پنگوئن A to Z: با وجود فتنه Juuso Riikola باقی می ماند سالم ابتدا

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 13 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

در حالی که NHL است که در انتظار به دلیل جاری coronavirus همه گیر تریبون-نقد و بررسی ارائه خواهد شد پنگوئن A to Z یک بازیکن با بازیکن نگاه همه 54 نفر تحت NHL قرارداد با این سازمان از اواسط سطح چشم انداز Niclas Almari به مشخصات بالا تجارت کسب Jason Zucker.

بازیکن: Jusso Riikola

موقعیت: Defenseman

شاخه: چپ

سن: 22

قد: 6 فوت

وزن: 189 پوند

2019-20 NHL آمار: 36 بازی و هفت امتیاز (یک گل و شش پاس گل)

قرارداد: قرارداد یک ساله با یک درپوش حقوق ضربه از $850,000. انتظار محدود رایگان عامل این آینده offseason.

به دست آورد: رایگان agent امضای 18 مه 2018

در این فصل: اگر پیش فصل بازی شمارش برای هر چیزی Juuso Riikola ممکن است برنده جیمز نوریس یادبود جایزه حداقل یک بار. شاید دو بار.

بیش از دو فصل گذشته Riikola شده است در میان پنگوئن ها' نوازندگان برتر در ماه سپتامبر با استفاده از کافی دقیقه در برابر هاج خپل ترکیب تیم, Riikola را جمع آوری کرده و پنج امتیاز (سه گل و دو پاس گل) در نه حرفه ای بازی های پیش فصل که NHL را حفظ کرده است و آمار.

(تصویری حسن نیت ارائه میدهد از NHL)

تا آنجا که بازی در ماه اکتبر و فراتر از آن Riikola تا حد زیادی بوده است اطرافیان خود را در دو فصل به عنوان یک عضو از پنگوئن ها.

از 144 بازی او می توانست بازی از آنجا شروع 2018-19, Riikola شده سالم ابتدا برای نزدیک به نیمی از آنها (71). این تعداد احتمالا بالاتر بود او نمی اختصاص داده شده به Wilkes-Barre/اسکرانتون برای هفت بازی در فصل گذشته یا اگر NHL نیست متوقف مانده از 2019-20 فصل به طور منظم در اواسط ماه مارس.

در عین حال او باقی مانده است.

پنگوئن مربی مایک سالیوان به نظر می رسد شیفته Riikola و آنچه که او می تواند ارائه بر روی یخ. اما این بدان معنا نیست که او اعتماد Riikola به اندازه کافی به یک عضو به طور منظم از ترکیب است.

در اوایل بخشهایی از این فصل زمانی که حقوق و دستمزد کلاه بحران و صدمات مجبور قابل توجهی صف تغییرات سالیوان با تجربه Riikola برای یک تعداد انگشت شماری از بازی ها به عنوان یک چهارم-سمت چپ خط هافبک کنار یک موقعیت Riikola کرده است هرگز قبل از.

زمانی که او مورد استفاده خود را ذکر شده در موقعیت Riikola شد در درجه اول به عنوان یک پایین-جفت شدن defenseman و به طور متوسط 13 دقیقه و 53 ثانیه از زمان یخ در هر بازی حداقل در میان تیم defensemen.

یک منطقه که در آن Riikola به نظر می رسید به ایستادگی کردن در خود را محدود استفاده می شد و قدرت-بازی بازی های واحد. با برکت شاید یکی از بهترین تایمر در میان تیم آبی آستر او به طور منظم مورد استفاده قرار گیرد در سمت چپ نقطه در طول نامنظم استقرار با آن گروه.

آینده: با فرض NHL رزومه بازی در این فصل Riikola به احتمال زیاد باقی می ماند این تیم هشتم defenseman. چاد Ruhwedel ایجاد کرده است خود را به عنوان مسلما بهترین هفتم defenseman در NHL اگر چنین تعیین می شود واقعا اذعان کرد.

به عنوان این فصل نشان داده شده بارها و بارها پنگوئن' defensemen به ندرت سالم بماند. عمق در موقعیت است که همیشه حیاتی و Riikola اگر هیچ چیز دیگری است یک گزینه قابل اعتماد به عنوان یک پر کردن باید یکی (یا در مورد او دو) از این شش defensemen بود در دسترس نیست.

در دراز مدت Riikola آینده کامل علامت سوال. به عنوان یک محدود رایگان عامل پنگوئن که قرارداد کنترل. او به سختی یک اولویت است اما به طور بالقوه امضای مجدد او کمک خواهد کرد که حفظ برخی از عمق به خصوص اگر این تیم در بخش راه با انتظار نامحدود رایگان agent defenseman جاستین شولتز.

اما می Riikola خواهید به بازگشت برای سومین فصل از تماشای بازی از مطبوعات ، در حالی که این بیماری همه گیر است و اختلال در کسب و کار از لیگ هاکی در سراسر زمین Riikola به راحتی می تواند بازگشت به زادگاه خود در فنلاند فقط به سادگی به بازی به طور منظم.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب