بیشتر پلیس اتحادیه

متاسفانه اتحادیه حفاظت از پخش بدون کوچک نقش مهمی در نگه داشتن پلیس مانند چوین و Thao در خیابان. چانه زنی جمعی

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

متاسفانه اتحادیه حفاظت از پخش بدون کوچک نقش مهمی در نگه داشتن پلیس مانند چوین و Thao در خیابان. چانه زنی جمعی موافقت نامه برای پلیس به طور کلی شامل زبان طبیعی در اطراف دستمزد و مزایای, اما همچنین می تواند به عنوان یک unbreachable دیوار آتش بین پلیس و کسانی که آنها مجروح شدند. از جمله قراردادهای پر از ویژه حمایت است که در حال مذاکره در پشت درهای بسته. قرارداد مفاد همچنین عایق پلیس از هر معنی دار مسئوليت اعمال خود و هر دکل فرآیندهای جلسات به نفع خود; اخراج پلیس قادر به تجدید نظر و برنده شغل خود را به عقب و حتی پس از فاحش ترین جرائم. وقتی که دانیل Pantaleo یک افسر NYPD است که درگیر در 2014 قتل اریک گارنر شد و در نهایت اخراج اتحادیه پلیس بلافاصله به دادگاه تجدید نظر برای بازگشت خود و تهدید به کار آهسته پایین. در حال حاضر Sergeants خیرخواه انجمن حساب رسمی توییتر صرف بیشترین زمان خود را سوزن شهر نیویورک شهردار De Blasio و spouting ناسزا و نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات.

در نهایت پلیس اتحادیه حفاظت از خود و قرارداد آنها مقرون به صرفه نگه داشتن قاتلان داخلی معتادان و سفید supremacists در موقعیت های مرگبار قدرت و یا ارائه آنها را با حقوق بازنشستگی سخاوتمندانه باید آنها را ترک. تنها همبستگی آنها نشان می دهد که برای خود شخص افسران پلیس; دیگر کارگران صرف اهداف. منافع خود را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که از دیگر جناح راست ستمگران' اتحادیه های کارگری مانند کسانی که به نمایندگی یخ گشت مرزی و نگهبانان زندان هستند نقطه مخالف به آن دسته از کارگران که جنبش کارگری راه اندازی شد برای محافظت از. به عنوان بازنشسته NYPD فرمانده کوری Pegues نوشت: در خاطرات یک بار پلیس, پلیس اتحادیه ها "یک پتو سیستم پوشش لباس افسران پلیس."

با وجود عضویت در اتحادیه پلیس نیز هیچ دوست به کارگران به خصوص در طول اعتصاب و یا تظاهرات. هدف آنها این است که برای محافظت از اموال مردم و زايمان تاریخچه آشغال با حساب های پلیس moonlighting به عنوان اعتصاب و یا شارژ در به آزار و اذیت و یا آسیب قابل توجه کارگران است. اولین ثبت اعتصاب مرگ و میر در تاریخ ایالات متحده آمد و در دست پلیس, که به ضرب گلوله دو نیویورک خیاط مرده به عنوان آنها سعی در پراکنده کردن. در طول نبرد بلر کوه پلیس مبارزه اعتصاب کارگران معدن زغال سنگ در کارفرمایان از طرف. در سال 1937 در طول کوچک جراحی اعتصاب پلیس شیکاگو به ضرب گلوله کشته و 10 قابل توجه جراحی کارگران چه شد, شناخته شده به عنوان روز یادبود کشتار. در سال 1968 روز پس از دکتر مارتین لوتر کینگ خطاب به یک گروه از کارگران بهداشت, Memphis, پلیس maced و حمله قابل توجه کارگران و حامیان آنها به قتل 16-year-old boy.

به عنوان کارگر صنعتی اشاره کرد در توییتر فعلی AFL-CIO رئیس جمهور ریچارد Trumka شد رئیس جمهور ایالات mineworkers را از امریکا (UMWA) در طول سال 1989 پیتستون زغال سنگ دست به اعتصاب زدند و او "به شدت انتقاد کرد" پلیس برای درگیر شدن در خشونت علیه اعتصاب کارگران معدن. Trumka حرفه ای طولانی به عنوان یک اتحادیه رسمی مبله است او با دهه شی درس در طول آن دولت را به محافظت از قدرت مالی و منافع نخبگان; او نیز دیده می شود دست اول چگونه به آسانی قابل توجه و یا کارگران معترض با پرتاب به خط آتش توسط پلیس و نظامی است. در طول تصدی خود در AFL-CIO Trumka حمایت کرده است مترقی و علل و صحبت کردن در برابر میراث نژادپرستی در داخل و بدون جنبش کارگری است. این هفته Trumka astutely توییتی که "نژادپرستی نقش موذی نقش در زندگی روزمره همه مردم از رنگ. این کار موضوع به دلیل آن است که یک محل کار موضوع است. آن است که یک جامعه مسئله و اتحادیه های جامعه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن