اوباما بیانسه, تیلور سویفت در میان کسانی که برای ارائه سخنرانی در یوتیوب, مجازی, مراسم,

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

باراک اوباما رئیس جمهور گفت: در یک سخنرانی یکشنبه که در سراسر کشور تظاهرات پس اخیر مرگ و میر غیر مسلح سیاه زنان و مردان از جمله جورج فلوید شد سوخت از "دهه ارزش غم و اندوه و نا امیدی بیش از رفتار نابرابر و عدم انجام شیوه های پلیس."

اوباما به همراه همسرش میشل سخنرانی در یوتیوب را "عزیز کلاس 2020" مجازی مراسم است. این دو همراه با گسترده, ستاره نکردم صف از جمله بیانسه و لیدی گاگا و تام برادی ارائه الهام بخش پیام امید, نشاط بخشی, فارغ التحصیلان جدید.

سابق رئیس جمهور گفت: فارغ التحصیلان که coronavirus تابیده نور را در مجموعهای از آمریکا در جریان مسائل.

"در بسیاری از راه های همه گیر فقط به تمرکز به ارمغان آورد مشکلاتی که در حال رشد بوده است برای مدت زمان بسیار طولانی ادامه داشته باشد. "این که آیا آن را گسترش نابرابری اقتصادی عدم مراقبت های اولیه بهداشتی برای میلیون ها نفر از مردم ادامه بلای تعصب و تبعیض جنسی و یا تقسیم و یا اختلال است که گرفتار سیستم سیاسی ما."

اوباما افزود: "به عنوان ترسناک و نامشخص این بار ممکن است آنها نیز از خواب بیدار کردن تماس. و آنها یک فرصت باور نکردنی برای نسل خود است."

میشل اوباما گفت که در جریان اعتراضات پس فلوید مرگ هستند "نتیجه مستقیم از دهه unaddressed تبعیض و نابرابری است." او گفت که او می داند کسانی که "ترس و یا اشتباه و یا عصبانی و یا فقط ساده غرق" با حوادث چند ماه گذشته ،

"بیش از گذشته این چند ماه ما بنیاد متزلزل شده است," او گفت:. "نه فقط با یک بیماری همه گیر است که به سرقت برده و بیش از حد بسیاری از عزیزان ما طرح میتوانست زندگی روزانه ما و ارسال دهها میلیون نفر به بیکاری بلکه با غرش از خطوط گسل است که در کشور ما ساخته شده بود در این خطوط از نژاد و قدرت است که در حال حاضر یک بار دیگر پس از nakedly در معرض برای همه ما دست به گریبان با."

Beyoncé تحویل تکان دهنده 10 دقیقه سخنرانی برای فارغ التحصیلان. او به صحبت در مورد تظاهرات اخیر و همچنین به اشتراک گذاشته اسرار موفقیت و اهمیت مالکیت.

"شما در حال دستیابی به چیزهایی که خود را پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ می تواند هرگز تصور برای خود," او گفت:. "شما در حال پاسخ به یک نسل از نماز."

Beyoncé توصیه فارغ التحصیلان به اعتقاد خود را به عنوان او هنگامی که خواننده شروع شرکت خود را در یک دهه پیش. او گفت: ایجاد خود او لین بود به چالش کشیدن در یک سرگرمی کسب و کار است که هنوز هم "بسیار جنسیتی" و "مردسالار." این خواننده همچنین گفت: این تظاهرات در حال حاضر تاثیر ساخته شده است.

"نگاه شما چه بوده است قادر به انجام در 14 روز گذشته" او گفت:. "ما دیده ایم قدرت جمعی. ما دیده ایم که چه اتفاقی می افتد زمانی که ما به همین علت است. لطفا ادامه به صدایی برای بی صدایان."

چهار ساعت مراسم فیلم برداری شده بود بیش از چند هفته گذشته اما لیدی گاگا تصمیم گرفت تا دوباره ضبط پیام خود را. اولیه سخنرانی لمس در اثر covid-19 تا به حال در این سال فارغ التحصیلی کلاس, اما او می خواست به صحبت می کنند بیشتر در Floyd مرگ سیاه زندگی مهم جنبش و نژاد پرستی در امریکا است.

"در حالی که من اصلی سخنرانی ممکن است به طور مستقیم مربوط به آنچه در این کشور نیاز در حال حاضر, من آرزو می کنم به شما بگویم که امروز اگر وجود دارد بسیار به بود و غمگین در مورد, زیادی نیز وجود دارد که به جشن" او گفت:. "شما در حال تماشای چه لحظه ای سرنوشت ساز در این کشور را تکامل. ... تغییر اتفاق خواهد افتاد و از آن خواهد شد بهتر است."

تیلور سویفت گفت: فارغ التحصیلی دبیرستان نبود آنچه او انتظار می رود. این خواننده گفت: یک داستان در مورد چگونه او در تور و قادر به رفتن به خود مراسم.

"من می دانم که این نوع از فارغ التحصیلی شما فکر می کنید شما قرار بود به داشتن" او گفت:. "من به پایان رسید تا گرفتن پست من دیپلم. ... آن را دقیقا آنچه که من تا به حال تصویر."

Lizzo شروع مراسم با یک محرک عملکرد. در حالی که دست او فلوت "حقیقت لطمه می زند" خواننده انجام کلاسیک "پمپ و شرایط" قبل از او تبریک فارغ التحصیلان به عنوان ارکستر فیلارمونیک نیویورک همراه او.

چندین هنرمندان موسیقی از سینتیا Erivo Camila Cabello, Coldplay, کریس مارتین, Ty Dolla $ign خالد و دیگران همکاری کرد به خواندن یک تفسیر از U2 "روز زیبا." کتی پری چراغ فارغ التحصیلان در مراسم منگوله زدن به نوبه خود در پایان از شروع جشن.

دسته بندی: AandE | اخبار مشهور | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب