North Huntingdon, پسر, جنگ, سرطان, جامعه, تظاهرات پشت سر او

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

هنگامی که کیسی واتسون در زمان او سپس 13-year-old son فوربس به اتاق اورژانس بیمارستان در ماه اکتبر او هرگز تصور برخی از بدترین ترس خواهد بود درست است.

در اکتبر. 28 تریستان واتسون یک Norwin شد مبتلا به سارکوم را سارکوم یک سرطان است که اتفاق می افتد در داخل و اطراف استخوان. پزشکان دریافتند 26 سانتی متر تومور در سمت راست او ران. او تا به حال شده است با شکایت از درد ساق پا حدود دو هفته بود اما در ابتدا نسبت به دردهای در حال رشد و یا یک ایرانی از بازی فوتبال.

"به عنوان یک مادر, من فقط رفت و به حالت بقا و من از یک هزار سوال. من احتمالا بیش از حد از تحقیقات خود من. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد که ما واقعا نمی باید زمان را به نشستن و هضم آن گفت:" کیسی واتسون, 37, و اضافه کرد که شب قبل از این بیمارستان بازدید به فکر سرطان رخنه کرد به ذهن او.

پس از تشخیص تریستان رفت و برگشت چندین بار برای آزمایش به تایید سرطان تا به حال پخش نشده و برای دیدار با تیم انکولوژی که نقشه خود را 14 درمان شیمی درمانی. هفت رخ می دهد قبل از عمل جراحی که جای خود استخوان ران و از ران با پروتز استخوان.

آزمایشات نشان داد در حال گسترش است.

"... من احساس من بود قادر به گرفتن یک کمی از یک نفس عمیق بکشید چون در حال حاضر او کمی از مبارزه با شانس و ما در حال رفتن به از دست دادن او را" مادرش گفت:. "چرا که بدیهی است که فکر خود را به عنوان یک پدر و مادر:" اگر آنها نمی, آن را?'"

شیمیدرمانی که آغاز شده Nov. 12 در UPMC بیمارستان کودکان پیتزبورگ در Lawrenceville, شامل دو روز در بیمارستان پس از پنج روز دیگر در درمان بیمار.

"اولین روزی که در بیمارستان بودند من ترسیده بود و پس از آن من می ترسم برای چند روز" تریستان گفت: در حال حاضر 14. "اما پس از آن ما شروع به شیمی و من مانند این است که در واقع نه وحشتناک. شما فقط احساس می کنید پیش فرض برای یک روز زن و شوهر و سپس شما احساس بهتر است."

در مارس 25, Tristan رفت و به UPMC Shadyside برای عمل جراحی خود را.

به مدت سه ساعت کیسی و شوهرش بیل نشسته در اتاق انتظار پاسخ دادن به پیام های متنی و بازی آنلاین دستمالی کردن. لایحه واتسون 48 بود تنها مجاز در اتاق انتظار با کسب اجازه از فرزند خود جراح به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس محدودیت.

"من برای آن آماده می شود بیش از با" کیسی واتسون گفت. "من آماده بود برای آنها را به گرفتن سرطان از بدن خود را به طور کامل."

در نهایت پزشکان گفت: پدر و مادر فرزند خود را با عمل جراحی خوب پیش رفت. آنها قادر به گرفتن تمام استخوان بدون آن باریکه های یک نگرانی پزشکان تا به حال قبل از عمل جراحی.

روز بعد تریستان جراح او را به حال پیاده روی 40 فوت.

تریستان صرف بعد از سه روز کار کردن با یک درمانگر فیزیکی در چیزهایی مانند بالا رفتن از پله و در داخل و خارج از وان حمام. او مرخص شد مارس 28.

تریستان بازگشت به بیمارستان کودکان خود را برای نهایی هفت شیمی درمان که او به پایان 30 ژوئن. پرستاران, زنگ, زنگ و clappers فرستاده او را با تشویق. مشابه صحنه استقبال او North Huntingdon, صفحه اصلی, با همسایگان برگزاری پوستر و شعار خود را به نام.

خواندن نشانه "شما آن را انجام داد" با سیاه و سفید و طلا زرد و بالن و ستاره نمایش داده شد در مقابل خانه خود را.

حمایت جامعه

روبان زرد پراکنده در اطراف واتسون, North Huntingdon حیاط بقایای خوش آمدید صفحه اصلی جشن. اعضای جامعه باید حمایت از خانواده بیش از نه ماه گذشته بسیاری از آنها را دریافت به روز رسانی از Facebook, گروه, تیم, Tristan ساخته شده توسط کیسی واتسون پس از تشخیص.

اما او هرگز انتظار می رود این صفحه به رشد به یک جامعه بیش از 1000 نفر همه ریشه تریستان و نشان دادن حمایت با خرید تی شرت خواندن "من یک استخوان را انتخاب کنید با سرطان" و دستبند طرح آغاز شده توسط همسایه ها و معلمان است. Norwin بازیکنان بیس بال عینک روبان زرد در آستین خود در طول یک ماه ژوئن بازی.

"از آن ساخته شده ما به عنوان یک خانواده احساس خوب است که ما تا به حال بسیاری از مردم که صف آرایی پشت سر او" کیسی واتسون گفت. "آنها فقط کشیدن برای او و تمایل او برای دریافت بهتر و من فکر می کنم آن را نگه داشته ما رفتن. بار وجود دارد این اگزوز فقط عاطفی طاقت فرسا است."

در حال حاضر تریستان اقامت جدید خود را به حالت عادی هزینه های خود را روز استراحت و تماشای تلویزیون, شنا و بازی "ماریو Kart" در نینتندو سوئیچ با او 10 ساله, خواهر, Gabby. یک فیزیوتراپیست می آید به خانه خود در هفته.

با وجود قادر به پایان کلاس هشتم با دوستان خود او است که به دنبال به جلو برای شروع یک فصل جدید در Norwin دبیرستان به عنوان یک دانشجوی سال اول.

"تنها چیزی است که ساخته شده آن را آسان تر است که او از دست رفته هر چیزی" کیسی واتسون گفت: به عنوان بسیاری از احزاب جشن ها و رویدادهای خاص لغو شد پس از رژیم صهیونیستی است. تام ولف دستور مدارس در ماه آوریل است. "او از دست رفته فوتبال, چرا که هیچ یک از بچه ها بازی می کردند. او از دست رفته مدرسه چرا که هر کس در خانه بود."

تریستان به عقب خواهد رفت و به بیمارستان جولای 27 برای تست های بیشتر برای تعیین اگر او سرطان رایگان. وجود دارد یکی در پنج شانس سرطان می تواند بازگشت.

پس از آن او را برای بازگشت گاه به گاه اسکن و به طول مصنوعی خود را به عنوان او رشد می کند یک فرایند است که انجام شده است با یک آهنربا است.

"من خرافاتی بنابراین من روبان خواهد بود تا زمانی که ما می دانیم با 100% یقین است که او سرطان رایگان" مادرش گفت:.

مگان Tomasic یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 724-850-1203, mtomasic@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب