نمی خواست خود را چک نکردن او می خواهم که به درخواست چشم پوشی. "دیگر از آن," او گفت: "آنها به من بگویید هر چیزی است."

سبز که خواسته است که نام واقعی او نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ترس از اقدامات تلافی جویانه بود و سر در گم. همیشه از او می خواهم واجد شرایط برای بیمه از کار افتادگی—نوع حمایت از امنیت اجتماعی وابسته به خود را قبل از کار مشارکت—او شده است می خواهم هوشیار در مورد قوانین. در جامعه خود مردم می دانستم که همه چیز خیلی خوب است که زمانی که یک اشتباه اتفاق می افتد, آن را تقصیر شما حتی زمانی که آن را نمی. بعد از تصادف او پرداخت یک وکیل به اطمینان حاصل شود که ناتوانی خود را نرم افزار به درستی انجام شده. هنگامی که پسر خود را از دبیرستان فارغ التحصیل شد او بلافاصله گفت: SSA بنابراین این امر جلوگیری از ارسال پرداخت های اضافی که جزئی از کودکان والدین بر معلولیت ممکن است واجد شرایط. او نگه داشته و هر قطعه از ایمیل سازمان ارسال می شود و ارسال نامه از کارگران comp به SSA پس از آن می تواند جبران خود را پرداخت درآمده است. حتی زمانی که خود کارگران comp یارانه بود و بعد از آن کاهش می یابد, حق او را به بالاتر از کار افتادگی پرداخت او بپرسید برای پول بدانند او می خواهم به جای SSA مدیون او از راه دیگری در اطراف. "من قسم می خورم این است که اصلی ترین چیزی که من نگه داشته و راست" او به من گفت. "من می دانستم که چه می تواند رخ دهد و آن اتفاق افتاد به هر حال."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن