Oakridge-منطقه توسعه دهنده می خواهد به تحکیم مسکن اجتماعی در 14 هکتار شهرستان پروژه

توسعه قطعه نخست املاک و مستغلات در سراسر از Oakridge مرکز می خواهد به محیط را تغییر دادن زمین تا 300 اجتماعی و

توسط MASTERNEWSS در 28 تیر 1399

توسعه قطعه نخست املاک و مستغلات در سراسر از Oakridge مرکز می خواهد به محیط را تغییر دادن زمین تا 300 اجتماعی واحد مسکن در ساختمان های در یک بسته به جای اینکه در سراسر این پروژه و در کنار بازار واحد یک حرکت است که برخی از طرفداران نگران ممکن است ایجاد اقتصادی-اجتماعی بخش.

ونکوور شورای شهرستان تصمیم گیری خواهد شد روز سه شنبه که آیا برای مراجعه تجدید نظر rezoning نرم افزار به صورت سابق Oakridge حمل و نقل مرکز سایت برای جلسه عمومی.

آن نشسته بر 14 هکتار بین 41 خیابان و خیابان 38 مرز بلوط و بید خیابان های منطقه ای از تغییر و تحول عمده ای نه چندان دور از عظیم سایت ساخت و ساز است که در حال حاضر Oakridge مرکز.

OTC زمین است که در حال حاضر طبقه بندی برای خانواده های تک استفاده فروخته شد توسط TransLink در سال 2016 به حدود 440 میلیون دلار و یکی از چند عمده فروش زمین های عمومی در سال های اخیر است.

آن است که در حال حاضر متعلق به مدرن سبز دارایی دارایی که معمار جیمز چنگ در سال گذشته ارائه rezoning نرم افزار برای 17 ساختمان با 1,120 بازار اقشار واحد های جدید پارک و حدود 15 درصد بیشتر از تراکم مجاز در سال 2015 قبل از فروش زمین است. این را برانگیخته بود با نزدیک پروژه گرفتن تایید در سال 2018 برای بالاتر برج.

تغییر در تجدید برنامه های ارائه شده در مارس 2020 با 300 مسکن اجتماعی واحد نقل مکان کرد و به یک پاکت به معنی توسعه خواهد ساخت حدود 175 از آن 300 مسکن اجتماعی واحد و سپس با دست آنها را و زمین می شود متعلق به ابد در این شهرستان که به شکل از چگونه برای ساخت بقیه مسکن اجتماعی واحد است.

پروژه معمار و برنامه ریز شهر می گویند تحکیم مسکن اجتماعی واحد به یک بخشی از پروژه های مناسب تجارت کردن برای حصول اطمینان از مسکن اجتماعی واحد دریافت ساخته شده است.

چنگ وجود دارد گفت: اصل مسکن اجتماعی واحد مخلوط در ساختمان با بازار اقشار و اجاره واحد در سراسر به عنوان بسیاری از چهار بسته در سایت.

اما با چشم انداز اقتصادی کاهش توسعه دهندگان که معمولا در ساخت اجتماعی واحد مسکن پس از, بازار واحد ارز برای تصویب به ساخت بازار واحد ممکن است توقف برنامه های خود را زیرا آنها نمی توانند به اندازه کافی در بازار اقشار واحد در یک قیمت برای توجیه هزینه های زمین و همچنین تامین مالی.

وجود دارد "آمد از بودجه و شهر درگیر شدم که آنها نگران تحویل مسکن اجتماعی واحد" گفت: Cheng.

"تثبیت مسکن اجتماعی بسته (همچنین) را قادر می سازد مدیریت مزایای غیر انتفاعی اپراتور خواهد بود که مسئول عامل اجتماعی واحد مسکن گفت:" یک گزارش از برنامه ریزان توصیه rezoning به شورای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن