انرژی هسته ای نجات متوقف شده در هریسبورگ به عنوان فدرال ادعا رشوه سوخت اوهایو بسته کمک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

تلاش برای کمک به پنسیلوانیا صنعت برق هسته ای گیر برآورد 500 میلیون دلار از یک سال و ratepayer نجات نباید صدمه دیده توسط یک اتهام رشوه رسوایی مربوط FirstEnergy Corp. در اوهایو یک دولت نماینده است.

دادستان فدرال می گویند اکران مبتنی بر شرکت پمپ $15 میلیون به 60 میلیون دلار قابلمه پول برای اطمینان از 1.3 میلیارد دلار کمک مالی برای دو اوهایو نیروگاه. یک شکایت کیفری unsealed شنبه مدعی است که اوهایو مجلس لری سرپرست خانوار و دیگران در زمان پول در ازای تامین نخواهد کرد.

مشابه یونان مطرح شده در پنسیلوانیا است.

صورت حساب های معرفی شده در وزارت امور خارجه مجلس نمایندگان و سنا در سال گذشته را طبقه بندی نیروگاه های هسته ای تحت جایگزین در سبد انرژی استاندارد با قدرت از این گیاهان برای خریداری شود و کمک خواهد کرد پنسیلوانیا کارگران حفظ اشتغال و کمک به اطمینان از یک منبع قابل اعتماد از قدرت گفت: دولت تشکر. توماس Mehaffie III R-هرشی نخست حمایت از خانه ابتکار.

صنعت برق هسته ای صف در پشت این لایحه در حالی که صنعت گاز طبیعی هدفمند پیشنهاد Mehaffie گفت.

وقتی پنسیلوانیا صورتحساب معرفی شدند "این لابی از هر دو طرف شدید بود" Mehaffie گفت. "شما تا به حال مردم در همه جا."

پنسیلوانیا خدمات عمومی کمیسیون بینی تغییرات به انرژی های جایگزین نمونه کارها خواهد شد و مشتریان هزینه بین $460 میلیون و 550 میلیون دلار در سال است. هر دو صورتحساب باقی می ماند متوقف در مصرف کننده کمیته امور. هیچ رای گیری برنامه ریزی شده است در هر اتاق.

"آن را به بیرون آورده شود از کمیته گفت:" تیم جویس سخنگوی وزارت امور خارجه بهداشت ، جیم Brewster یک McKeesport دموکرات. در حالی که بروستر معتقد است این لایحه خوب است برای دولت آن باقی می ماند ممکن است در این کمیته برای بقیه مقننه جلسات این سال جویس گفت.

دولت Rep. اریک نلسون R-Hempfield عضو خانه مصرف کننده کمیته امور نمی تواند نظر رسیده است.

یک نیروگاه هسته ای است که بهره مند از کمک مالی است که بیش از حد دره نیروگاه در Shippingport که قبلا متعلق به FirstEnergy پدر و مادر شرکت از غرب پن Power Co. از گرینزبورگ. FirstEnergy ایجاد FirstEnergy راه حل های به عمل سودمند هسته ای و نیروگاه با سوخت زغال سنگ. این اسپین آف برای ورشکستگی زمینه در سال 2018 و ظهور در ماه فوریه گذشته تحت نام انرژی هاربر.

اوهایو انرژی هسته ای نجات در سال گذشته تصویب سرفصل های ساخته شده در روزهای اخیر پس از دادستان فدرال ثبت 82-صفحه شکایت متهم سرپرست خانوار و چهار نفر دیگر از درگیر شدن در یک "جنایتکار سازمانی" است که در جمع آوری $60 میلیون دلار رشوه از یک شرکت انرژی بود که نه نام در سوابق دادگاه. انرژی بندر دارای دو نیروگاه های هسته ای که بهره مند از اوهایو کرده است.

روز جمعه FirstEnergy مدیر عامل چارلز جونز هرگونه تخلف در بخشی از خود و یا شرکت.

"من هیچ نگرانی. حقایق روشن خواهد شد" جونز گفت:, و اضافه کرد که او هرگز پرداخت یک لابی یا کارگردانی یک لابی به شرکت در هر گونه فعالیت های غیر قانونی.

جونز اذعان کرد که این شرکت استخدام لابی اما ارائه هر گونه اطلاعات در مورد اینکه آیا کسانی که لابی فعال بودند مقننه نبرد در هریسبورگ.

جونز گفته تحلیلگران طی یک گزارش درآمد سه ماهه که از این شرکت به مبلغ 15 میلیون دلار به یک عمل سیاسی کمیته برای کمک به نیروگاه هسته ای برای تولید است که او گفت: آنها تا به حال هیچ دخالت و هیچ مدیران شرکت انجام نقش ها در هر دو شرکت. او گفت که آنها تا به حال هیچ کنترل بیش از چگونه پول صرف شد.

او نیز نمی خواهد می گویند هر چیزی در مورد $60 میلیون. او تنها به ذکر است که اشخاص دیگر که او کاهش یافته است به فاش کردن کمک های باقی مانده از پول است.

این PUC گزارش سالانه برای FirstEnergy چهار شرکت در پنسیلوانیا — غرب پن قدرت, پنسیلوانیا, قدرت, پنسیلوانیا برق و شهری ادیسون — صرف $108,000 سیاسی و مدنی-هزینه های مربوط در سال 2018 آخرین سال که اسناد و مدارک در دسترس بودند.

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: کسب و کار | محلی | پنسیلوانیا | Westmoreland



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن