پل Kengor: اشک تمام مجسمه ها را ؟

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

4 دقیقه پیش

آخر هفته گذشته من شنید دو اخیر grads (هر دو نوازندگان) بحث در مورد امریکا بزرگترین آهنگسازان. معمول نام مطرح شد: کوپلند, گرشوین Bernstein, سوسا ... فاستر.

"چه کسی ؟" گفت: "یک.

"استفان فاستر" در پاسخ دیگر.

تنها کسی می دانست که پرورش بود و نه می دانستم که او از پیتسبورگ. هر دو جالب اینجاست که به تازگی به صرف مقدار زیادی از زمان در اوکلند که در آن استفان فاستر مجسمه یک بار ایستاده بود در خارج از دانشگاه کارنگی.

که مجسمه به تصویر می کشد پرورش بالاتر از بانجو-strumming, سیاه, مرد نماینده ترانه "عمو ند" بود حذف شده در مارس 2018 پس از ستیز بحث است. عظیم مجسمه طراحی شده توسط مجسمه ساز ایتالیایی جوزپه مورتی در سال 1900 بود بريدن دور یک روز صبح به یک "مرکز شهرستان" جایی در, Highland Park.

"پس او که بود ؟" یک فرد جوان پرسید.

من آنچه من می دانستم که تا به حال توسعه یافته به آرامی به عنوان من گذشت که مجسمه بارها در طول سال در پیت. پیتسبورگ بومی تشکیل شده آهنگ های مانند "آه! سوزانا" و اولیه بود استاد بازاریابی موسیقی پاپ.

من سعی کردم به توضیح آنچه که مردم در بر داشت توهین آمیز در مورد پرورش مجسمه "دایی ند" ، (من درک محدود است که ند بود یک داستان تخیلی در آنچه که برخی می گویند یک ضد برده داری آهنگ.) این تبدیل به یک تعلیم لحظه. در واقع این وظیفه همه ماست: برای آموزش این چیزها. شما در مورد اشتباهات گذشته برای جلوگیری از تکرار آنها.

نظر متفق مجسمه.

من همیشه منفور کنفدراسیون و چگونه آن را از هم جدا پاره این کشور در تلاش برای حفظ از شر نهاد. من بومی Pennsylvanian اتحادیه مرد واقعا لینکلن از حزب جمهوری خواه بزرگ و نوه محلی Flinn خانواده که مبارزه استون وال جکسون. من می تواند به یک لعنتی در مورد تجلیل کنفدراسیون. من آموزش دانش آموزان است که برده داری یک عمل شنیع که نقض تمام احکام پایه کرامت انسان و ایجاد شده در تصویر خدا.

و در عین حال به عنوان یک مورخ, من می خواهم این چیزها را یاد گرفتم. من نمی دانم چرا مردم نمی توانند آنها را تبدیل به لحظات اموختنی. من مطالب نوشته شده برای نمایشگاه های موزه از چهره های تاریخی. در پایه این مجسمه وجود دارد باید توصیف جزئیات مهم دردناک تاریخ است که باید یاد می شود.

البته آنچه که آغاز شده و با مؤتلفه ژنرال در حال حاضر توسعه یافته به مجسمه اتحادیه ژنرال حتی Ulysses S. Grant که (جالب) را شکست داد کنفدراسیون قبل از مبارزه با KKK و مبارزه برای آمریکایی های سیاه و سفید' حق رای دادن. در حال حاضر هدفمند هستند و هر کس از جورج واشنگتن به تدی روزولت به سنت Junipero Serra حتی لینکلن خودش و همه تن. Rushmore.

چه بی عدالتی من انتخاب — یعنی کسانی که معاف از خشم.

من نوشته ام دائما در مورد مارگارت سانگر های نژادی و اصلاح نژاد این "Negro پروژه" او ممکن است در سال 1926 سخنرانی به زنان فصل Silverlake, N. J. KKK. سیاه و سفید شبان در مورد شکایت کرده اند مجسمه نیم تنه خود را در اسمیتسونیان. و در عین حال به عنوان بنیانگذار والدین او یک آیکون به لیبرال ها. او خاطرات دست نخورده باقی می ماند.

در حال حاضر ما در حال تمرکز بر روی مسابقه, اما آنچه در مورد اتهامات که چگونه برخی از آیکون های جامعه زنان از الکساندر همیلتون و بن فرانکلین به جان اف کندی و حتی دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور?

ما همه ناقص ما همه گناهکاران.

در اینجا پیشنهاد من: اگر شما می خواهید برای رفتن در این جاده پس از آن بود مایل به گرفتن همه آنها را از جفرسون به سانگر از کلمبوس به 16-پا بلند bronzed لنین در سیاتل. اگر ما قصد داریم برای انجام این کار به همان اندازه.

پل Kengor یک استاد علوم سیاسی و رئیس علمی همکار از موسسه ایمان و آزادی در گرو شهر ،

دسته بندی: نظر | پل Kengor ستون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن