Oligarch ماه: جف بزوس

جف بزوس است که با داشتن یک خوب همه گیر. آمازون شرکت او در سال 1994 آغاز شده است نه تنها در برابر رکود اقتصادی

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

جف بزوس است که با داشتن یک خوب همه گیر. آمازون شرکت او در سال 1994 آغاز شده است نه تنها در برابر رکود اقتصادی آن است رونق: آن قیمت سهام نشسته صدها امتیاز بالاتر از آن را در ماه مارس و بزوس خود ارزش خالص بود که توسط تخلیه اخیر خود طلاق—گران ترین در تاریخ—ballooned است و با 32 میلیارد دلار از آغاز سال است. بیش از دهه گذشته او خریداری کرده است واشنگتن پستسرمایه گذاری در اکتشاف فضا و بدست تب و تاب بودن ، (هنگامی که فعل nerd—جعبه khakis یک braying خنده—او در حال حاضر به نظر می رسد مانند Vin Diesel بازی Lex Luthor.) او به نظر می رسد در کوتاه مدت به زندگی خود بهترین زندگی است.

اما بزوس را استراتوسفر و اقبال نمی تواند بیشتر از حذف شرایط کارکنان خود روبرو هستند در Covid-19 عصر. انبار آمازون در حال حاضر شناخته شده برای خود را در شرایط خطرناک پایین پرداخت و Orwellian نظارت در حال حاضر تبدیل به ناقل بیماری; ده ها تن از کارگران کاهش یافته است بیمار مبتلا به کوروناویروس. هنگامی که یک مسیحی Smalls سازماندهی یک اعتصاب او به سرعت از کار اخراج شدند. بزوس سابق اوباما جی کارنی دبیر مطبوعاتی و دیگر بالا شرکت مقامات و سپس تشکیل یک جلسه که در آن آنها برنامه ریزی شده به لام او را به عنوان "هوشمند و یا بیان."

کارنی دخالت هیچ حادثه: برای سال آمازون دارای اهرمی سیاسی اتصالات به دفع مقررات و گسترش امپراتوری خود را. با وجود شرکت کنترل در خرده فروشی آنلاین, این پست ملاحظه ضرر و زیان است که فقط گاه به گاه جبران آن سود cloud computing بخش Amazon Web Services. این استراتژی به طور منظم مجاز آن به جست و خیز پرداخت مالیات بر درآمد فدرال. زمانی که شهر نیویورک را تهدید به این شرکت پرداخت, آمازون, به سادگی yanked برنامه های خود را برای ساخت مقر جدید وجود دارد. (ویرجینیا که در آن است در حال حاضر ساختمان دانشگاه ثابت شده است بیشتر نرم; دولت شکافته بیش از $750 میلیون دلار کمک مالی و وعده داده شده برای هشدار دادن به بزوس وقتی کسی از آزادی درخواست اطلاعات در شرکت خود را.)

سنا معاشقه با مقررات ضد تراست است احضار بزوس به واشنگتن برای شهادت در مورد آمازون شیوه های کسب و کار. او نمی گفت که آیا او قصد دارد به نظر می رسد. اما اگر او می کند وجود دارد بدون هیچ تردیدی او را در راه رفتن به کنگره مانند او صاحب محل. پس از همه, او اساسا می کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن