پنگوئن A to Z: سام Lafferty نشان می دهد که او بیش از داستان خوب

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 اردیبهشت 1399

3 دقیقه پیش

در حالی که NHL در برگزاری با توجه به در حال انجام coronavirus همه گیر تریبون-نقد و بررسی ارائه خواهد شد پنگوئن A to Z یک بازیکن با بازیکن نگاه در تمام 55 نفر تحت NHL قرارداد با این سازمان از اواسط سطح چشم انداز Niclas Almari به مشخصات بالا تجارت کسب Jason Zucker.

سام Lafferty

موقعیت: مرکز

شاخه: راست

سن: 25

ارتفاع: 6-پا-1

وزن: 195 پوند

2019-20 NHL آمار: 50 بازی 13 امتیاز (شش گل و هفت پاس گل)

قرارداد: سال آخر از دو سال از ورود به سطح قرارداد با یک درپوش حقوق ضربه از $767,500 . انتظار محدود رایگان عامل این آینده offseason

به دست آورد: پیش نویس در دور چهارم (شماره 113 کلی) ژوئن 28, 2014

در این فصل: زمانی که سام Lafferty شد پیش نویس توسط پنگوئن ساخته شده و اولین بازی خود را با آنها در این فصل این بود که یک داستان خوب. محلی بچه نمایشنامه برای تیم شهر.

همان درست است برای مقابله Guenin رایان مالون, Dylan ریس و بیل توماس.

اما Lafferty به نظر می رسد محدود به اشتراک تمایز با مالون دیگر نیست.

اعطا Lafferty یک راه برای رفتن قبل از اینکه او می تواند به عنوان یک همکار با 11 سال NHL کهنه مانند مالون. اما Hollidaysburg بومی نگاه یک بازیکن خواهد شد که بسیار بیش از به سادگی یک پسر که پر در یک بازی یا دو به دلیل آسیب دیدگی.

پس از اینکه پیش نویس در سال 2014 Lafferty صرف چهار فصل با دانشگاه براون قبل از ساخت حرفه ای خود را در اولین 2018-19 با Wilkes-Barre/اسکرانتون. او می تواند به درستی رسیدگی به سختی pro بازی با 49 امتیاز (13 گل در 36 کمک) در 70 بازی ها Lafferty تحت تاثیر قرار به اندازه کافی در طول سال 2019 پیش فصل است که او یکی از به یاد می آورد برای اولین بار در این فصل زمانی که صدمات شروع به گرفتن عوارض خود را در ماه اکتبر.

در درجه اول به عنوان یک وینگر در پایین-شش ظرفیت Lafferty جمع آوری پنج امتیاز (دو گل و سه پاس گل) در چهار بازی.

(حسن نیت ارائه میدهد ویدئو NHL)

با توجه به استقرار این نوع تولید شد هرگز پایدار باشد اما او رفت و امتداد طولانی بدون هیچ گونه جرم. در 46 بازی او با بازی او تنها کمک هشت امتیاز (سه گل و پنج پاس گل).

اغلب استفاده می شود به عنوان یک چهارم بوش و مجازات قاتل Lafferty نیز شاهد زمان به عنوان خط دوم مرکز زمانی که تیم را مجروح لیست بود به خصوص پرکار در ماه اکتبر.

در موارد نادر پنگوئن به حال مازاد سالم جلو Lafferty اختصاص داده بود به Wilkes-Barre/اسکرانتون سه بار به یاد می آورد اما در نسبتا کوتاه سفارش.

زمان NHL فصل بود به حالت تعلیق در اواسط ماه مارس Lafferty بود پشت در صف به عنوان یک آسیب جایگزینی برای بارها hobbled نیک Bjugstad.

آینده: با فرض NHL فصل رزومه به سکسکه-سریع Lafferty به پایان مبارزات انتخاباتی در NHL فهرست به دو دلیل.

اول به اهل لغو آن فصل است. اما از همه مهمتر Lafferty ثابت کرده است او NHL بازیکن. او کامل شده است اما برای یک سطح میانی پیش نویس در انتخاب دوم خود را کامل حرفه ای او فصل شده است بیش از کافی است.

Lafferty مثال کلاسیک از یک بازیکن خواهد بود که در NHL فهرست به طور منظم اگر نیست آن را برای حقوق و دستمزد کلاه وادار کردن او و او چشم پوشی معاف دو طرفه قرارداد اختصاص داده می شود به AHL.

فراتر از این فصل پنگوئن را به برخی از تصمیم گیری با کلاه حقوق و دستمزد با توجه به NHL امور مالی ملزم به نهفته باشد به شدت با این بیماری همه گیر. اگر مدیریت مردد به ریختن سنگین حقوق و دستمزد کلاه ضربه مانند Bjugstad را ($4.1 میلیون) Lafferty می تواند بسیار ارزان تر (و سالم) گزینهحتی اگر او را ملزم به دریافت اندکی افزایش پرداخت بعدی خود قرارداد.

با قابل توجهی فرض پنگوئن به طور کامل سالم بر پتانسیل راه اندازی مجدد از NHL فصل Lafferty به احتمال زیاد خواهد بود ، و او احتمالا تنها به ترکیب به عنوان یک آسیب و پر کردن.

اما او نشان داده است که او خیلی بیشتر از آن.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن