پنگوئن A to Z: Conor Sheary بازگشت جایی که او به آن تعلق دارد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

16 دقیقه پیش

در حالی که NHL است که در انتظار به دلیل جاری coronavirus همه گیر تریبون-نقد و بررسی ارائه خواهد شد پنگوئن A to Z یک بازیکن با بازیکن نگاه همه 54 نفر تحت NHL قرارداد با این سازمان از اواسط سطح چشم انداز Niclas Almari به مشخصات بالا تجارت کسب Jason Zucker.

بازیکن: Conor Sheary

موقعیت: جناح چپ

شاخه: چپ

سن: 28

قد: 5 فوت-8

وزن: 179 پوند

2019-20 NHL آمار: 63 بازی 23 امتیاز (10 گل 13 پاس گل)

قرارداد: نهایی سال از قرارداد سه ساله با حقوق و دستمزد کلاه آمار 3 میلیون دلار. انتظار نامحدود رایگان عامل این آینده offseason.

به دست آورد: تجارت, Feb. 24, 2020

در این فصل: پنگوئن هرگز واقعا می خواستم به تجارت کونور Sheary.

اما آنها می خواستند به نشانه جک جانسون.

مقدار زیادی شده است گفت: در مورد حکمت دومی معامله. اما یک چیز روشن است در مورد سابق.

پنگوئن اصلاح آن است.

با برخورد دور Sheary عضو 2016 و '17 استنلی کاپ قهرمانی تیم در تابستان 2018 آنها پاک به اندازه کافی فضا کلاه به ثبت نام جانسون به او بسیار دقیق قرارداد. این گذشته مارس آنها به ارمغان آورد Sheary پشت قرار داده و او را به جایی که او به آن تعلق دارد.

در سیدنی کرازبی بال.

برای بخش عمده ای از کرازبی در حرفه ضرب المثلی "جناح برای سید" چیزی است حق رای دادن است را دنبال می زد. آنها امضا شده و آنها را (Zigmund Palffy) معامله شده برای آنها (کریس Kunitz) و پیش نویس آنها را (کمال بنت) همه با درجات مختلفی از موفقیت است. هر اندازه گیری توسط این undrafted, کوچکتر و بی ادعا Sheary — که عضو این سازمان در یک AHL قرارداد در سال 2014 — شده است یکی از بزرگترین موفقیت های که در تلاش است.

Sheary باز 2019-20 فصل با Buffalo Sabres. زمانی که Sabres به دست آورد و او را از پنگوئن ها به این امید بود که او می تواند پیدا کنید شیمی با حق رای دادن مرکز جک Eichel خیلی راه او با کرازبی. اما در طی دو فصل Sheary شکست خورده به یک مکمل جناح برای Eichel. او حتی یک سالم ابتدا در مناسبت در سراسر 2019-20 مبارزات انتخاباتی.

در 133 بازی های حرفه ای با Sabres, Sheary تولید تنها 53 امتیاز (23 اهداف کمک 30).

با رو به جلو جیک Guentzel کنار چون از یک شانه راست آسیب پنگوئن ساخته شده با فشار به اضافه بالا-شش بال در مهلت تجارت یکی از آنها که Sheary.

در هشت بازی با پنگوئن ها در این فصل Sheary بود و پیچ و مهره ای به کرازبی در جناح راست و تولید چهار امتیاز (یک گل و سه پاس گل).

آینده: Sheary باید ادامه زندگی خود را در نقطه سمت راست از کرازبی باید NHL فصل رزومه. حتی اگر Guentzel بازده Sheary نشان داده است که او هنوز به اندازه کافی انسجام با کرازبی به شایستگی چنین انتساب. سه نفر از Guentzel کرازبی باشیم و Sheary خواهد بود مراسم از تیم های برتر خط در طول سال 2017 جام استنلی را اجرا کنید.

Sheary بزرگترین دشمن همچنان به ثبات است. با پنگوئن و Sabres او تلاش کرده است با امتداد طولانی که در آن او موفق به طور منظم تولید جرم.

در حالی که این تیم تا به برخی از پرسش های بزرگ به پاسخ با انتظار محدود رایگان عوامل مانند goaltenders مت موری تریستان جری و رو به جلو Jared McCann Sheary خواهد بود خود را برجسته ترین نامحدود رایگان agent.

با توجه به آینده نامشخص برای NHL اقتصاد به دلیل وقفه او می تواند یک بار دیگر بازیکن این تیم مجبور است به بخش راه ،

اما در حال حاضر او را به جایی که او به آن تعلق دارد.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن