پنگوئن A to Z: چاد Ruhwedel باقی مانده آماده و قابل اعتماد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

در حالی که NHL است که در انتظار به دلیل جاری coronavirus همه گیر تریبون-نقد و بررسی ارائه خواهد شد پنگوئن A to Z یک بازیکن با بازیکن نگاه همه 54 نفر تحت NHL قرارداد با این سازمان از اواسط سطح چشم انداز Niclas Almari به مشخصات بالا تجارت کسب Jason Zucker.

بازیکن: چاد Ruhwedel

موقعیت: Defenseman

شاخه: راست

سن: 30

قد: 5 فوت و 11

وزن: 191 وزن

2019-20 NHL آمار: 41 بازی شش امتیاز (دو گل و چهار پاس گل)

قرارداد: سال اول از یک قرارداد دو ساله با یک درپوش حقوق ضربه از $700,000. انتظار نامحدود رایگان عامل در $700,000.

به دست آورد: نامحدود رایگان agent امضای جولای 1, 2016

در این فصل: پنگوئن مانند به رخ کشیدن خود را چگونه مربیگری و مدیریت می تواند کمک به نوبه خود در اطراف و اقبال defenseman که حرفه ای است و نیاز مبرم به یک دوره اصلاح.

و وجود دارد یک لیست قابل توجه از فارغ التحصیلان که باید از آن بهره مند سرپرستی به خصوص از دستیار مربیان سرگئی Gonchar و ژاک مارتین.

جاستین شولتز, Ian کول ترور دیلی و بن Lovejoy باید هر پدید آمده که بهتر است بازیکنان پس از خدمات خود را با پنگوئن.

وجود دارد ممکن است بهتر نماینده چه پنگوئن' محیط زیست می تواند برای یک متمرد آبی بوش از چاد Ruhwedel.

مطمئن شوید که او یک هفتم defenseman و اگر همه در دسترس است, او سالم ابتدا. اما در نظر بگیرید که در آن Ruhwedel آمد از.

به عنوان عامل رایگان undrafted خروج از ماساچوست-لوول در سال 2013 Ruhwedel به سختی می تواند به شکستن صف از Buffalo Sabres. و نگه داشتن در ذهن Ruhwedel تصدی با این سازمان رخ داده است هنگامی که آن را آشکارا چهار به پیش نویس سوپراستار به جلو کانر McDavid در 2014-15 (فقط به زمین به جلو جک Eichel به عنوان یک جایزه تسلی).

دور انداخته شده که رنجور سازمان Ruhwedel بی سر و صدا امضا یک سال و دو طرفه قرارداد با پنگوئن ها در سال 2016 و به آرامی تبدیل به یک اعتماد البته unspectacular, NHLer.

به عنوان یک عضو از پنگوئن ها' 2017 استنلی کاپ قهرمانی تیم Ruhwedel تاسیس آنچه که او می تواند ارائه پنگوئن به عنوان یک آسیب, fill-in برای یک خط آبی که bludgeoned با آسیب های این فصل. از آن پس او به شدت در هر زمان که دوست دارد از بازیکنان اعم از کریس Letang به مت Hunwick وجود ندارد.

همه چیز شده اند و وضعیت موجود در این جبهه در سراسر 2019-20 مبارزات انتخاباتی. سالم ابتدا برای اولین بار در 21 بازی این فصل Ruhwedel نیست لباس تا آسیب کنار شولتز در Nov. 21. بیشتر صدمات به امثال Letang, برایان Dumoulin و دیگران تضمین Ruhwedel خواهد بود یک عضو از صف برای 38 بازی متوالی از نوامبر. 30 تا فوریه. 29.

نقطه بالا Ruhwedel فصل در یک 5-3 جاده پیروزی در برابر Detroit Red Wings زمانی که او جمع آوری یک هدف و کمک.

(حسن نیت ارائه میدهد ویدئو NHL)

زمان NHL متوقف بازی در اواسط ماه مارس پنگوئن' دفاع در سلامت کامل و Ruhwedel شده بود سالم ابتدا برای پنج بازی متوالی.

آینده: فرض NHL فصل رزومه Ruhwedel خواهد بود یک بار دیگر سالم ، وجود دارد برخی از تجزیه و تحلیل است که نشان می دهد او را بهتر جا در صف از شولتز یک شخص راست دست, شات در سومین جفت شدن اما مدیریت نیست رفتن به آن سوئیچ مگر اینکه چیزی وخیم اتفاق می افتد.

فراتر از این فصل Ruhwedel دارای یک سال دیگر در خود قرارداد و با یک نسبتا کم کلاه ضربه او را یک فرد کامل به تیم هفتم defenseman. او تحت هیچ تصور غلط به طبیعت نقش خود و زحمت کش در آمادگی خود را در صورت او مورد نیاز است. در بسیاری از راه های که باعث می شود او ارزشمند است.

Ruhwedel است که همیشه آماده و قابل اعتماد حتی اگر به ندرت استفاده می شود.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب