پن-Trafford تصویری دانش آموزان گیر جوایز تنظیم به تولید در میان همه گیر

جمع آوری سخت افزاراینجا همه National Academy of Television Arts & Sciences Mid-Atlantic منطقه دبیرستان تو

توسط MASTERNEWSS در 31 اردیبهشت 1399

14 دقیقه پیش

این دانش آموزان که ایجاد پن-Trafford TV منطقه مدرسه را در خانه پخش برنامه های تلویزیونی به خانه آورد 16 نامزد شش جایزه از آکادمی ملی Television Arts & Sciences Mid-Atlantic منطقه دبیرستان تولید جوایز.

هر دو مدرسه ،

اما وجود دارد به سختی هر زمان برای لذت بردن از موفقیت خود را قبل از مدارس ایالت تعطیل شد, برای سال در میان coronavirus بیماری همه گیر. تولید فیلم دانش آموزان به طور ناگهانی در بر داشت خود را ضبط و ویرایش پخش برنامه های خود را از صفحه اصلی.

"ما 13 پخش در قرنطینه" گفت: تولید فیلم معلم استیو Vinton. "ما انجام شده نشان می دهد که روزهای چهارشنبه و جمعه. ما می خواهم یک جلسه کلاس با 21 همه دانش آموزان در روزهای دوشنبه و بحث در مورد (هفته بعد) را نشان می دهد بنابراین ما تا به حال در حدود یک هفته و نیم به جلو نشان می دهد با هم."

ارشد مدیسون Pleins که خیلی از ویرایش, کار, خواهد, برنامه Google دیدار با مجریان خبر در حالی که برنامه ریزی برای آینده نشان می دهد.

"من چیزهای زیادی یاد گرفتم" گفت: Pleins, 18. "رسیدن به همکلاسی به مطمئن شوید که آنها در حال ویرایش خود را 'پرتاب' در اسکریپت ما مطمئن شوید مجریان مشابه تنظیم و مطمئن شوید که تمام فیلم ها در حال رفتن به نشان می دهد."

و بر خلاف زمانی که مدرسه بود در جلسه تولید فیلم دانش آموزان نیست همه دسترسی به همان نرم افزار ویرایش ویدئو در صفحه اصلی در دسترس است که در دبیرستان های چند رسانه ای استودیو.

"در کلاس ما همه می توانند با استفاده از (Adobe) والاتر و فاینال کات. و در حال حاضر که ما در خانه برخی از مردم ندارد و این ابزار. به طوری که آنها در حال استفاده از iMovie و (نرم افزار) که شاید نه به عنوان پیشرفته. بنابراین آن را دشوار است برای تنظیم به که هنگامی که ما در حال ویرایش را نشان می دهد."

Vinton تا به حال به اعتصاب تعادل بین شناخت آنچه هر دانش آموز خواهد بود قادر به کار از خانه و مطمئن شوید این کار رو انجام داده.

"من نیاز به انعطاف پذیر به اندازه کافی برای کار با آن, اما هنوز هم خیلی شرکت در مورد مهلت" Vinton گفت.

این یک راه طولانی از کار دانش آموزان فرستاده شده به National Academy of Television Arts & Sciences' Mid-Atlantic شعبه دارد.

ارشد نیک Konopka, 18, قرار دادن با هم یک فرم کوتاه, سرگرمی, بسته مورد Rangos غول سینما در کارنگی مرکز علوم که به معنای انجام کار خود را به خوبی در خارج از کلاس درس.

"در یک مقیاس کوچکتر برای ما, اخبار, بسته های ما تماس با دانش آموزان و معلمان و ملاقات در طول مطالعه سالن" Konopka گفت. "این یکی من نیاز به تماس با مرکز علوم تنظیم یک جلسه رانندگی به پیتسبورگ و این نوع خنک تجربه برای انجام این کار در زندگی واقعی است."

لمس کردن در حوادث خارج از مدرسه بوده و یک تجربه برای چند تا از Vinton دانش آموزان هر دو در یک عاطفی و سطح علمی: دو راه برای بستن مقام اول در NATAS' نور اخبار دسته بين دو پن-Trafford تلویزیون قطعات هر دو در مورد کودکان است که به صورت پزشکی سختی و مبارزه خانواده خود را تحت.

"ما باید به کسی بگویید داستان و که واقعا قدرتمند بود" گفت: Pleins که همراه با امیلی Coles تولید یک قطعه در Lilli Durante. لیلی مبارزات با نوری گلیوما بود اما همچنین الهام بخش برای ایجاد یک درایو اسباب بازی برای کودک دیگر بیماران در بیمارستان کودکان پیتزبورگ که در آن او می رود برای درمان.

دنیای واقعی تجربه پن-Trafford تلویزیون دانش آموزان را در زیر کمربند خود را ساخته شده انتقال به آنلاین یادگیری یک کمی آسان تر است.

"من فکر می کنم برای ارشد کلاس آن را یک فرصت بزرگ برای ما به عمل وارد شدن به یک روال برای چه گام بعدی از زندگی ما خواهد بود" گفت: ارشد مدی Kerrigan, 18 که برنده جوایز در NATAS' فرم کوتاه دسته و همچنین تجاری آن دسته.

Vinton گفت که او دریافت ایمیل از معلمان و مدیران ضمن تشکر از او و تولید فیلم دانش آموزان برای ادامه "از خواب بیدار رزمندگان" نشان می دهد.

"آنها گفتند: آن نوع فراهم می کند یک حس عادی," Vinton گفت. "تلاش برای کشف کردن چگونه برای قرار دادن این با هم درگیر شدن 21 نفر و آن را به عنوان حرفه ای به دنبال به عنوان امکان پذیر است که هیچ کار کوچک است. اما من دوست دارم ما زندگی می کنند نشان می دهد و تلاش برای کشف کردن که چگونه به نگه داشتن آن رفتن بود اما بسیار هیجان انگیز بیش از حد."

پاتریک Varine یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با پاتریک در 724-850-2862, pvarine@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | پن-Trafford ستاره | Westmoreland



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب