در حال حاضر انجام لینکلن

در حال اجرا در امتداد مرز جنوبی کارولینای شمالی, ایالات متحده مسیر 74 امتداد از دولت در کوه های غرب تمام راه ر

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

در حال اجرا در امتداد مرز جنوبی کارولینای شمالی, ایالات متحده مسیر 74 امتداد از دولت در کوه های غرب تمام راه را به اقیانوس اطلس است. و به عنوان بسیاری سبز نشانه ها به من یادآوری در حالی که رانندگی آن را در هفته گذشته رسمی آن دولت تعیین هنوز هم "اندرو جکسون بزرگراه"—یک افتخار اعطا شده به هفتمین رییس جمهور ایالات متحده امریکا در سال 1963 در بخشی به دلیل پایین نهفته دشمنی با کارولینای جنوبی در مورد جکسون تولد واقعی. اما پس از رانندگی شرق برای یک زن و شوهر ساعت جدید, نشانه های سبز به نظر می رسد در رابسون شهرستان خط. این یک آمده است: "آمریکا هندی بزرگراه."

رابسون شهرستان است که با Lumbee قبیله یکی از هشت دولت به رسمیت شناخته شده قبایل که موفق به زنده ماندن Jackson-نویسنده هندی راهنمای عمل 1830. است که در جنوب دولت خواهد ساخت یک بزرگراه جدید است که سوار را از طریق قلب از بزرگترین بومی جامعه و نام آن را پس از یکی از اصلی معماران بومی آمریکا نسل کشی ظالمانه است اما متاسفانه به خصوص تعجب آور است. جمعیت بومی در خانه من دولت جنگیدند سال برای تغییر نام و امضای طومار پس از درخواست تا در نهایت در سال 2015 این بخش از حمل و نقل تصویب تغییر دهید. رابرت Chavis, یکی از اصلی سازمان نوشت: در این Robesonian در آن زمان که نام جدید طراحی شده است به "افتخار تمام قبایل مختلف که تا به حال از دست عزیزان در دنباله از اشک است."

دید از نشانه بازگشت به من در روز سه شنبه شب بعد از یک گروه از مردم در ریچموند, ویرجینیا, هایش این شهر مجسمه کریستف کلمب در قرمز رنگ را پاره پاره کلوخه از پایگاه خود و تنظیم آن را ور. یک بار خاموش آنها اسپری رنگ "پل" بر پایه آن و chucked مجسمه به چشمه دریاچه. پنج صد مایلی شمال یک گروه از Bostonians زدم سر تمیز کردن مجسمه از کلمبوس یکی همان است که بود, تحت پوشش در رنگ قرمز و سیاه و سفید "زندگی" موضوع در سال 2015. تکمیل trifecta چهارشنبه شب بومی ائتلاف به رهبری پاره کردن کلمبوس مجسمه در مینه سوتا امور خارجه کنگره. سرنگونی ستایش بود توسط معاون فرماندار پگی فلاناگان یک شهروند از سفید زمین ملت که در بیانیه ای گفت که مجسمه "یک یادآوری ثابت است که سیستم های ما ساخته شده است و یا برای مردم بومی و یا افرادی که از رنگ اما در بسیاری از موارد به حذف و پاک کردن و از بین بردن ما هستند."

کسانی که مجسمه towered بیش اراضی عمومی حفظ شد با دلار مالیات و در نهایت شد پاره از این دست. مثل من که دانشجویان دانشگاه کارولینای شمالی سرنگون خود را در پردیس بدنام مؤتلفه مجسمهسکوت سام من به مقدار زیادی از لذت تماشای کتک فلزی لاشه کلمبوس رانش به دریاچه کم عمق طبقه. آن جامعه منجر رد یک نماد است که به مدت طولانی ادعا به نمایندگی از اروپا حق به "حل و فصل" در حال حاضر حل و فصل زمین. عمل به دنیا آمد و از خشم و غم و احساس مانند یک توده بیان از پیروزی است. در ویرجینیا مردم را تشویق می کردند و فریاد زد که آنها زدم نوای نشین از آن قرار گرفتن و پرتاب آن به آب است. در مینه سوتا آنها خواند در جشن و منعکس شده در آنچه در آن به معنای پاره کردن آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب