اگهی: Ken Oakes یک عکاس نادر سبک که تابیده آفتاب

محتوای مقالهکن Oakes بازنشسته از ونکوور سان در سال 1992. اما خود عکس خیلی مشخص آنها باقی می ماند به یک جزء اصل

توسط MASTERNEWSS در 31 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

کن Oakes بازنشسته از ونکوور سان در سال 1992. اما خود عکس خیلی مشخص آنها باقی می ماند به یک جزء اصلی از روزنامه سه دهه بعد.

هر زمان که ما یک داستان در هیپی ما حفاری Oakes' عکس از اولین بود در پارک استنلی در سال 1967. هنگامی که دیو بارت گذشت ما زد چند Oakes عکس از سابق حزب دموکراتیک ملی برتر از 1970s.

و هنگامی که ارائه خانه گالری را نشان می دهد و خورشید ولایت عکس های 2012, عکس پوشش برای نمایشگاه خیره کننده Oakes شات از علائم نئون در خیابان گرانویل در 1960s.

متاسفانه مشکلات بهداشتی مجبور Oakes به بازنشستگی پیش از موعد. بسیار خنده دار پسر او نیز بسیار خصوصی و به ندرت تا به حال هر گونه تعامل با همکاران قدیمی.

در مارس 12, او در گذشت و در Eagle Ridge بیمارستان در کوکیتلام در سن 84.

ویلیام کنت Oakes متولد شد و در وینیپگ در 8 آوریل سال 1936 و دوران کودکی خود را صرف حرکت بین تورنتو و ونکوور تا خانواده در نهایت حل و فصل در پایان غرب.

در برخی از نقطه مادر خود را به او خریداری یک دوربین و از آن زندگی خود را تغییر.

"که او واقعا تا به حال گرفتن عکس" گفت: او دختر ارین. "او استخدام در خورشید بسیار جوان است."

Longtime Vancouver Sun photographer Ken Oakes with the Speed Graphic camera that he used in the 1950s and early '60s. For John Mackie [PNG Merlin Archive]
دیرین ونکوور سان عکاس کن Oakes با سرعت گرافیک دوربین استفاده می شود که او در دهه 1950 و اوایل 60s. /PNG

سابق خورشید عکاس رالف باوئر گفت: Oakes آموخته صنایع دستی از همین Leblanc که تا به حال یک استودیو و یک قرارداد برای عرضه عکسهای از Fraser Valley.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن