فیلادلفیا معترضان سو شهرستان بیش از گاز اشک آور, 'فوق العاده سوء استفاده پلیس از قدرت'

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

فیلادلفیا — با استناد به "فوق العاده سوء استفاده پلیس از قدرت" بیش از 140 فیلادلفیا اعتراض و شکایت ساکنان این شهر روز سه شنبه گروه پاسخ به ناآرامی است که گریبانگیر منطقه در پی پلیس به قتل جورج فلوید.

در طی سه مرحله فدرال پرونده های حقوقی ثبت سه شنبه 146 شاکیان گفته پلیس و مقامات شهرستان نقض حقوق قانونی خود در آزادی بیان و آزادی از نیروی بیش از حد با دست سنگین تاکتیک های مستقر برای پراکنده کردن جمعیت از صلح آمیز تظاهرات و تماشاگران.

ادعای خود را تمرکز بر روی دو حادثه که در خوست — ژوئن 1 کشتار با گاز اشک از جمعیت تظاهرکنندگان در I-676 و پلیس با استفاده از سبک نظامی خودروهای زرهی گلوله های لاستیکی, اسپری فلفل و گاز اشک آور معترضان و ساکنان محله در تلاش برای سرکوب غارت و خشونت در امتداد غرب فیلادلفیا 52 خیابان کسب و کار کریدور روز قبل از.

در صدها صفحه از حقوقی براده شاکیان — که در محدوده سنی 18 تا 50 با بیشتر بودن فیلادلفیا ساکنان در 20s خود و یا 30s — توصیف خارش پوست دشواری تنفس و درد آنها رنج می برد با توجه به قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر. برخی از نیاز به بستری در حالی که دیگران هنوز هم تحت روان درمانی برای درمان تروما.

دو گروه نمایندگی های محلی حقوق مدنی وکیل در حالی که یک سوم توسط NAACP این صندوق دفاع حقوقی. هم لباس خود را اعتقاد بر این بود که برای اولین بار ظ در پاسخ به ناآرامی های roiled فیلادلفیا و بخشی از یک موج دادخواهی در برابر ادارات پلیس در سراسر کشور ادعا خشونت و نیروی بیش از حد در طول تظاهرات.

در هر دو حوادث وکلای گفت: بخش استفاده از زور بود "به شدت بیش از حد." پلیس محصور I-676 تظاهرکنندگان ترک "صدها نفر از تظاهر کنندگان رشته (یک) تپه قادر به ترک فرا گرفته در ابری از دود و گاز اشک آور" را به عنوان افسران اخراج کپسول های گاز و گلوله های لاستیکی که در سمت چپ مردم "سرفه استفراغ گریه قادر به نفس و در برخی موارد از دست دادن هوشیاری" یک طرح دعوی در دادگاه گفت.

"این شهر اقدامات در 676 شد به سادگی خیره کننده" جاناتان فینبرگ یکی از چندین وکیل به نمایندگی از 41 معترضان در تاک خیابان بزرگراه. "آنها ناشی از یک عمده فروشی نقض صلح آمیز معترضان حقوق مدنی. چنین مقیاس بزرگ و غیر قانونی انجام تماس برای پاسخگویی و به همین دلیل ما به ارمغان آورده اند این مورد است."

شهرستان بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

در غرب فیلادلفیا شاکیان گفت: چه آغاز شده به عنوان یک پلیس در پاسخ به غارت و خشونت آمیز و درگیری با ماموران جلب جمعیت معترضان مسالمت آمیز و تماشاگران بودند که ملاقات با همان تاکتیک های تهاجمی. ده ها شرح داده شده بی رویه استقرار فلفل اسپری گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور بیش از یک ساعت است که پوشانده اطراف محله بیمار فرزندان و باعث شد برخی از ساکنان به تخلیه خانه های خود را به عنوان ابر گازهای مضر چشمانداز از طریق پنجره ها و درگاه.

"ساکنان و رهگذران (برخی از آنها) انجام شد چیزی بیشتر از نشستن در ایوان خود را و یا راه رفتن به خانه از محل کار" شدند, گرفتار در آتش متقابل "باعث ساکنان از جمله سالمندان ساکنان و کودکان — به دنبال پناهگاه در خانه و یا در هر کجا که آنها می تواند در نزدیکی" که دعوی متحده است.

یکی از شاکیان 32 ساله بود که در اعتراض به خشونت پلیس در نزدیکی 52 خیابان با فرزندان خود می گوید: او بارها و بارها شنیده ماموران با استفاده از ضد سیاه نژادی تهمت در حالی که گفتن تظاهرکنندگان به خانه بروم. افسران پلیس "بارها و بارها اسپری" او با اسپری فلفل و دررفتگی شانه خود را با یک لاستیک گلوله به طرح دعوی در دادگاه می گوید.

تماس با بخش استفاده از زور "تبعیض نژادی" و اقدامات تلافی جویانه علیه ساکنان سیاه برای اعمال حق آزادی بیان و مجمع وکلای او اشاره کرد پلیس نیست همان تاکتیک در عمدتا سفید محله های مرکز شهر و بندر ریچموند که در آن غارت شد و همچنین گزارش و یا روز بعد در Fishtown که در آن باندهای بیشتر از مردان سفید پوست اختیار داشت خفاش ها و ضرب و شتم معترضان.

"اجرای قانون دارای سابقه ای طولانی از درگیر شدن در بیش از حد خشن و تاکتیک های نژادپرستانه و خشونت علیه ساکنان غرب فیلادلفیا — مهمترین پلیس بمب گذاری خانه ها از حرکت اعضا و همسایگان خود را در سال 1985" گفت: کارا McClellan, وکیل NAACP این صندوق دفاع حقوقی به نمایندگی از 13 شاکیان در غرب فیلادلفیا ، "مقامات شهرستان باید پاسخگوی این نظامی اقدامات پلیس که تبعیض آمیز و غیر قانونی و کاملا غیر قابل قبول است. مشتریان ما شایسته ایمنی و امنیتی در محله خود را دارند و به رایگان از ترس از تبعیض پلیس و ترور است."

پرونده های حقوقی نام شهردار جیم کنی کمیسر پلیس دانیل یاغی و مدیر عامل برایان Abernathy در میان متهمان و به دنبال جبران و خسارت تنبیهی.

وکلای مدافع برای گروه من-676 نیز به دنبال خسارت تنبیهی برای فردی افسران و مقامات شهر درگیر با این تصمیم به استفاده از گاز اشک آور در تظاهرات آن روز. وکلا با NAACP این صندوق دفاع حقوقی نیز درخواست که یک قاضی در موضوع اعلام حکم که اداره پلیس را به استفاده از زور بر خلاف قانون اساسی بود و در نقض حقوق مدنی ،

مقامات شهرستان باید اذعان کرد که آنها آماده به اندازه تظاهرات که فوران فلوید پس از مرگ است. این سوال قبلا گزارش شده است که پلیس رها استراتژی است که قبلا به دست آورده و آنها را ملی تمجید برای برخورد با تظاهرات تا حد زیادی بدون حادثه است. آنها در معرض خطر در پاسخ با حداقل نیروی انسانی و هنگامی که آنها تبدیل شد غرق افسران تشدید پاسخ خود را با دست سنگین تاکتیک.

در اوایل این ماه پس از نیویورک تایمز منتشر شده یک گزارش تصویری در این حادثه بر من-676 مسئولان شهرستان عذرخواهی کرد برای کشتار با گاز اشک آور معترضان وجود دارد خواستار استفاده از نیروی "غیر قابل توجیه" و اعتراف به این که آنها تا به حال ارائه شده نادرست و uncorroborated توضیح برای اینکه چرا ماموران با توسل به تاکتیک های.

کنی نیز گفت: او با ابراز تاسف از تصمیم خود چراغ سبز برای استفاده از گاز اشک آور در غرب فیلادلفیا محله در پاسخ به او گفت: "خشونت و آتش سوزی و غارت" اما متوقف کوتاه از عذرخواهی برای استفاده از آن وجود دارد.

به مناسب روز شنبه به عنوان کنی اعلام کرد که Abernathy — زیر آتش برای نقش خود در این شهر در پاسخ به اعتراض — استعفا از سمت خود, آخرین توسعه در هفت هفته کشش از ناآرامی در سراسر فیلادلفیا به عنوان معترضان به نام برای پلیس اصلاحات لغو و پایان دادن به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در این شهرستان است.

"اولین اصلاحیه سنگ بنای دموکراسی ما به عنوان مبارزه برای عدالت نژادی" گفت: پل Hetznecker یکی از وکلای درگیر در دادخواهی. "شهر ارسال یک نیروی شبه نظامی برای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در برابر نژادی و بی عدالتی است. این طرح دعوی در دادگاه تقویت پیام خود را از خیابان به روند قانونی. "

دسته بندی: اخبار | پنسیلوانیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن