Ottessa Moshfegh را پیگیری انزجار

رمان یک ماده ، ترین رمان نویسان رفت و آمد ما با چیزی است که ما نمی تواند مقاومت در برابر زبان, شخصیت, طنز, داس

توسط MASTERNEWSS در 3 تیر 1399

رمان یک ماده ، ترین رمان نویسان رفت و آمد ما با چیزی است که ما نمی تواند مقاومت در برابر زبان, شخصیت, طنز, داستان—را به نفع خود توجه ما است. Ottessa Moshfegh آثار standoffishness او زبان ناب و کارآمد رمان خودداری لذت بردن از طرح و یا صحنه است. کسانی که رمان—آیلین (2015), من سال استراحت و تمدد اعصاب (2018) و در حال حاضر مرگ در دست او—در حال disorienting در یک مفهوم تحت اللفظی خود را راویان قطع از هر مکان واقعی اما صفحه. و در مورد کسانی که راویان: آنها چه Goodreads commentariat تماس unlikable.

مرگ در دست او

توسط Ottessa Moshfegh

خرید در کتابفروشی

پنگوئن پرس, 272,,, صفحات, $27.00

Moshfegh دارای خوانندگان خود در حذف. او affectless راویان توصیف اتفاقاتی که صدا بیش از بالا و در حال اجرا به دور از خانه خود درمانی به نوعی جنون سکندری بر روی آنچه که ممکن است یک صحنه قتل—اما بافت از جهان که در آن ساکن است نه افزایش یا فرمایند. در واقع پایه و ناخالص. رمان' سه شخصیت رد زنانه (همانا انسان) niceties: آنها, کثیف, مست, خشن, سبزه, خوار و این نه شرم آنها را -- در واقع آن را باعث غرور و افتخار است. "من متنفر بودم دوش گرفتن به خصوص در فصل زمستان از آب داغ پر از لکه بود. من به چشمان پر اشتیاق نگاه کردن در خود من کثافت تا زمانی که من می تواند آن را تحمل نخواهد کرد" آیلین's eponymous راوی به ما می گوید. در اینجا چگونه سال's بی نام راوی واریز شده کار خود را در یک گالری هنری: "من کشیده پایین شلوار من چمباتمه زده و shat در طبقه.... که احساس vindication. که مناسب من خداحافظ."

بدیهی است که این Moshfegh شخصیت های که outré هستند نه نویسنده. اما آن را سخت برای جلوگیری از گیج کننده است. Moshfegh می دهد انواع مصاحبه های که در آن او اعلام کرد "من بیشتر خود مطمئن شخص من تا کنون ملاقات بسیار متکبر در زمان مطمئن شوید. من نمی توانم یک حرکت اشتباه است." او نمی جیر است که شاید برای همه بهترین و داده او ادعا در مقاله ای در گاردین که "ما همه سرکش و خودخواه گاهی اوقات." وجود دارد یک راه برای درک این که نوع عملکرد یک هنرمند رد niceties انتظار از او به ویژه به او داده و جوانان جنسیت خود. رمان انجام یک شبیه رد; توخالی ایده آل از رشته badass, قدرت زن است برای Moshfegh. اما عمیقا مشکل او را راویان آنها به نحوی رایگان: آزاد از کنوانسیون از جامعه خود را. رمان این را در ایمان و نه بررسی این قوس به دلیل Moshfegh است علاقه مند در آن است. این زنان اهمیتی نمی دهند.

Moshfegh به رمان علاقه در غالب حالت داستانی معاصر—این نجیبانه داستان از طبقه متوسط نگرانی های سیاسی درگیر رمان اجتماعی خود آگاه meta-text—نمایندگی بخشد به او نزدیک همسالان (Jonathan Franzen بن لرنر راشل کوشنر et al.). رد باور خود را; شما ممکن است تماس با آن نیهیلیسم. بنابراین آن را سخت بدانید که چه چیزی را از او جدیدترین رمان که فرض رد به عنوان مسیر مقدس. این کمتر از یک فرم از فلسفه رواقیون از وارون قدیمی را دیدم که پاکیزگی در کنار عبادت است. زندگی ناخالص; ain't that الهی?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب