در خط مقدم پشت درهای بسته: COVID-19 طول می کشد تلفات در B. C. خانواده مراقبان

محتوای مقاله در ادامه"من به خانه و من آماده برای روز" او گفت:. "این آسان نیست اما من همه حق است."به اشتراک گذا

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

"من به خانه و من آماده برای روز" او گفت:. "این آسان نیست اما من همه حق است."


به اشتراک گذاری مراقبت: نحوه دریافت و یا به کمک

خانواده و مراقبان از میلاد اجرا می شود و یک خط تلفن است که اجازه می دهد تا مردم را به "داستان خود را بگویید" دریافت حمایت عاطفی و کمک به مرور در سیستم مراقبت های بهداشتی. آنها همچنین ارائه آموزش از طریق آموزشی و کارگاه های آموزشی در حالی که حمایت برای مراقبین به رسمیت شناخته شود در نقطه ای از تشخیص. مراقبان می تواند دسترسی پشتیبانی از طریق تماس تلفنی در 1-877-520-3267.

• B. C. s امن سالمندان قوی جوامع برنامه دیده با شماره گیری 211 مسابقات سالمندان که نیاز به پشتیبانی با غیر پزشکی ملزومات با داوطلبان در جامعه خود را که مایل به کمک به چیزهایی مانند چیدن مواد غذایی و داروها تامین وعده های غذایی و یا ارائه یک بازی دوستانه مجازی مراجعه کنید. از آنجا که راه اندازی این برنامه تسهیل 12,193 مجازی بازديد 2,957 تحویل مواد غذایی و 2,782 وعده های غذایی با تشکر 5,500 داوطلبان.

• در Facebook گروه B. C. پدر و مادر از مجتمع کودکان و نوجوانان فراهم می کند یک جامعه آنلاین برای خانواده های پزشکی مجتمع کودکان و نوجوانان.

gluymes@postmedia.com

twitter.com/glendaluymes


اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب