پتروشیمی فرار مالیاتی لایحه سرعت از طریق مجلس سنا

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

HARRISBURG — قانون جدید برای تمدید میلیون دلار در معافیت های مالیاتی برای تبدیل گاز طبیعی به کود و سایر مواد شیمیایی برنده تصویب در پنسیلوانیا سنا روز دوشنبه به سختی ساعت پس از اندازه گیری پدید آمده از درهای بسته مذاکرات بین رژیم صهیونیستی است. تام گرگ و بالا قانونگذاران جمهوری خواه.

اعتبار مالیاتی قانون تا به حال با مشخصات بالا پشتیبانی از پنسیلوانیا انجمن تولید کنندگان دولت بزرگ گاز طبیعی در صنعت ساختمان و اصناف اتحادیه های سنتی داشتند که یک نیروی رو به رشد برای صنعت گاز پروژه ها.

این لایحه تصویب 40-9 و رفتن به مجلس نمایندگان که اکثریت تصویب مشابه نسخه قبل از گرگ وتو آن را در اوایل این سال است.

گرگ دموکرات موافقت کرده است به ثبت نام در این قانون جدید رهبر اکثریت سنا جیک Corman, R-مرکز بهداشت ، جان Yudichak من-Luzerne گفت: سناتورها در طبقه بحث در این لایحه است.

گرگ به چنین اطمینان عموم اما گفت: از طریق دفتر خود را که او تا به حال مذاکره آن را به اطمینان حاصل شود که اعتبار مالیاتی "تراز" با منافع و مشاغل ساخت و ساز در تاسیسات در حال پرداخت غالب نرخ دستمزد.

با شروع در سال 2024 قانون جدید اجازه از 25 سال از اعتبار مالیاتی تا حدود 26.7 میلیون دلار در سال به divvied تا در میان بیش از چهار امکاناتی که هر یک می توانند در قرعه کشی یک اعتبار حداکثر در حدود 6.7 میلیون. که در مجموع حدود 670 میلیون.

امکانات باید با یک سرمایه گذاری مورد نیاز از 400 $میلیون و 800 شغل از جمله ساخت و ساز. این لایحه به طور خاص است و برای دستیابی به اتحادیه تضمین امکانات است که برای دریافت اعتبار مالیاتی پرداخت اتحادیه مقیاس دستمزد برای ساخت و ساز.

شمال شرقی پنسیلوانیا قانونگذاران دیدن این لایحه به عنوان ارزش خاص شعار چشم انداز reindustrializing یک منطقه است که دیده می شود آن از فولاد و زغال سنگ صنعت پژمرده.

منطقه عرضه فراوان از خشک گاز طبیعی می تواند تبدیل به کود آمونیاک اگزوز دیزل مایع و سایر مواد شیمیایی است که در تقاضا در پنسیلوانیا و در سراسر شمال شرقی ایالات متحده حامیان می گویند.

اعتبار مالیاتی برنامه Yudichak گفت: در بحث طبقه, "مجموعه صحنه را به صورت بی سابقه ای رشد اقتصادی در سراسر نوار گسترده ای از صنایع است."

این لایحه خرس شباهت به سال 2012 دولت قانون است که طراحی شده برای فریب چند میلیارد دلار پوسته ethane پالایشگاه در حال حاضر تحت ساخت و ساز در غرب پنسیلوانیا شهرستان بیش از حد.

مخالفان از جمله جنوب شرقی پنسیلوانیا دموکرات و حمایت از محیط زیست, سازمان تقبیح این لایحه به عنوان یک غیر ضروری سادگی به صنعت گاز طبیعی است که می شده اند بهتر است در جاهای دیگر صرف.

این قانون تحت هیچ تجزیه و تحلیل آن به منظور تعیین تاثیر بالقوه برای محیط زیست یا بهداشت عمومی در دولت شده است که ویران سوخت فسیلی و توسعه بهداشت ، کتی Muth, D-مونتگمری گفت.

"این است که یک مسیر رو به جلو برای پنسیلوانیا است که پایدار است و نه سالم" Muth گفت: در طبقه استدلال.

گرگ در اوایل سال جاری وتو مشابه قانون پس از آن تصویب هر دو حزب جمهوری خواه-کنترل قانونی اتاق توسط وتو ضد اکثریت. این لایحه هرگز به موضوع جلسه و گرگ ادعا که آن را به حال نشده است با او مذاکره.

هنوز هم گرگ است که متعهد به کمک به صنعت گاز طبیعی دریافت کنید محصول خود را به بازار گفت: او می تواند حمایت از این نوع یارانه با حق پارامترهای.

نسخه جدید محدودیت هر چقدر امکانات می توانید درو در اعتبار مالیاتی و تعدادی از امکانات است که می تواند واجد شرایط و حمل آن جمله بندی برای اطمینان از امکانات مطابق با نیاز به پرداخت غالب نرخ دستمزد.

دسته بندی: اخبار | پنسیلوانیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن