نظر: همه B. C. کارگران ساختمانی سزاوار فرصت را به کار بر روی پروژه های عمومی

محتوای مقاله در ادامهفقط به عنوان نگران کننده B. C. دولت بی سر و صدا کاهش می یابد و دامنه برخی از پروژه ها. زم

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

فقط به عنوان نگران کننده B. C. دولت بی سر و صدا کاهش می یابد و دامنه برخی از پروژه ها. زمانی که برای اولین بار اعلام کرد چهار-laning پروژه نزدیک تعقیب و ماهی قزل آلا بازوی هر دو تا به حال سه بخش. امروز پروژه وب سایت لیست تنها دو بخش برای هر جامعه است.

B. C. مالیات دهندگان پرداخت بیشتر برای کمتر است.

نیاز به رها B. C. s اریب CBA است مهم تر از همیشه به ما حرکت COVID-19. ما به طور منظم به یاد توسط دولت و مقامات بهداشت عمومی است که همه ما در این هم که ما هر یک نقش به منظور کمک به استان را بهبود اقتصادی.

آن می ایستد به همین دلیل از این رو است که ما به عنوان کار برای بازسازی اقتصاد ما همه کارگران باید یک فرصت عادلانه برای کار در دولت بودجه پروژه نه فقط کسانی که عضو هستند از 19 معاملات اتحادیه های کارگری که در حال امضا به دولت CBA. و بریتیش کلمبیا مالیات دهندگان باید بدانید که آنها در حال گرفتن بهترین ارزش برای خود را سخت به دست آورده دلار مالیات.

کریس گاردنر, رئيس جمهور, پیمانکاران مستقل و کسب و کار انجمن; Paul de Jong, رئیس جمهور, مترقی, انجمن پیمانکاران کانادا; Chris کانزاس, رئیس جمهور, B. C. ساخت انجمن; فیونا Famulak رئیس ونکوور ساخت و ساز منطقه ای انجمن; Ryan Bruce, B. C., مدیر روابط دولت CLAC; کن Baerg مدیر روابط کار کانادا غرب ساخت و ساز در اتحادیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن