پنگوئن A to Z: جیک Guentzel می تواند یک شانس دوم

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

5 دقیقه پیش

در حالی که NHL در برگزاری با توجه به در حال انجام coronavirus همه گیر تریبون-نقد و بررسی ارائه خواهد شد پنگوئن A to Z یک بازیکن با بازیکن نگاه در تمام 55 نفر تحت NHL قرارداد با این سازمان از اواسط سطح چشم انداز Niclas Almari به مشخصات بالا تجارت کسب Jason Zucker.

جیک Guentzel

موقعیت: جناح چپ

شاخه: چپ

سن: 25

قد: 5 فوت و 11

وزن: 180 پوند

2019-20 NHL آمار: 39 بازی 43 امتیاز (20 گل و 23 پاس گل)

قرارداد: اول سال از پنج سال قرارداد با یک درپوش حقوق آمار 6 میلیون دلار. انتظار نامحدود رایگان agent در سال 2024. (توجه داشته باشید: Guentzel بود در دراز مدت مجروح رزرو زمان NHL فصل متوقف شد و پنگوئن ها رها شد از تمام حقوق خود کلاه رسید.)

به دست آورد: دور سوم به پیش نویس انتخاب کنید (شماره 77 کلی) ژوئن 30, 2013

در این فصل: جیک Guentzel شد نوع جلوتر از زمان خود.

قبل از همه فصل خود را قطع او فصل خود را قطع.

این 2019-20 کمپین شکل دادن به امضای فصل Guentzel حرفه ای. با حق رای دادن مراکز سیدنی کرازبی و اوگنی Malkin کنار در طول سه ماه اول به دلیل صدمات و شروع goaltender مت موری کار را از طریق تناقض Guentzel شد پنگوئن' MVP را از طریق نیمه اول این فصل است.

و با توجه به موفقیت او در این فصل تا حد زیادی انجام شده با کرازبی وجود ندارد Guentzel کنار مفهوم او یک محصول از بازی با پنگوئن کاپیتان.

پس از آن بود که Guentzel بود فقط جمع آوری اهداف در یک حریص سرعت. آن بود که او به ثمر رساند اهداف مهم.

همه این موفقیت منجر به Guentzel انتخاب شدن برای همه ستاره بازی برای اولین بار. پس از تاسیس بالا حرفه ای با 40 گل در 2018-19, Guentzel به نظر می رسد مجموعه ای برای خرد است که خوانده شده را علامت.

همه چیز را به توقف آمد Dec. 30 Guentzel بود افتاد و سقوط کرد و به شدت به تخته پایان درد و رنج یک شانه راست آسیب است که نیاز به عمل جراحی و یک بازه زمانی چهار تا شش ماه برای بازیابی.

آینده: کاملا چند چیز باید تغییر پس Guentzel گذشته در صف به خصوص به دلیل عدم وجود او.

یعنی Jason Zucker است با پوشیدن یک پنگوئن نیوجرسی.

مدیر کل جیم رادرفورد انجام آنچه او می تواند با پر کردن جای خالی Guentzel غیاب ایجاد شده در بال در دستیابی به Zucker شده است که نزدیک immedate مناسب در کرسبی' پهلو.

اگر 2019-20 فصل رزومه بازگشت بالقوه برای Guentzel ایجاد کاملا چند سوال.

اول او بازگشت در کرازبی در جناح چپ? یا باید او را در بازی با Malkin به عنوان مورد در طول ماه های نوامبر و دسامبر?

علاوه بر این که در آن خواهد Guentzel بازی در اگر او برمی گرداند ؟ شانه ها می تواند دشوار برای بازیکنان هاکی را به طور کامل درمان. فقط بخواهید سابق پنگوئن defenseman Olli Maatta و رو به جلو Maxime تالبوت که تا به حال بخش قابل توجهی از مشاغل خود را قطع و یا مانع شانه گلایه.

در نهایت آنچه در مورد حقوق و دستمزد, فلیپ فلاپ? با Guentzel در دراز مدت مجروح رزرو حقوق و دستمزد خود را کلاه ضربه خاموش بود و کتاب آن اعطا رادرفورد آزادی به اضافه کردن شکر و همچنین جلو پاتریک Marleau اوان Rodrigues و کونور Sheary قبل از مهلت تجارت. اگر NHL تلاش می کند به بازی هر یک بخشی از باقی مانده فصل به طور منظم با Guentzel که فشار آنها بر حقوق و دستمزد کلاه سقف تحت قوانین موجود.

اما با توجه به نحوه بی سابقه ای این مکث برای NHL لیگ می تواند با بازگشت موقت مجموعه ای از قوانین و مقررات برای حقوق و دستمزد کلاه و فهرست محدودیت برای تکمیل این فصل است.

صرف نظر از پرسش هایی که وجود دارد Guentzel می تواند یک شانس دوم به تکمیل فصل است.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب